Fedor Emelianenko

Tasapuolisuuden nimissä laitoin toisen giffin, mistä näkyy että Fedor lainasi omaan gameplaniinsa sivuja Big Nogilta, naamavärkki ei vaan kestänyt sitä.
Ei mitään hätää. Ainahan Fedor hieroo nokkaansa matsin aikana. Nyt vaan antoi Big Footin hoitaa homman :)

Faktahan on se, että Lesnar olisi hävinny matsin ellei Carwin olisi kaasuuntunut. Ja fakta on myös se, että Fedor hävisi matsinsa vaikka lopussa Bif Foot alkoi kaasuuntua. Itse näen enemmän kyllä Carwinin heikkoutta tuon matsin kääntymisen kuin Lesnarin hyvyytenä. Yksi isku kunnolla silmäkulmaan ja Lesnarin silmä olisi myös voinut olla keskeytyskunnossa. Hätäähän siinä oli kärsimässä Lessu, samoin kuin Fedorkin Silvan alla.Uskon kuitenki, jotta kolmas erä olisi ollut edessä ellei silmä olisi mennyt umpeen. Kuitenkin useampaan menneeseen matsiin peilattuna voisi kyllä väittää Fedorin suojauksen ja väistelyn olevan hivenen parempaa kuin Lesnarin ja pitäähän sen ollakkin. Lesnar on kauhean kokoinen kaappi ja perustaa ottelemisen höyryjunan lailla päälle tuloon kun taas Fedor pienempänä miehenä joutuu käyttämään enemmän ottelusilmää. Ns. "ottelusilmä" ei tule Lesnarilla koskaan olemaan huippuluokkaa , sen takaa jo myöhäinen aloittamisikä. Toisin kuin Fedorilla se oli joskus maailman paras ja on varmaan vieläkin parhaiden joukossa. Fysiikka ei taida enää vaan riittää aivan terävimmässä kärjessä, ukot on nykyään niin kauheita kaappeja raskaan kärjessä. Pointtina kuitenkin aika turha verrata Fedoria ja Lesnaria keskenään ottelijoina, ovat kuitenkin aivan totaalisen erilaisia ottelijoita ja perustavat ottelemisen aivan erilaisiin asioihin.

Muistaakseni Lesnar potki Carwinia välillä pois saadakseen aikaa kulumaan, ja tuli alta pois ettei tarvinnut ottaa niitä lyöntejä vastaan 4 minuuttia 50 sekuntia kuten tsaarin. ei todella voi verrata.

Liioittelet taas moninkertaisesti. Fedor otti tuossa erässä lyöntejä vastaan n.1min- max2min katsantotavasta riippuen. Loppuaika kului Silvalta lähinnä eri positioiden hakemiseen, lepohetkiin ja alistamisyrityksiin. Katso tuo erä uudestaan kun kuitenkin tykkäät siitä ja laske itse.

Niin olisi, mutta juuri sen takia Lesnar suojautui Carwinin moukaroinnilta. Fedorin olisi ehkä kannattanut yrittää samaa?

Pointti oli siinä, että silloin kun otetaan paljon osumaa nassuun niin siinä on sattumalla hyvin iso osuus sattuuko joku iskuista osumaan niin että silmä turpoaa kiinni. Molemmat Lussu ja Fedor otti samanverran osumaa matossa (47), Fedor tottakai tosin paljon vaikeammin suojattavasta positiosta. Joku voi nähdä tuon erän Fedorin paskuutena ja itsekin ajattelen että se teki monia virheitä, mutta näen siinä myös kunnioitettavan periksiantamattoman taistelun lähes mahdottomalta näyttävässä tilanteessa. Kyllä mulla nousi Lussuakin vastaan kunnioitusta silloin kun se kesti sen Carwinin myllyn läpi.

Liioittelet taas moninkertaisesti. Fedor otti tuossa erässä lyöntejä vastaan n.1min- max2min katsantotavasta riippuen. Loppuaika kului Silvalta lähinnä eri positioiden hakemiseen, lepohetkiin ja alistamisyrityksiin. Katso tuo erä uudestaan kun kuitenkin tykkäät siitä ja laske itse.
Tykkään toki, kivahan se oli katsoa tuo matsi. En nyt kuitenkaan ehdi katsomaan sitä tällä hetkellä uudestaan. En kylläkään liioitellut moninkertaisesti. Ground time oli 4:57 compustriken mukaan, joten kyllä sitä kurmotusta tuli pitkään. Huomattavasti pidempään Fedor oli Silvan alla kuin Lesnar Carwinin alla. Suurin ero toki tuli siinä että Lesnar sai suojattua kasvonsa niin etteivät menneet niin muusiksi että lääkäri keskeyttäisi ottelun. Jos Silva olisi saanut käyttää Kyynerpäitä niin jälki olisi ollut varmaan vielä pahempaa, Fedor sai paljon helpotusta sillä että Silva pystyi lyömään vain pysty asennosta mountissa nyrkeillä.

hater.jpg

Aivan, ground time oli 4:57 ja se ei siis tarkoita että "tsaari otti lyöntejä vastaan 4:50".

Fedor sai paljon helpotusta sillä että Silva pystyi lyömään vain pysty asennosta mountissa nyrkeillä.

"paljon helpotusta"... Olihan se helppo tilanne puolustaa, Kylekin kesti sitä samaa sen vajaa 10sekuntia ennen kuin valot sammui.

Please älkää mainitko Lesnaria ja Fedoria samassa lauseessa.. sama kuin puhuisi Michael Jacksonista ja Antti Tuiskusta.
Jep siinä mielessä kun Antti tuisku/Fedor myyvät marginaalilukuja cd/ppv niin Michael Jackson ja Lesnar myyvät massiivisia määriä cd/ppv, Tuiskusta/Fedorista ovat tietoisia hyvin pieni joukko ihmisiä jotka fanittavat toki sokeasti (pienet tytöt/Fedor fanit) Kun taas Jackson/Lesnaria fanittaa koko maailma ja ovat tietoisia molemmista.

Japi: lopeta nyt hyvä mies se provoaminen hetkeksi. Välillä sinultakin tulee kuitenkin ihan asiaa. Sitten toisaalta taas ylläolevia aivopieruja lentää jatkuvasti...

Jep siinä mielessä kun Antti tuisku/Fedor myyvät marginaalilukuja cd/ppv niin Michael Jackson ja Lesnar myyvät massiivisia määriä cd/ppv, Tuiskusta/Fedorista ovat tietoisia hyvin pieni joukko ihmisiä jotka fanittavat toki sokeasti (pienet tytöt/Fedor fanit) Kun taas Jackson/Lesnaria fanittaa koko maailma ja ovat tietoisia molemmista.

Kun mun silmissä Fedoristakin suurempi eli MJ on kyseessä, niin Japinkin provot alkaa näyttämään hyviltä ja sai hyvälle tuulelle :ylos: :D

Aivan, onhan noissa muitakin eroja. Tuiskua ja Fedoria fanittaa pienet tytöt ja pojat, kun taas Jackson ja Lesnar fanittaa pieniä tyttöjä ja poikia.

Ohhoh..

Lesnar myy miksi? Vaparimeriittiensä takia? Vai kenties siksi, että hän on WWE stara, joka hahmona uppoaa jenkki redneck kansaan ja suhun? Veikkaan jälkimmäistä..

Myyhän Justin Bieberkin ihan vitusti. Tykkäätkö sä siitäkin?

Lesnar ei rakentaisi Fedorin recordia, vaikka eläisi kolme elämää.

Näköjään vapaaottelijan taidot ja meriitit verrataan siten, että kuka saa eniten katsojia. Ei ole yllätys, että kun Fedorin matsi lähestyy täyttyy tämä topicci paskasta lähinnä tämän sankarin jutuista.

Japi: lopeta nyt hyvä mies se provoaminen hetkeksi. Välillä sinultakin tulee kuitenkin ihan asiaa. Sitten toisaalta taas ylläolevia aivopieruja lentää jatkuvasti...
Mistäköhän se provoaminen taas alkoikaan...

En kyllä edelleenkään ymmärrä, että kuinka joku jaksaa keskittyä näin voimakkaasti vihaamaan Lesnaria, tai ketään muutakaan ottelijaa, kuten moni täällä tuntuu tekevän. Vaikkei hänestä henkilönä pitäisikään, niin ei se tee hänestä yhtään sen huonompaa ottelijaa. Ihan sama, mitä mieltä joku Fedor-fanipoika on, Lesnar on selvästi ansainnut paikkansa lajin huipulla. Lesnaria ja Fedoria on kieltämättä vähän vaikea verrata, kun toisella on niin pitkä ura takana, ja toinen ei vielä montaakaan matsia ole ottanut. Kyllähän se jotain kertoo, että mies voittaa muutaman ottelun kokemuksella lajin isoimman tittelin ja vielä puolustaakin sitä onnistuneesti. Joillekin taitaa ottaa koville se, että entinen WWE-tähti voi otella menestyksekkäästi "oikeassakin urheilussa". Itse pistän Lesnarin saavutukset hänen omaksi ansiokseen, jotkut ilmeisesti ovat sitä mieltä, että kaikki johtui vastustajien huonoudesta? Jos Lesnar on oikeasti niin huono, niin kertoohan se aika paljon tuon painoluokan tasosta sitten. Varsinkin kun nykyään yleisesti HW:n tasoa pidetään parempana kuin aiemmin, niin enpä sitten pidä oikein Fedorinkaan saavutuksia minään, kun painoluokka on niin heikkotasoinen, että Lesnarin kaltainen ottelija voi nousta huipulle.

Hauskaa kyllä, että jaksatte puolustaa toisianne ja pitää Japia pahana, kun koko homma lähti taas Disgustin provosta. Tietysti kiva, että teillä on täällä oma Fedor-faniyhteisö, mutta olisihan se kiva, että Fedorista saisi keskustella, ilman että tarvitsee häntä sokeasti fanittaa. Edelleenkään ei mitään Fedoria vastaan, fanit lähinnä rasittavat.

Hei LJJH: mistä tuli ilmoille minun Lesnar vihani? Minun viestiäni tuossa sujuvasti lainasit ja kirjoitit kunnon paatoksen. Minua ärsyttää Japin ja ilmeisesti myös sinun kaltaisesi ääliöt jotka kirjoittavat sen vuoksi että haluavat ärsyttää muita. Joten mitäpä jos sinäkin yrittäisit kirjoittaa tähän ketjuun jotain ketjun aiheeseen liittyvää tai sitten voisit siirtyä Japin kanssa trolliketjuun.

Hei LJJH: mistä tuli ilmoille minun Lesnar vihani? Minun viestiäni tuossa sujuvasti lainasit ja kirjoitit kunnon paatoksen. Minua ärsyttää Japin ja ilmeisesti myös sinun kaltaisesi ääliöt jotka kirjoittavat sen vuoksi että haluavat ärsyttää muita. Joten mitäpä jos sinäkin yrittäisit kirjoittaa tähän ketjuun jotain ketjun aiheeseen liittyvää tai sitten voisit siirtyä Japin kanssa trolliketjuun.
Hei sinullekin, Vara Arska: Mistä tulee ilmi, että haluan kirjoittaa ärsyttääkseni muita? Siitä, että olen eri mieltä enemmistön kanssa? Myönnettäköön, että aiemmin viestini saattoi olla hieman epäselvä, muokkasin sitä vähän äsken. Lainasin viestiäsi, koska kommentoin viestini ensimmäisessä lauseessa siihen. Muuten viesti ei ollut sinulle suunnattu. Minusta on huvittavaa, että käsket juuri minun kirjoittaa jotain aiheeseen liittyvää, kun omassa viestissäni puhuttiin varmaan tämän sivun viesteissä eniten Fedorista, vaikka myönnän, ettei sekään aiheeseen täydellisesti osunut. Minun viestini sentään koski vapaaottelua, molemmat sinun viestisi taas foorumikirjoittelua. :)

Lesnar on selvästi ansainnut paikkansa lajin huipulla.

Ei ja ei.

toinen ei vielä montaakaan matsia ole ottanut
Eikä tule ottamaan.

Kyllähän se jotain kertoo, että mies voittaa muutaman ottelun kokemuksella lajin isoimman tittelin ja vielä puolustaakin sitä onnistuneesti.
Toki, meriitteinä 45-vuotiaan papparaisen voittaminen ja 1-1 recordi "lajilegenda" Miriä vastaan. :)

Jos Lesnar on oikeasti niin huono, niin kertoohan se aika paljon tuon painoluokan tasosta sitten.
Tässähän se tulikin.

Back
Ylös Bottom