Fedor Emelianenko

Niin onhan se BJ Pennikin otellut raskaassa sarjassa Machidaa vastaan painaen kyseisessä ottelussa 190 paunaa ja Machida painoi 220 paunaa, kuvailisitko BJ Pennia LHW ottelijaksi vai onko mies kuitenkin vain LW joka oli vähän tuhdimmassa kunnossa vaan kun otteli Machidaa vastaan? Hendersson ei ole ikinä otellut HWssa ja raamit ovat MW raamit, vaikka mies nyt rupeaisikin lihotuskuurille, niin ei mies silti ole HW, vaan pulska MW.

Please lyö mua lapiolla päähän :hyper:. Vertaat siis Pennin ja Machidan kokoeroa Fedorin ja Hendon kokoeroon? Hendo on vähintään samankokoinen kuin Fedor, itseasiassa muutman sentin pidempi. Sulta alkaa loppumaan argumentit.

No eihän se sama asia ole kuin natural HW, jos Hendo nostaa painonsa tuonne 215-220 paunaan, mutta kun tuohon painon keräämiseen yhdistetään kova punttitreeni niin ei se ylimääräinen paino pelkkää läskiä ole. Eikös Fedoristakin ole sanottu että kuuluisi kokonsa puolesta LHW- tai jopa MW-sarjaan, joten ei mieheillä olennaista kokoeroa tässä matsissa varmaan tule olemaan.

Jos matsi nyt toteutuu 5 kk päästä kuten ilmoitettu, niin kerroppa paljonko lihasmassaa 40 vuotias koko ikänsä kovaa treeniä vetänyt ukko ottaa lisää?

Please lyö mua lapiolla päähän :hyper:. Vertaat siis Pennin ja Machidan kokoeroa Fedorin ja Hendon kokoeroon? Hendo on vähintään samankokoinen kuin Fedor, itseasiassa muutman sentin pidempi. Sulta alkaa loppumaan argumentit.
Ai pituudella ratkaistaan nyt ukkojen koot? Vertaan nyt kahta ukkoa jotka ovat otelleet toisistaan kahden painoluokan verran erossa, Hendo MWssä ja Fedor HWssa, ja nyt Hendon pitäisi mennä HWhen ja sitä Fedorin fanit pitävät jotenkin erikoisen hienona, ei muuta kuin Fedja MWhen. Jos kerran sun mukaan ovat samankokoisia, Hendo on juuri otellut vähän aikaa sitten MWssä, tiputelkoot Fedor sinne. Tai vaihtoehtoisesti etsiköön HW vastustajaa.

Unohtaakohan Japi nyt sen, että Fedorilla itsellään on pituutta 6'0" ja MW:n raamit.

Nyt ei kyllä enää ota selkoa trollaako toi vai onko se vaan jääny junasta, MikaT2:sta sentään on aika selkeä tapaus :rolleyes:

Unohtaakohan Japi nyt sen, että Fedorilla itsellään on pituutta 6'0" ja MW:n raamit.

Nyt ei kyllä enää ota selkoa trollaako toi vai onko se vaan jääny junasta, MikaT2:sta sentään on aika selkeä tapaus :rolleyes:

Joten miksei Fedor siis tule MWhen jos ne raamit ovat sieltä ja vastustajat pitää ottaa sieltä? Miksei Fedor tule pois mukavuusalueeltaan ja lähe painonpudotukseen, miksi muiden pitää kerätä rasvaa 10 kiloa ympärilleen? Jos kerran Fedor on MW ja haluaa MW vastustajan niin painoluokaksi 185.

Kuhan vaan tuon ilmi kuinka hölmö matchuppi on, eikä Fedorin voitolla ole mitään arvoa kun on alle vuosi aikaa kun Hendersson hävisi WW:lle.

En ihan ymmärrä tätä organisaatiokaavioiden tuijottelua, kun ottelun arvo voi olla siinä, miten faneille saadaan tuotua omat suosikit tuottamaan mitä parhainta vapaaotteluviihdettä. Siitähän tässä kuitenkin on pohjimmiltaan kysymys, viihteestä? Voin hyvin sanoa että oon ihan sohjot lahkeessa kun pääsen katsomaan mystisen Venäläisen kyborgin heijareita, oli vastassa ihan kuka vaan. Älkää ottako helvetti niin tosissaan.

Joten miksei Fedor siis tule MWhen jos ne raamit ovat sieltä ja vastustajat pitää ottaa sieltä? Miksei Fedor tule pois mukavuusalueeltaan ja lähe painonpudotukseen, miksi muiden pitää kerätä rasvaa 10 kiloa ympärilleen? Jos kerran Fedor on MW ja haluaa MW vastustajan niin painoluokaksi 185.

Miksei miksei miksei miksei? Mikä sua ny vituttaa? Matsi otetaan HW/LHW/CW. Se otetaan siinä luokassa mikä molemmille sopii eikö? Ensinnäkään sitä ei olla kirkossa kuulutettu, että missä painossa Hendo Fedor matsi toteutuu jos toteutuu. Toisekseen, mikä sua häiritsee tossa match upissa? Sua vituttaa, että FE saa taas yhden voiton lisää vai mikä? Onko toi jotenki faneille tylsä matsi? Fedor tippui GP:stä, joten kenet sitten laittaisit miehelle vastaan? Arlovskin uudestaan? Molemmat sekä Fedor, että Hendo ovat varmasti molemmat kikseissä tästä matsista. Mitä muuta voi vaatia?

Vaikka Fedor fani olenkin, niin kyllä silti oon sitä mieltä, että jos haluaa pitää itsensä HW painoisena, niin se vastustaja pitäs kans ettiä sieltä HW luokasta. Tosin jos nyt on pakko ottaa jotain tiettyä MW:tä vastaan, niin pitäs sopia se matsi siihen välille, eikä ainakaan nyt niin että se MW joutus lihottamaan itsensä suoraan sinne HW asti. Fedor nyt ei oo ilman läskejä kuitenkaan loppujenlopuksi mikään hirveän kokoinen jätkä, niin sillä kannattas kyllä matsata mieluummin LHW tai MW ku HW läskissä kunnossa. Tosin jos polttas rasvansa pois ja "repäsis" 10kg lihaa tilalle niin sitten vois olla järkeä ollakkin siellä HW:ssa.

Jos matsi nyt toteutuu 5 kk päästä kuten ilmoitettu, niin kerroppa paljonko lihasmassaa 40 vuotias koko ikänsä kovaa treeniä vetänyt ukko ottaa lisää?

Riippuu minkälaiset "kehonrakentajageenit" Hendolla on, mutta väittäisin että koska aikaa on hyvin niin esim. 15 paunan bulkilla saa "helposti" 7-10 paunaa lisää lihasmassaa. Ikä ei ole mikään hidaste vielä nelikymppisenä hankkia lisää lihasmassaa.

Vapaaottelulla on taatusti kaikista urheilulajeista typerin fanikunta :D

Edes kehonrakennuksen "roinaax vai ei" - mussutus ei vedä vertoja näille.
Koko vapaaottelukeskustelu ei ole pitkään aikaan ollut mitään muuta, kuin puolin ja toisin paskan heittämistä jossa jokaisen oma mielipide on heidän mielestään ehdoton fakta, ja tästäkös ne ongelmat sitten lähtevät. Saa nähdä mihin tämä shaisse tästä kehittyy. Ehkä kohta vaparifanit mätkivät kesken argumenttien toisiaan turpaan jalkapallohuligaanien tapaan? :D

Ehkä kohta perustetaan uusi ottelujärjestö vittuuntuneita faneja varten. Saavat ihan kehässä ratkoa välinsä. Se joka voittaa tappelun, on se jonka mielipide oli virallisesti oikea.

[läppä/] MikaT2 ja Japi voisivat perustaa oman UTC (ultimate trolling championship) järjestönsä jossa kaikki netin vaparitrollit voisivat ottaa netin välityksellä trolliskaboja :D [läppä]

Tyhmintä on kun jengi fanittaa sokeasti ottelijoiden lisäksi organisaatioita, ihan älytöntä. Normaalien fanipoikien lisäksi on sitten anti-fanipoikia joiden tehtävä on vaan jatkuvasti dissata ja kritisoida ottelijaa/organisaatiota joka paikassa. Tämä tuhoaa tehokkaasti kaiken oikean keskustelun, vaikka hommaa ei harrastaisikaan kun pari pelleä.

Ehdotan että moderointi asetetaan tasolle "natsi-saksa".

Enkä mä nyt sano ettei ketään saisi fanittaa. Kyllä mä itse fanitan Fedoria ja haluan nähdä miehen ottelevan, mitä väärää siinä on? Japikin rakentaa ihan omassa päässään noita olkiukkoja joiden kimppuun sitten raivolla hyökkää. En mä nyt ole nähnyt tällä palstalla mitään älytöntä Fedor-fanitusta, aika realistisia jengi on ja oli jo ennen HW-turnaustakin.

Enkä mä nyt sano ettei ketään saisi fanittaa. Kyllä mä itse fanitan Fedoria ja haluan nähdä miehen ottelevan, mitä väärää siinä on? Japikin rakentaa ihan omassa päässään noita olkiukkoja joiden kimppuun sitten raivolla hyökkää. En mä nyt ole nähnyt tällä palstalla mitään älytöntä Fedor-fanitusta, aika realistisia jengi on ja oli jo ennen HW-turnaustakin.

Juurikin näin. Tottakai saa fanittaa ketä haluaa, kunhan vain pitää sitten järjen mukana siinä.
Eniten vituttaa ihmisten spekulointi matsien tuloksista. Siis sellaisista matseista joita ei ole koskaan ollutkaan, eikä tule koskaan olemaankaan.
"Fedor olisi hakannut Lesnarin silloin ja silloin". "NO NIIN MUTTAKUN LESNAR OLISI TEHNYT NIIN JA TEHNYT NÄIN". Ehkä olisi, ehkä ei. Ihan turha spekuloida kun näin ei käynyt.
On IMO fiksumpaa keskustella JO KÄYDYISTÄ matseista kuin keksiä päässään täysin absurdeja skenaarioita joissa ei ole mitään järkeä.

Fedor vs. Henderson

Fedor Emelianenko and Dan Henderson are onboard to square off in a proposed late July bout on Showtime, sources from both fighters' camps told SI.com on Saturday.

Strikeforce officials said discussions for the summer blockbuster bout are under way, but that many details, including what weight the headliner will be contested at, as well as the date and venue, still need to be ironed out before the deal can be signed. Talks are expected to pick up speed next week, according to sources.

http://www.mixedmartialarts.com/news/316838/Fedor-vs-Henderson-planned-for-Summer-2011/

Jahas, joku on päästänyt Japin taas valloilleen. Tänne oikeesti tarvittais joku mode. Ei tästä tuu hevon persettä kun kinastelua on joka ketjussa taas. Miksi ei se 2kk paussi toteutunut, hetken oli kaikki ok.

Ymmärrän kyllä että sulla ei riitä kompetenssi ikinä keskustella mistään ja kommentoitkin aina vain keskustelijoita, mutta etkö voisi pistää mua ignoreen ja samalla kaikkia muitakin jotka palstalla kirjoittelevat, et ikinä osallistu keskusteluun käyt vain satunnaisesti haukkumassa jengiä. En ymmärrä sun tarvetta alottaa joka kerta esim täällä keskustelua minusta, jos et pysty Fedorista keskustelemaan, pysy poissa kun aikuiset keskustelevat.

Riippuu minkälaiset "kehonrakentajageenit" Hendolla on, mutta väittäisin että koska aikaa on hyvin niin esim. 15 paunan bulkilla saa "helposti" 7-10 paunaa lisää lihasmassaa. Ikä ei ole mikään hidaste vielä nelikymppisenä hankkia lisää lihasmassaa.

5kg 5kk? Ok.

No en realistisuudesta syyttäisi, aika moni väitti että Fedor voittaa turnauksen.

Vielä ku porukka ei lainais Japin ja MikaT2:n tekstejä niin pääsis niistä eroon lopullisesti. Itse odotan mielenkiinnolla kyseistä matsia. Ja aika sama missä painoluokassa kuhan ei missään höyhensarjan painoissa otella :D Tärkeintä että se painoluokka sopii kummallekkin.

Vielä ku porukka ei lainais Japin ja MikaT2:n tekstejä niin pääsis niistä eroon lopullisesti. Itse odotan mielenkiinnolla kyseistä matsia. Ja aika sama missä painoluokassa kuhan ei missään höyhensarjan painoissa otella :D Tärkeintä että se painoluokka sopii kummallekkin.

Mikäs vittu näissä kahden teksteissä niin pahaa on? Jos kaikki olis samaa mieltä kaikesta niin mistä sitten keskusteltais? Fedorin rasvaprosentista 4sivua. Eriävät mielipiteet synnyttää keskustelua joka on mielestäni tarkoitus foorumilla.

Eriävät mielipiteet synnyttää keskustelua joka on mielestäni tarkoitus foorumilla.

Eriävä PERUSTELTU mielipide ja tarkoituksellinen provosointi/trollaaminen on kaksi täysin eri asiaa.

En nyt osoita tätä kehenkään tiettyyn henkilöön, sitä vain ,että on keskustelua ja sitten "keskustelua".

Back
Ylös Bottom