Fedor Emelianenko

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Perkeleellisen hieno mainos. Aika vahvasti haettu vanhan neuvostopropagandan tyyliä...

http://forums.sherdog.com/threads/new-documentary-film-about-fedor-and-his-team-part1-part2.3262307/

kaksiosainen venäjänkielinen minidokkari goatuksesta ja koko fedorteamin reenicämpistä.

Goatus kamuineen
4cvyP-6k21I.jpg

Onko Fedor valmentajana näille muille, ja teki paluun saadakseen otteluita suojateilleen tuolla, vai ihan vaan treenikaverina?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen pohtinut tuota samaa.

Uskon, että tuo on osasyy muiden henkilökohtaisten syiden kuten taloudellisten syiden kanssa. Fedor on sen verran kova nimi, et se saa luotua noille tuleville keisarin opetuslapsille näytönpaikkoja ja mediahuomiota.

Uskon, että jonkinlainen mentori Fedor on niille, niinkuin kuka tahansa myötätunnolla varustettu suuri nimi reeniporukassaan on nuorille urheilijoille. Valmentajan roolista en osaa kyl sanoa juuta enkä jaata niinkuin ei varmaan kukaan täällä. :D Mut neuvojahan se tuossa jakeli ku pädejä piteli ja paini. Eli ainakin jonkin verran opetusta antaa siellä kamuilleen.

Viimeksi muokattu:
Tulipahan muuten mieleen, kuin Fedor itse urhailijana on niin uskomattoman kova tekeen töitä, et onko noissa Fedortiimin nuorissa sitä samaa. :) Ainakin silloin on kait pakko olla, kun Feukka sanoo, et nyt pojat lähetään "pikkulenkille" metsään. :D

Kyl tää alkaa vaikuttaa siltä et Fedor on tulossa UFChen. Kuka ois uskonu et Brock enää palaa? Sehän vahingossa lisättiin aikaa sitten UFCn sivuille rosteriin joten tämmönen vihjailu lupailee hyvää

Taitavat tähdätä uudenvuoden kortille Fedor-Lesnar matsia, jos molemmat voittaa ottelunsa.

Sinänsä jännä ratkaisu, että kun olisi monen vuoden tauon jälkeen erittäin otollinen tilaisuus tuolle matsille, niin Lessulle pistetään noinkin kova äijä vastaan. Ehkä tämä viestii ennemminkin yhden matsin sopparista, jossa Lesnarin paluu on eeppinen, mutta jos häviää, niin tehdään toisesta ottelijasta Lessun voimalla megastara.

Feukka Arielin vieraana mma hourissa, kyllä ufc soppari taitaa olla aika lähellä toteutumista.

Voitto Maldonadosta on kyllä tässä vaiheessa enemmän kuin tärkeä.

VqaU1uY.png

Suositut

Back
Ylös Bottom