Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä jos ilmoitetaan, että on halu otella Werdumia vastaan ja sitten vastaan tulee joku karaokemestari on Fedorin uraa seuraavilla oikeus äimistellä. Sen ymmärrän, että se oli bisnesmielessä järkevää mutta näissä piireissä on yleensä arvostettu "suoraselkäisyyttä" myös legendoilta.
Asiaa voi katsoa kahdelta kantilta:
Jos ajattelee Fedjan parasta, tottakai helvetin järkevä päätös mennä hakkaa säkkejä miljoonakorvausta vastaan. Minä ja kuka tahansa tekisi juuri saman.
Jos ajattelee katsojan parasta, Fedjalla pitäisi olla kohdata omaa tasoa vastaavaa ottelijaa aina jotta homma oikeasti kiinnostaa. En välitä pätkään mitä Fedja siitä tienaa jne.
Eli koska minä olen katsoja, ajattelen omaa parastani, en fedjan, joten tottakai pitää itkeä täällä siitä kun fedja ei kohtaa kunnon vastusta vaan kerää helpot hillot.
Pidin ihan mahdollisena "Monson/Ishii" kohtuutasoista tai edes näennäisesti nimekästä vastustajaa koska tuota arvottiin niin pitkään.
Esim. Orlando Sanchez?No ketä semmoisia ottelijoita on vapailla markkinoilla?
Esim. Orlando Sanchez?
Suutelisin poskille jos näkisin voin mä teille täällä itkeä :DFanina haluan, että Fedor toimii juuri niin kuin parhaaksi katsoo. Fedor ei ole minulle mitään velkaa, päinvastoin mies on tarjonnut minulle paljon unohtumattomia vaparielämyksiä. Tämä nyt tullut comeback ja UFC- huhut näytti vähän aikaa täysin ylimääräiseltä ja odottamattomalta bonukselta mikä olisi tullut aiempien elämysten päälle, mutta jäi kuitenkin toteutumatta. Kokisin olevani todella paska fani jos alkaisin sen takia nyt Fedorille nillittämään.
Sitäpaitsi tulen saamaan mukavia nostalgisia värinöitä pelkästään siitä hetkestä, kun näkee Fedorin taas astelevan kehään. En olisi uskonut, että sitä tullaan enää koskaan näkemään ja koen, että sekin on parempi, kuin ei mitään
Fanina haluan, että Fedor toimii juuri niin kuin parhaaksi katsoo. Fedor ei ole minulle mitään velkaa, päinvastoin mies on tarjonnut minulle paljon unohtumattomia vaparielämyksiä. Tämä nyt tullut comeback ja UFC- huhut näytti vähän aikaa täysin ylimääräiseltä ja odottamattomalta bonukselta mikä olisi tullut aiempien elämysten päälle, mutta jäi kuitenkin toteutumatta. Kokisin olevani todella paska fani jos alkaisin sen takia nyt Fedorille nillittämään.
Sitäpaitsi tulen saamaan mukavia nostalgisia värinöitä pelkästään siitä hetkestä, kun näkee Fedorin taas astelevan kehään. En olisi uskonut, että sitä tullaan enää koskaan näkemään ja koen, että sekin on parempi, kuin ei mitään
Nostalgia is dangerous, and warps our perceptions of what men who have not been in the ring for years could possibly do if they felt moved to make a comeback. Fedor is just another Chuck Liddell or Randy Couture now. But while you're sitting through Werdum and Velasquez trading one-twos with no regard for defense again, and dreading the thought of a rubber match in a year's time, think back to Fedor Emelianenko. The man who fought thirteen times in the three years after taking the belt from Antonio Rodrigo Nogueira and looked sublime doing it.