Fedor Emelianenko

Tuskin Fedor itse on Hendoa "valinnut". Anyway: ihme ruinaamista, että Silva hakkaisi pienempiään. Painoluokat ovat kaikille samat. Rankka painonveto on myös helposti pois suorituksesta.

Eihän sitä Werdumista eikä Silvasta pitänyt mitään vastusta Fedorille olla mutta mites kävikään? Itsekin olin varma että Fedor voittaa nuo. Enemmän olin huolissaan joskus aikoinaan Arlovskista ja jopa Sylviasta. Itse näen kanssa 50-50 tämän matsin. Mitä vaan voi tapahtua mma:ssa.

Hendon paras mahdollisuus on se takakäden heijari. Jake Shields paini Hendon nurin miten halusi ja minusta Hendossa näkyy jo ikä. Minun on vaikea nähdä, että Hendo pärjäisi Fedorille. Se että mies on tyrmännyt Babalun ja Michael Bispingin ei tarkoita, että Hendo pärjäisi kaverille miehelle joka oli p4p #1 vielä vuosi sitten.

Kuinka vittu sä Japi jaksat vääntää tuosta. Aina saatanan samat lässytykset. Fedorhan on otellut lähes koko uransa isompiaan vastaan.

Fedorilla on kokemusta pienempiensä hakkaamisesta.

Kyllä sä vaan jaksat. Fedorilla on ENITEN kokemusta koko vapaaottelumaailmassa isompien hakkaamisesta ja sen tietää kaikki, jotka lajia seuraa, myös sinä. Vaihda levyä jo ok?

Tää matchuppi on just vitun hyvä, enkä tiedä mikä sua siinä riepoo? Kaksi legendaa vastakkain, olkoon tämä ottelu sitten superbantamweightissä tai superheavyweightissä. Ihan sama kunhan saadaan hyvä vääntö. Ihmetyttää vaan, että miten sinä joka et dikkaa Fedorista olet eniten äänessä, Fedorista?

Hendo tulee tähän matsiin kahdesta vakuuttavasta perättäisestä voitosta, (joista jälkimmäinen kookkaampaa Feijaoa vastaan) ja on hallitseva SF LHW mestari, kun taas Fedori tulee kahdesta perättäisestä tappiosta. Astelemat on erittäin kutkuttavat. Lässytykset näiden kahden taistelijan kokoerosta voidaan unohtaa, koska se on kuitenkin loppujen lopuksi niin olematon. Ja mitä väliä sillä on mikä on painoero, kun molemmat tämän matsin haluaa. Jengi on täällä mehuissaan tästä matsista, mutta sun pitää olla täällä pilaamassa fiilikset noilla samoilla jutuilla, mistä oot jauhanu jo monta sivua sitten. Mikset voi vaan nauttia hyvästä vapaaottelusta? Tulee matsista sitten lyhyt tai pitkä, niin tämä on matsi jonka fanit haluaa nähdä. Nyt kun haiskahtaa siltä, että Fedor pääsee takaisin voittojen tielle, niin samantien pitää olla vähättelemällä tätä matsia nussimalla kaksoispilkkua jostain painoerosta. :zzzz:.

Jos FE tämä matsin voittaa, niin sanot "Fedor voitti koska oli isompi". Mikset sanonut viime matsin jälkeen "Silva voitti koska oli isompi"?

Kyllä sä vaan jaksat. Fedorilla on ENITEN kokemusta koko vapaaottelumaailmassa isompien hakkaamisesta ja sen tietää kaikki, jotka lajia seuraa, myös sinä. Vaihda levyä jo ok?

Tää matchuppi on just vitun hyvä, enkä tiedä mikä sua siinä riepoo? Kaksi legendaa vastakkain, olkoon tämä ottelu sitten superbantamweightissä tai superheavyweightissä. Ihan sama kunhan saadaan hyvä vääntö. Ihmetyttää vaan, että miten sinä joka et dikkaa Fedorista olet eniten äänessä, Fedorista?

Hendo tulee tähän matsiin kahdesta vakuuttavasta perättäisestä voitosta, (joista jälkimmäinen kookkaampaa Feijaoa vastaan) ja on hallitseva SF LHW mestari, kun taas Fedori tulee kahdesta perättäisestä tappiosta. Astelemat on erittäin kutkuttavat. Lässytykset näiden kahden taistelijan kokoerosta voidaan unohtaa, koska se on kuitenkin loppujen lopuksi niin olematon. Ja mitä väliä sillä on mikä on painoero, kun molemmat tämän matsin haluaa. Jengi on täällä mehuissaan tästä matsista, mutta sun pitää olla täällä pilaamassa fiilikset noilla samoilla jutuilla, mistä oot jauhanu jo monta sivua sitten. Mikset voi vaan nauttia hyvästä vapaaottelusta? Tulee matsista sitten lyhyt tai pitkä, niin tämä on matsi jonka fanit haluaa nähdä. Nyt kun haiskahtaa siltä, että Fedor pääsee takaisin voittojen tielle, niin samantien pitää olla vähättelemällä tätä matsia nussimalla kaksoispilkkua jostain painoerosta. :zzzz:.

Jos FE tämä matsin voittaa, niin sanot "Fedor voitti koska oli isompi". Mikset sanonut viime matsin jälkeen "Silva voitti koska oli isompi"?

Silva voitti koska oli parempi ja isompi, Fedor voittaa koska on parempi ja isompi, näetkö yhtäläisyyden? Matsi on kutkuttava varmasti joillekkin, minua ei rievo matsissa mikään, otin kantaa vain kertoimiin, joidenkin mielestä ne on erikoiset koska matsi on tasainen, mun mielestä matsi ei ole tasainen, yritätte koko ajan laittaa sanoja mun suuhun ja hyökätä niitä vastaan. Ja en puhu isompien hakkaamisesta tämän matsin yhteydessä koska sillä ei ole mitään tekemistä tämän matsin kanssa, edelleen hyökkäät asioiden kimppuun joita en ole esittänyt. Hendo tulee tähän matsiin kahdesta peräkkäisestä voitosta voitettuaan täysin merkityksettömiä vastustajia, sitä ennen hävittyään WWlle, ei mitenkään mairittelevaa tulosta ole tehnyt Hendo viime vuosina. Se tosin tuntuu unohtuvan ihmisiltä, voitto Bispingistä vaikka kuinka komea tyrmäys onkin, ei millään tavalla ole verrattavissa matsiin Fedoria vastaan.

Kuten itsekkin sanoit, nyt haiskahtaa että Fedor pääsee voittojen tielle, ja se tarkoittaa juuri sitä että Fedor voittaa pienemmän ja vanhemman ottelijan, se ei ole vähättelyä vaan tosiasia.

Ihanaa Japi että palasit tähän ketjuun!
Olinkin jo huolissani kun 20.4 jälkeen keskustelu on pysynyt asiallisena.
Ja kun nyt alat tonkimaan kirjotuksias ja tutkit päiväkirjaas ni tiedän että 28.4 olet kirjottanut tähän ketjuun, mutta siinä ei ollut mitään provosoivaa...
Ja tiedän jo kirjottaessani että oisin voinut jättää kirjoittamatta tämän, mutta empäs näköjään jättänyt!
Ei muuten mutta noista paino ym.. kokoeroista vois väitellä siellä väittelyketjussa.

Ja muuten toivon että Fedja palaa voittojen tielle, vaikka diggaan molempia.
Pitkästä aikaa Fedor by armbar ja sit eläkkeelle!

Fedor ois varmaan suostunu ottaa matsin 205.. Mutta Hendo halus ottaa matsin Heavyssä.

Silva voitti koska oli parempi ja isompi, Fedor voittaa koska on parempi ja isompi, näetkö yhtäläisyyden? Matsi on kutkuttava varmasti joillekkin, minua ei rievo matsissa mikään, otin kantaa vain kertoimiin, joidenkin mielestä ne on erikoiset koska matsi on tasainen, mun mielestä matsi ei ole tasainen, yritätte koko ajan laittaa sanoja mun suuhun ja hyökätä niitä vastaan. Ja en puhu isompien hakkaamisesta tämän matsin yhteydessä koska sillä ei ole mitään tekemistä tämän matsin kanssa, edelleen hyökkäät asioiden kimppuun joita en ole esittänyt. Hendo tulee tähän matsiin kahdesta peräkkäisestä voitosta voitettuaan täysin merkityksettömiä vastustajia, sitä ennen hävittyään WWlle, ei mitenkään mairittelevaa tulosta ole tehnyt Hendo viime vuosina. Se tosin tuntuu unohtuvan ihmisiltä, voitto Bispingistä vaikka kuinka komea tyrmäys onkin, ei millään tavalla ole verrattavissa matsiin Fedoria vastaan.

Kuten itsekkin sanoit, nyt haiskahtaa että Fedor pääsee voittojen tielle, ja se tarkoittaa juuri sitä että Fedor voittaa pienemmän ja vanhemman ottelijan, se ei ole vähättelyä vaan tosiasia.

Kai sä myös sanot samaa jos (ja jos matsi edes toteutuu) A. Silva voittaa GSP:n, että isompi voitti ;D Eli periaattees se on aika turha matsi sun perustelujen mukaan.

Sais kyl tää Hendo - Fedor matsi tulla...itse odotan tätä eniten. Kumpikin on loistavia matsaajia.. Ja koska en osaa päättää että kumman puolella olen niin puen päälleni Hendon ja Fedorin paidan :D Saa arpa ratkaista että kumpi päällä ja kumpi alla :)

Kai sä myös sanot samaa jos (ja jos matsi edes toteutuu) A. Silva voittaa GSP:n, että isompi voitti ;D Eli periaattees se on aika turha matsi sun perustelujen mukaan.

Eiku sitä matsia ei tule koska GSP on raukka eikä halua otella isompiaan vastaan, eiku what...

Tätä matsiahan on turha yhdistellä mihinkään rankingeihin ja titteli hommiin.

Siinä 2 vanhaa veteraania ottaa yhteen joilla molemmilla pirun viihdyttävä ottelutyylii, eli yleisö tykkää suurilta osin näitten miesten otteista ja kiva nähdä ne huiskimassa.
Anna edun fedorille räjähtävyyden ansiosta pystyssä ja paremman matto työskentelyn takia, mutta nuo arvailut voi mennä roskiin silmänräpäyksessä jos se Henderson pääsee vilauttaan oikeata kättään :)

Sais kyl tää Hendo - Fedor matsi tulla...itse odotan tätä eniten. Kumpikin on loistavia matsaajia.. Ja koska en osaa päättää että kumman puolella olen niin puen päälleni Hendon ja Fedorin paidan :D Saa arpa ratkaista että kumpi päällä ja kumpi alla :)

Eiku katokko Silva on luontainen lw, koska on otellut siellä ja GSP on todella iso WW, kävelee offilla jopa + 90kg eli ts GSP on isompi ku Silva. Tämä siis Japin päättelymenetelmällä.

Älkää ruokkiko tuota yhtä trollia älkääkä varsinkaan lainatko viesteissänne sen lässytyksiä, lainaukset kun näkyvät ignoresta huolimatta.

Tiedän et jengii vituttaa Japi, kun sen argumentit Fedorista niin perättömiä et varmaan tekis mieli heittää se vittuun täältä, mutta antakaa olla, koska sitä se haluaa. Jotkut haluaa huomiota eri tavalla. Useammissa posteissa se puhuu asiaa, mutta Fedorin suhteen sillä on joku kompleksi ja me tiedetään se kaikki. Itse henkilökohtasesti luulen, että se diggaa kun jengil nousee tunteet pintaan, joten unohtakaa kaikki Japi tässä ketjussa ja aletaan puhumaan siitä kuinka hieno matsi on oikeasti tulossa.

Silva voitti koska oli parempi ja isompi, Fedor voittaa koska on parempi ja isompi, näetkö yhtäläisyyden?

Mitä ihmettä sä höpötät? Mites ne kaikki lukuisat ottelut, joissa Fedor oli pienempi ja voitti? Miten se on voinut voittaa, kun se oli pienempi? Eikö muka pelkällä paremmuudella voi voittaa? Eli ts jos Fedor voittaa Hendon, eikö syynä voi olla se että Fedori oli parempi ku Hendo, eikä se että Fedor oli "isompi" ku Hendo?

Matsi on kutkuttava varmasti joillekkin, minua ei rievo matsissa mikään, otin kantaa vain kertoimiin, joidenkin mielestä ne on erikoiset koska matsi on tasainen, mun mielestä matsi ei ole tasainen, yritätte koko ajan laittaa sanoja mun suuhun ja hyökätä niitä vastaan. Ja en puhu isompien hakkaamisesta tämän matsin yhteydessä koska sillä ei ole mitään tekemistä tämän matsin kanssa, edelleen hyökkäät asioiden kimppuun joita en ole esittänyt. Hendo tulee tähän matsiin kahdesta peräkkäisestä voitosta voitettuaan täysin merkityksettömiä vastustajia, sitä ennen hävittyään WWlle, ei mitenkään mairittelevaa tulosta ole tehnyt Hendo viime vuosina. Se tosin tuntuu unohtuvan ihmisiltä, voitto Bispingistä vaikka kuinka komea tyrmäys onkin, ei millään tavalla ole verrattavissa matsiin Fedoria vastaan.

Eli mikä sun pointti oli tässä? Fedorin ei olis pitänyt ottaa tätä matsia, koska Hendo on niin paska?

Saat sanat "pienemmän" ja "vanhemman" kuulostamaan siltä, että Hendo olisi 10 cm lyhyempi, 10 kg kevyempi ja 10 vuotta vanhempi kun Feukka. Totuus on jotain ihan muuta ja sä tiedät sen itsekin.

Okei, herrasmiessopimus. En kommentoi, en lainaa, enkä vastaa Japin trolleihin. Asiallinen keskustelu juttu erikseen. Jos jään kiinni trollin ruokkimisesta, teen 100 punnerrusta.

Mitä tapahtui sille että on kiva katsoa hyviä vaparimatseja?

Ei sillä ole merkitystä ellei ottelijat ole saman ikäisiä, pituisia, samalla reachillä, samaa rotua ja aina otellut identtisissä painoluokissa jne. Muuten matsi on epäreilu ja kummankaan ottelijan voitolla ei ole mitään merkitystä.

Ei sillä ole merkitystä ellei ottelijat ole saman ikäisiä, pituisia, samalla reachillä, samaa rotua ja aina otellut identtisissä painoluokissa jne. Muuten matsi on epäreilu ja kummankaan ottelijan voitolla ei ole mitään merkitystä.
Toki oma suosikki saa olla ihan vähän isompi, nuorempi ja komeempi sekä omata pidemmän reachin.

Saat sanat "pienemmän" ja "vanhemman" kuulostamaan siltä, että Hendo olisi 10 cm lyhyempi, 10 kg kevyempi ja 10 vuotta vanhempi kun Feukka. Totuus on jotain ihan muuta ja sä tiedät sen itsekin.

Hendo on yli 10 kiloa kevyempi ja melkeen 7 vuotta vanhempi.

Back
Ylös Bottom