Fedor Emelianenko

No tuossa nyt on se sama perusvire kuin ollut pitkään, Fedor ei valitettavasti ikinä tule ottelemaan UFC:ssä.

Mun mielestä Fedor voisi ottaa vaikka yhden matsin sopimuksilla UFC:n ottelijoita vastaan, sen luulisi olevan mahdollista. Laittais vaikka sen M1-tarran hanuriin matsin ajaksi ja antaisi ison osan palkkiosta niille :D UFC:n pitäisi saada provosoitua Fedor ottamaaan matsia vaikka sitten kunniasta jos ei muuta...tätähän fanit haluaisi. Miettikääpä esim. matseja Lesnar-Fedor, Carwin-Fedor tai Cain-Fedor...!!

SF-ukoista ainoastaan Overeem olisi jännä vastus Fedorille.

Mun mielestä Fedor voisi ottaa vaikka yhden matsin sopimuksilla UFC:n ottelijoita vastaan, sen luulisi olevan mahdollista. Laittais vaikka sen M1-tarran hanuriin matsin ajaksi ja antaisi ison osan palkkiosta niille :D UFC:n pitäisi saada provosoitua Fedor ottamaaan matsia vaikka sitten kunniasta jos ei muuta...tätähän fanit haluaisi. Miettikääpä esim. matseja Lesnar-Fedor, Carwin-Fedor tai Cain-Fedor...!!

Ja Fedor ei olisi ollenkaan kuvioissa, niin on se silti perseestä, että kaikki huiput jaetaan kahteen leiriin. UFC ja Strikeforce. Ottelisivat kaikki samassa niin nähtäisiin enemmän mielenkiintoisia ja viihdyttäviä otteluita.

Ei kyllä UFC tuollaiseen yhden matsin sopimukseen suostuisi. Onhan Fedor/M-1 tälläistä ehdotellutkin, mutta co-promootio on ollut esteenä sekä myös se, että entäs jos Fedor voittaa mestarin eikä tule enää ottelemaan UFC:hen. Se ei ole hyväksi bisnekselle.

Ja pohjimmiltaan nuo M1/Strikeforce-illat on ollu sellasia, että undercardissa olis pitäny puolet olla M1-ottelijoita, mutta kahdesta illasta ja kymmenestä matsista pelkästään kaks M1-tallin ottelijaa on saanu otteluluvan Jenkeissä, että pirun hyvällä pohjalla ollaan oltu.

Ja pohjimmiltaan nuo M1/Strikeforce-illat on ollu sellasia, että undercardissa olis pitäny puolet olla M1-ottelijoita, mutta kahdesta illasta ja kymmenestä matsista pelkästään kaks M1-tallin ottelijaa on saanu otteluluvan Jenkeissä, että pirun hyvällä pohjalla ollaan oltu.

Niitten otteluluvista jenkeissä en tiedä, mutta torstaina järjestetty M-1 eventti oli tämän kuukauden paras. Kannattaa kahtoa jos et nähny.

Ei voisi ei ole mahdollista, ei UFC lähde tekemään kenenkään kanssa 1 matsin sopimuksia, kukaan ei ole sen arvoinen. En tiedä miten UFC saisi Fedorin provosoitua mihinkään kun useiden vuosien yrittämisen jälkeen DW ei ole kuulemma päässyt edes kasvotusten ikinä Fedorin kanssa, eikä saanut tätä mihinkään neuvotteluihin, Vadim on siellä yksin tai jonkun hännystelijöiden kanssa, ei Fedoria kuulemma tarvita.

No tossa pari postia ylempänä Vadim sanoo etteivät ole tavanneet, en minä tiedä kumpi valehtelee molemmat on jääneet valheesta kiinni. Videota tullaan tuskin näkemään tosta tapahtumasta.

Näin on. Kukaan tulee tuskin ikinä saamaan todisteita niistä Danan miljoonista joita se on luvannu Fedorille ja kaikesta siittä muusta. Ainut asia mikä jää mieleen on se että M-1 on perseestä ku ei suostunu Danan ehtoihin.

Näin on. Kukaan tulee tuskin ikinä saamaan todisteita niistä Danan miljoonista joita se on luvannu Fedorille ja kaikesta siittä muusta. Ainut asia mikä jää mieleen on se että M-1 on perseestä ku ei suostunu Danan ehtoihin.

Ei se ehkä ihan noin yksipuolista ole, ei ole olemassa todisteita etteikö olisi niitä rahoja tarjonnut, mutta siitä on todisteita että Vadim on mahdoton noissa vaatimuksissaan. Afflictionin omistaja puhui siitä ja Overeemin manageri julkaisi siitä avoimen tiedoksiannon, ja Cokerikin viittasi Vadimin hankaluuteen. Onhan Dana mulkku mutta ei sitä voi tässä tapauksessa kaataa kaikkea Danan niskaan.

Ei se ehkä ihan noin yksipuolista ole, ei ole olemassa todisteita etteikö olisi niitä rahoja tarjonnut, mutta siitä on todisteita että Vadim on mahdoton noissa vaatimuksissaan. Afflictionin omistaja puhui siitä ja Overeemin manageri julkaisi siitä avoimen tiedoksiannon, ja Cokerikin viittasi Vadimin hankaluuteen. Onhan Dana mulkku mutta ei sitä voi tässä tapauksessa kaataa kaikkea Danan niskaan.

Totta, Mutta suurimmalla osalla päälimmäinen käsitys on se että Dana on jumala ja uskoo kaiken mitä Dana sanoo. Samalla M-1 on täys syöpä koko lajille. En todellakaa oo sitä mieltä, että Vadim on joku jumala tässä ja joustaa noissa ehdoissa, mutta rehellisesti uskon että Dana on yhtä suuri läjä paskaa näissä asiossa.

UFC:n meininki on se, että pidetään välikädet vähissä. Tekevät ottelijan kanssa sopimukset, eivät minkään esim. Fedor Oy Ab:n ja sekös vituttaa yhtiön porukkaa, kun eivät pääse osingoille. Kun vertaa esim. nyrkkeilyyn, niin ottelijat ovat niiden palkkalistoilla ja tallit neuvottelee ottelusopimukset ja ne maksaa palkan, että ottelijan ei tarvi miettiä mitään muuta kuin seuraavaan matsiin valmistautumista. UFC:n tyyli on siitä paskamainen, että jos ottelijalla on paska manageri ja managmentti noin muuten, niin ottelubonuksen lisäksi ei varmasti jää kuin sponsorishortsit käteen.

Niitten otteluluvista jenkeissä en tiedä, mutta torstaina järjestetty M-1 eventti oli tämän kuukauden paras. Kannattaa kahtoa jos et nähny.

Totta. Oli hieno ilta. Näitä M-1 tapahtumia järjestää eri tyypit.

Totta. Oli hieno ilta. Näitä M-1 tapahtumia järjestää eri tyypit.

Järjestää eri tyypit? Mitä sää tuolla meinaat? Meinaakko että vadim ja kaverit on jossai eri M-1 organisaatiossa mukana ja ei oo mitenkää tekemisissä näitte M-1 global eventtien kanssa? Vadim järjestää näitä M-1 eventtejä siinä missä Dana järjestää UFC eventtejä. Molemmat on organisaationsa presidenttejä ja kasvokuvia.

Korjaa mun ajatusmaailmaa jos olen väärässä.

Järjestää eri tyypit? Mitä sää tuolla meinaat? Meinaakko että vadim ja kaverit on jossai eri M-1 organisaatiossa mukana ja ei oo mitenkää tekemisissä näitte M-1 global eventtien kanssa? Vadim järjestää näitä M-1 eventtejä siinä missä Dana järjestää UFC eventtejä. Molemmat on organisaationsa presidenttejä ja kasvokuvia.

Korjaa mun ajatusmaailmaa jos olen väärässä.

Mun ymmärtääkseni Vadim on M-1 Globalin president eli onko tuo nyt sitte joku toimitusjohtaja, mutta näitä Euroopan ja Amerikan tapahtumia järjestää M-1 Globalin tytäryhtiöt. Eli vaikka Dana ja Vadim ovat kunkin organisaation kasvoja, niin ne järjestää tapahtumia yhtä paljon kuin Nokian pääjohtaja valmistaa puhelimia.

No niin niin sitä mää meinasinki. Niillä on porukkaa töissä sen takia että niitten ei tarvi miettiä jotain yksityiskohtia. En tajua että miks otit asian puheeks. Se eventti oli loistava, siinä missä monet UFC eventitki. Näiltä M-1 eventeiltä ei vaan odoteta sitä mitä UFC eventeiltä, silti esim. torstaina M-1 toimitti maailmanluokan eventin. Vadim voi ottaa näistä järjestelyistä yhtä paljo credittiä ku Danaki. Eli julkisuudessa = Kaiken.

Back
Ylös Bottom