Fedor Emelianenko

kun se nyt ei välttämättä ole hw vaikka puhutaankin kaikkien aikojen parhaasta. ihan hyvin jon jones voisi parin vuoden päästä voittaa kenet tahansa raskaassa sarjassa ja niin myös A silva tällä hetkellä on mielestäni parempi kuin fedor ja löisin vetoa silvan puolesta tuli sitten vastaan nykypäivän tai pride aikojen fedor. löisin myös jonesin puolesta fedoria vastaan. noh näitä asioita ei taas voi kun spekuloida tuskin tapahtuvat. paitsi jonesin siirtyminen raskaaseen herra on kyllä puhunut siitä..'

Vaikea kuvitella kaikkien aikojen parhaan raskassarjalaisen häviävän kaikkien aikojen parhaalle keskisarjalaiselle, jos molemmat olisivat primessaan. Jonesin voi saman tien unohtaa. Anna sen nyt puolustaa vyötään muutaman vuoden ennen kuin otat hänet mukaan GOAT-keskusteluun.

kun se nyt ei välttämättä ole hw vaikka puhutaankin kaikkien aikojen parhaasta. ihan hyvin jon jones voisi parin vuoden päästä voittaa kenet tahansa raskaassa sarjassa ja niin myös A silva tällä hetkellä on mielestäni parempi kuin fedor ja löisin vetoa silvan puolesta tuli sitten vastaan nykypäivän tai pride aikojen fedor.

Jos tämä olisi realismia, niin painoluokat olisi turhia. Tottakai Spider voisi pride aikojen Fedorin voittaa, mutta suosikkina se ei tähän hypoteettiseen matsiin lähtisi. Todennäköisin skenaario olisi, että Fedor veisi Silvan suht pikaisesti mattoon ja takoisi kukkakepilta aika nopeasti luulot pois.

ihan pieni huomautus väliin että silva on fedoria isompi... ja niin taisin sanoakkin että jon jones voisi parin vuoden päästä voittaa kenet tahansa. toisaalta jos niillä ilmoitettaisiin ottelu nyt niin löisin silti jonesin puolesta vetoa

ihan pieni huomautus väliin että silva on fedoria isompi... ja niin taisin sanoakkin että jon jones voisi parin vuoden päästä voittaa kenet tahansa. toisaalta jos niillä ilmoitettaisiin ottelu nyt niin löisin silti jonesin puolesta vetoa

Mitä se kertoo Silvasta, että hän on sinun mukaasi isompi kuin Fedor, mutta ottelee kahta painoluokkaa alempana?

Mitä se kertoo Silvasta, että hän on sinun mukaasi isompi kuin Fedor, mutta ottelee kahta painoluokkaa alempana?
hän tekee niinkuin muutkin ja tiputtaa painoaan ennen ottelua. ei siellä kehässä sen helpompaa ole oli missä luokassa tahansa... usko pois

Itse ainakin ottasin aika helvetin paljon mieluummin vastustajan ww luokasta kuin hw:stä jos kehään joutuisin :D Ei ne painoluokat siellä turhaan ole.
Muutenkin väittely siitä onko fedor kaikkien aikojen paras (painoluokista välittämättä) vai ei on aika turhaa. Yksi parhaista se takuulla oli , sitä tuskin kukaan kiistää. Jokaisella on oma mielipiteensä, mutta kyllä ainakin minä nautin miehen matseista enemmän kuin yhdenkään muun. Kai siihen vaikutti myös se kun matseja odotti aina jo pitkään etukäteen ja sai lukea aina arvuuttelua joko se keisari kaatuu kun vastaan lyöntiin aina isompaa ukkoa :D Kyllähän sitä itsekkin aina päivitteli et millä ihmeellä se keravainen taksikuski vaa porskuttaa! Se on talenttia. Ja sellasia ihmisiä on aina mukava seurata niin kehässä kuin missä vaan elämän osa-alueella.

Itse ainakin ottasin aika helvetin paljon mieluummin vastustajan ww luokasta kuin hw:stä jos kehään joutuisin :D Ei ne painoluokat siellä turhaan ole.
Muutenkin väittely siitä onko fedor kaikkien aikojen paras (painoluokista välittämättä) vai ei on aika turhaa. Yksi parhaista se takuulla oli , sitä tuskin kukaan kiistää. Jokaisella on oma mielipiteensä, mutta kyllä ainakin minä nautin miehen matseista enemmän kuin yhdenkään muun. Kai siihen vaikutti myös se kun matseja odotti aina jo pitkään etukäteen ja sai lukea aina arvuuttelua joko se keisari kaatuu kun vastaan lyöntiin aina isompaa ukkoa :D Kyllähän sitä itsekkin aina päivitteli et millä ihmeellä se keravainen taksikuski vaa porskuttaa! Se on talenttia. Ja sellasia ihmisiä on aina mukava seurata niin kehässä kuin missä vaan elämän osa-alueella.
itse ottaisin mielummin werdumin arlovskin sylvian tai rogerssin kun hendon.

Tuo nyt on vähän typerää miettiä että ketä ammattilaista MMA ottelijaa haluais tälläinen tavis otella, parempi olis ajatella että haluaako otella 20kg itseään kevyempää tavista vastaan jos siis haluaa parantaa voitto mahdollisuuksiaan.

Tämän tarinan on useampi minua viisaampi ja paremmilla kirjoitustaidoilla varustettu henkilö kertonut, mutta tämä on minun versioni.

Fedor on mies, joidenkin mukaan ihminen.

Fedor oli henkilö joka sai minut seuraamaan tätä lajia. Kuvittelisin että monet muutkin löysivät tämän lajin kun näkivät Fedorin niputtavan jengiä, niin pientä kuin isoakin. Väliin tarjottiin ihan show-ottelua, välillä oteltiin verenmaku suussa. Kuitenkin tohon möhömahaan on ollu aina niin helppo samaistua että fanittaminen tällaiselle perus taaperolle tuli kuin itsestään (fanitin myös Sakurabaa, lienen liian vanha ja/tai Silvasta tietämätön) tämän takia ITSE koen että Fedor oli tän lajin lähettiläs koska me, nettipäätteen edessä istuvat äärimmäisen komeat henkilöt oikeasti tykättiin tästä kaverista. Muutenkin kuin kehässä. Niputettiin Kroaatteja, Neukkuja Jenkkejäkin, hän ei ollut rasisti ;) Kyse onko hän paras HW tai GOAT, tuskin. Mutta paras hän oli :) - roger
ps.
Fedor on mies, joidenkin mukaan ihminen. Ainoa sana kuitenkin joka häntä oikeasti kuvaa on ilmiö.

Tämän tarinan on useampi minua viisaampi ja paremmilla kirjoitustaidoilla varustettu henkilö kertonut, mutta tämä on minun versioni.

Fedor on mies, joidenkin mukaan ihminen.

Fedor oli henkilö joka sai minut seuraamaan tätä lajia. Kuvittelisin että monet muutkin löysivät tämän lajin kun näkivät Fedorin niputtavan jengiä, niin pientä kuin isoakin. Väliin tarjottiin ihan show-ottelua, välillä oteltiin verenmaku suussa. Kuitenkin tohon möhömahaan on ollu aina niin helppo samaistua että fanittaminen tällaiselle perus taaperolle tuli kuin itsestään (fanitin myös Sakurabaa, lienen liian vanha ja/tai Silvasta tietämätön) tämän takia ITSE koen että Fedor oli tän lajin lähettiläs koska me, nettipäätteen edessä istuvat äärimmäisen komeat henkilöt oikeasti tykättiin tästä kaverista. Muutenkin kuin kehässä. Niputettiin Kroaatteja, Neukkuja Jenkkejäkin, hän ei ollut rasisti ;) Kyse onko hän paras HW tai GOAT, tuskin. Mutta paras hän oli :) - roger
ps.
Fedor on mies, joidenkin mukaan ihminen. Ainoa sana kuitenkin joka häntä oikeasti kuvaa on ilmiö.

Hianosti sanottu!

Äh, oli sen verran typerä kommentti että pyyhin pois, mutta kiva on lukea näitä jotku aika viisaastikin kirjoitettuja mielipiteitä ja totuuksia. Ja onhan tämä huvittavaksi mennyt että pitää itsekin vähän osallistua.

Että oikein Dana anto kenkää Fedorille! pitäskö sopimuksetki lukea tarkalleen!
Oliko Fedorilla sopimus Strikeforcen kans? Ei ,Showtimen kans kyllä! Joten Dana White voi painua vittuun kommenteineen! Eli, älkää ottako todesta et Fedor on saanu jopa potkut! strikeforcelta!

Ennen Fedor otteli Strikeforcella, ja sai näkyvyyttä, vastuksina oli kohtuu tunnettuja jamppoja, nyt Danan päätöksellä Fedor ei siellä ottele, miksi tälläistä järjestelyä kutsutaan jos ei potkuiksi? Luuleeko joku että Fedorilla ei ollut minkäänlaista sopimusta otellessaan Strikeforcessa? Soitettiin vaan Venäjälle ja M-1 päästi Fedorin ilman mitään sopimusta SFään? :jahas:

Ennen Fedor otteli Strikeforcella, ja sai näkyvyyttä, vastuksina oli kohtuu tunnettuja jamppoja, nyt Danan päätöksellä Fedor ei siellä ottele, miksi tälläistä järjestelyä kutsutaan jos ei potkuiksi? Luuleeko joku että Fedorilla ei ollut minkäänlaista sopimusta otellessaan Strikeforcessa? Soitettiin vaan Venäjälle ja M-1 päästi Fedorin ilman mitään sopimusta SFään? :jahas:

Niimpä niin, tottakai Fedorille heti potkut jos häviää muutaman matsin, mutta silti vois suunnitella Tito Ortizille jotain uutta matsia. Olisko siinä hyvä matsi Strikeforceen, Danan rakas Tito Ortiz vastaan Danan vihaama Fedor. Vai tuleeko Tito Strikeforceen ja Fedor UFC:hen?

Niimpä niin, tottakai Fedorille heti potkut jos häviää muutaman matsin, mutta silti vois suunnitella Tito Ortizille jotain uutta matsia. Olisko siinä hyvä matsi Strikeforceen, Danan rakas Tito Ortiz vastaan Danan vihaama Fedor. Vai tuleeko Tito Strikeforceen ja Fedor UFC:hen?

Haha!
Fedor on hävinnyt 3 ottelua keskeytyksellä.
Tito:lla oli 3 häviötä pisteillä ja olisi lentänyt seuraavasta ihan mistä tahansa häviöstä pihalle mutta voittikin seuraavan keskeytyksellä ekassa erässä.
Ei voi siis verrata surkeaan Fedoriin mitenkään.

Ei millään uskoa että nää on keski-ikäisiä sällejä jotka tänne kirjottelee, niin hirveetä lapsellista paskaa tää on. Ehkä me MMA-fanit vaan ollaan sitte keskivertoa tyhmempää kansaa, se selittäis tämän kyllä laakista.

Kannattaa ottaa huomioon että täällä on todella vähän keski-ikäisiä (kamppailuosiossa).
"Collins Dictionaryn mukaan keski-ikä ajoittuu suurin piirtein elinvuosille 36–59. Oxford English Dictionary antaa samankaltaisen määritelmän, mutta vuosille 45–60. Erik H. Erikson taas ajoittaa iän elinvuosille 40–65."

Eli kun noista laskee keskiarvon milloin keskiäikä alkaa on se n. 40 vuotta.

Ja tottakai kaikki kuullostaa taas lapselliselta mikä ei omaan korvaan sitten kuullosta hyvälle?

Vaikka olen suuri Fedor fani niin täytyy kyllä sanoa, että jopa Tito olisi tässä kohtaa pelottava vastus. Oikeastaan pahin mahdollinen, jos sille häviäisi niin joutaisi jo lopettamaan.. itsensä ;)

Back
Ylös Bottom