Fedor Emelianenko

emelbrothers.jpg

http://middleeasy.com/index.php?opt...is-video-is-so-awesome&catid=34:organizations

Hyvää vääntöö.

Noi on kyllä semmoset veljekset et voin kuvitella niiden huumorin koostuvan siitä, että piilotetaan karhu toisen vaatekaappiin tms. ja sit naureskellaan yhessä sille, miten meni pari minuuttia karhun kesyttämiseen.

Noi on kyllä semmoset veljekset et voin kuvitella niiden huumorin koostuvan siitä, että piilotetaan karhu toisen vaatekaappiin tms. ja sit naureskellaan yhessä sille, miten meni pari minuuttia karhun kesyttämiseen.

Toivottavasti ei Siperian karhu :) mut kaippa se taitaa olla herran Fedja sedän frendi muutenki

Hurraa! Aivan mahtava match-up.

Alustavat kertoimet about 1.35 Fedor - 3.15 Henderson. Itse olisin laittanut paljon tasaisemmaksi.

Fedor lukottaa Hendon ekassa erässä. Mutta mitä Fedor tekee seuraavaksi? Jos tappio tulee niin ura päättyy siihen, mutta mitä voiton jälkeen? LHW divisioonassa ei ole ketään hyvää vastusta Fedorille ja HW divarissa parhaat on HWGP:ssä.

En mä usko että Fedor mitenkään kävelee Hendersonin läpi. Hendo on kova jäbä, ei mikään heittopussi. Molemmat miehet tykkäävät otella pystyssä ja pystyssä Hendo on aina vaarallinen.

Fedor lukottaa Hendon ekassa erässä. Mutta mitä Fedor tekee seuraavaksi? Jos tappio tulee niin ura päättyy siihen, mutta mitä voiton jälkeen? LHW divisioonassa ei ole ketään hyvää vastusta Fedorille ja HW divarissa parhaat on HWGP:ssä.

Paras olisi kun tyrmäisi ensimmäisenä Hendon ja lopettelisi sitten uransa. Näin jäis ainakin mulle tosi hyvä maku koko jutusta :)

Mä en haluisi kyllä että kumpikaan häviää... :(

Tuplatyrmäys! :D

No onhan noita vastustajia aina. Vaikka uusinta Werdumia vastaan jos/kun tippuu gp:stä Overeemia vastaan. Kunhan nyt hoitaisi Hendersonin. Jotenkin on Fedjan fanina vähän nihkeä fiilis, ettei vaan mies jatka uraansa puoliväkisin M1:n takia, vaikka kipinä ottelemiseen olisi sammumassa.

Mäkään en toivo kummankaan häviötä, mutta Fedorilla ei ole varaa hävitä matsia toisin kuin Hendolla. Jos näistä pitää valita niin olen Fedorin puolella. En myöskään usko että matsi tulee olemaan Fedorille mitenkään erityisen helppo.

Kertoimet kuvastaa aika lailla oikeaa tilannetta imo, matsi on epätasainen, asia olisi tyystin eri jos se oteltaisiin MWssä tai LHWssä, mutta HW taisto suosii Fedoria.

Kertoimet kuvastaa aika lailla oikeaa tilannetta imo, matsi on epätasainen, asia olisi tyystin eri jos se oteltaisiin MWssä tai LHWssä, mutta HW taisto suosii Fedoria.

Kyllähän se vähän Fedoria suosii, mutta on Hendo sen verran kova jätkä että uskon matsin olevan suht tasainen. Silvakaan ei dominoinut Hendoa pystyssä ja miehen pystytaidot MW:ssä on kuitenkin aika omassa luokassaan. Uskon että Fedor pääse helpommalla jos vie ottelun mattoon ja hakee lukotusta.

Back
Ylös Bottom