Fedor Emelianenko

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katsotaan nyt tämä eka matsi missä kondiksessa ylipäätänsä se on, voihan se olla että jossain kohtaa nähdään Bellatorissa tms.

ps. millos sä sait taas oikeudet kirjoittaa tännne, Japi? Kiitti vaan modet :yäk:

Mun mielestä jos ilmoitetaan, että on halu otella Werdumia vastaan ja sitten vastaan tulee joku karaokemestari on Fedorin uraa seuraavilla oikeus äimistellä. Sen ymmärrän, että se oli bisnesmielessä järkevää mutta näissä piireissä on yleensä arvostettu "suoraselkäisyyttä" myös legendoilta.

No olisi varmaan kannattanut valmistautua pettymykseen siinä vaiheessa, kun Fedor teki sopimuksen Rizinin kanssa. UFC, Bellator, WSOF, M-1, KSW tai ONE eivät olleet lähettämässä ketään top 50 raskassarjalaista Riziniin Fedorin vastustajaksi. Tai mistä minä tiedän mitä siellä on neuvoteltu, mutta rohkenen veikata, että vika ei ollut siellä Rizinin. KSW:n raskaansarjan mestari sanoi haluavansa otella Fedoria vastaan, mutta tuskin KSW haluaa lähettää metsrain riskialttiiseen otteluun. WSOF taitaa olla aika lähellä Zuffaa eli Ivanovia oli turha toivoa. Fedor tuskin ottelisi Minakovia tai Volkovia vastaan ja Bellator varmaan valmistelee Lashleyta seuraavaan titteliotteluun. Brandon Vera otteli viikko sitten ja M-1 ei tee yhteistyötä Rizinin kanssa.

Loput top 50 ottelijat taitavatkin olla UFC:ssa ja ottelijat, joita olisi löytynyt Jungle Fightista, Deepista, BAMMAsta ym. ovat samaa luokkaa kuin Singh.

Asiaa voi katsoa kahdelta kantilta:

Jos ajattelee Fedjan parasta, tottakai helvetin järkevä päätös mennä hakkaa säkkejä miljoonakorvausta vastaan. Minä ja kuka tahansa tekisi juuri saman.

Jos ajattelee katsojan parasta, Fedjalla pitäisi olla kohdata omaa tasoa vastaavaa ottelijaa aina jotta homma oikeasti kiinnostaa. En välitä pätkään mitä Fedja siitä tienaa jne.

Eli koska minä olen katsoja, ajattelen omaa parastani, en fedjan, joten tottakai pitää itkeä täällä siitä kun fedja ei kohtaa kunnon vastusta vaan kerää helpot hillot.

Fanina haluan, että Fedor toimii juuri niin kuin parhaaksi katsoo. Fedor ei ole minulle mitään velkaa, päinvastoin mies on tarjonnut minulle paljon unohtumattomia vaparielämyksiä. Tämä nyt tullut comeback ja UFC- huhut näytti vähän aikaa täysin ylimääräiseltä ja odottamattomalta bonukselta mikä olisi tullut aiempien elämysten päälle, mutta jäi kuitenkin toteutumatta. Kokisin olevani todella paska fani jos alkaisin sen takia nyt Fedorille nillittämään.

Sitäpaitsi tulen saamaan mukavia nostalgisia värinöitä pelkästään siitä hetkestä, kun näkee Fedorin taas astelevan kehään. En olisi uskonut, että sitä tullaan enää koskaan näkemään ja koen, että sekin on parempi, kuin ei mitään :heart:

Fanina haluan, että Fedor toimii juuri niin kuin parhaaksi katsoo. Fedor ei ole minulle mitään velkaa, päinvastoin mies on tarjonnut minulle paljon unohtumattomia vaparielämyksiä. Tämä nyt tullut comeback ja UFC- huhut näytti vähän aikaa täysin ylimääräiseltä ja odottamattomalta bonukselta mikä olisi tullut aiempien elämysten päälle, mutta jäi kuitenkin toteutumatta. Kokisin olevani todella paska fani jos alkaisin sen takia nyt Fedorille nillittämään.

Sitäpaitsi tulen saamaan mukavia nostalgisia värinöitä pelkästään siitä hetkestä, kun näkee Fedorin taas astelevan kehään. En olisi uskonut, että sitä tullaan enää koskaan näkemään ja koen, että sekin on parempi, kuin ei mitään :heart:
Suutelisin poskille jos näkisin voin mä teille täällä itkeä :D

VTS_01_1.gif

En mä tota Jaideeppia pidä ollenkaan vitsinä tähän väliin. Kattelin sen matseja tässä ja sain kuvan nopeesti lyövästä, hyvin liikkuvasta, ulottuvasta nuoresta ja nälkäisestä ottelijasta. Tykkää jaella polvia, etenkin clinchistä, kaveri kestää iskuja hyvin, jalka nousee korkeelle ja nopeeta sekä mies tappelee aina loppuun asti.
Kyllä siinä Fedorilla on ehkä enemmänkin kuin riittävästi haastetta ottaen huomioon mm.pituus/ulottuvuus eron. Jos tää matsi oteltas pystyssä nii olis erittäin mielenkiintoinen seurattava, mutta Fedor taitaa viedä kaverin mattoon että läsähtää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En oo paljoa jaksanu seurata tätä Feukka-keissiä, suunnittelin vain nauttivan itse tapahtumasta ja ottelusta ilman mitään ennakko-asetelma-ajatuksia ja tulevaisuuden odotuksia jne...

Kuitenkin, sen verran näin ei-seuranneenna on käynyt mielessä, josko Fedja haluaa nyt rahan lisäksi kuitenkin kostuttaa varpaitansa tässä ja katsoa miltä tuntuu, sit kun on kivat massit saatu Japanista ja tunnusteltu et miltä se otteleminen oikeasti tuntuu, niin sit oikeasti tietäiskin et onko sydän mukana ja toimiiko kroppa oikeaa 110% urheilijan elämää varten vielä kerran. Tämä paluu on jonkin sortin "välivaihe part 2." kun eläkkeellä olo oli 1. osa. Se sit riippuu kropasta ja päästä et mitä sen jälkee tulee tapahtuun. Korostan vielä, etten tiedä oikein mitä Fedja on sanonut tässä UFC:stä ja Rizinistä ja tulevaisuudestaan jne...

Fedor: In the Twilight of the Last Emperor

Jack Slackin tuore artikkeli Fedja-sedästä. Lopussa oli kiva tekstin pätkä ja yksi parhaista highlight-videoista (c) Machinemen. :)

Nostalgia is dangerous, and warps our perceptions of what men who have not been in the ring for years could possibly do if they felt moved to make a comeback. Fedor is just another Chuck Liddell or Randy Couture now. But while you're sitting through Werdum and Velasquez trading one-twos with no regard for defense again, and dreading the thought of a rubber match in a year's time, think back to Fedor Emelianenko. The man who fought thirteen times in the three years after taking the belt from Antonio Rodrigo Nogueira and looked sublime doing it.

Olen samaa mieltä, onnistuin tuolla pätkällä käännyttämään pari kaveriani MMA-faneiksi.

"Mutta sehän on läski!!?!?!?" Olivat niin ihmeissään kuinka pieni paksukainen pisti kaikki isot thick solid tight kaverit pinoon. Tämän jälkeen tietysti ymmärtäneet, että lihakset =/= pärjää tappelussa.

PRICELESS.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom