Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon nähnyt treenivideon missä Overeemi ainakin pisti Fedorin taputtaa, ja Overeem ei ole mikään subivelho.
Varmaan yksi syy miksi Fedor vältteli Overeemia aikoinaan kuin ruttoa ja keksi kaikkia olympiatestauksia sun muita mihin Overeemin olisi pitänyt suostua että matsi olisi voitu järkätä, toisin sanoen vältteli oman organisaationsa mestaria. Matsi olisi ehkä voinut tulla vastaan HW turneella, mutta epäilen että silloinkin olisi Fedorin tiimistä keksitty tarinoita ettei matsiin olisi tarvinnut suostua.
Tässä xenforossa on hyvä ignore-toiminto. Se löytyy kun viet hiiren oman nickisi päälle tuolla ylhäällä vasemmalla, sieltä "käyttäjät joita et huomio" ja lisäät Japin sinne. Suosittelen, kamppailuosion laatu parani 400%Mä haluisin ihan oikeesti tietää mitä Fedor on tehnyt Japille? Miks "aikuinen" mies käyttää tuhansia tunteja aikaa siihen että se voi todistella kuinka huono Fedor oli/on. Ei mahdu mun päähän. On tullu luettua pakkista roina ajoilta lähtien ja pakko sanoo et vittu mitä paskaa tää nykysin on, varsinkin tää kamppailu osio. Jengi ärsyttää toisiansa sen minkä kerkee, jotkut tarttuu mukaan ja sit väännetään kymmeniä sivuja, hukkuu ne hyvät tekstit sinne paskan sekaan....
Tässä xenforossa on hyvä ignore-toiminto. Se löytyy kun viet hiiren oman nickisi päälle tuolla ylhäällä vasemmalla, sieltä "käyttäjät joita et huomio" ja lisäät Japin sinne. Suosittelen, kamppailuosion laatu parani 400%
Vituttaa kun ihmiset (yleisesti, et sinä RTS) itkee kun Japi trollaa. Sitä ei täältä kovin helpolla pelkän trollaamisen perusteella bannata, joten käyttäkää nyt hyvät ihmiset tuota ignorea!
Sanoin jo joku aika sitten että Zuffalla ei taaskaan riitä massit ja niinhän siinä kävi...
Nauroin ääneen, sun pitäis laittaa tuo sun allekirjoitukseen :DKai mä olen jotenkin perverssi ja nautin siitä, että sitä poikaa miehen vartalossa saa kyykyttää ja alistaa
Kun vertaa Gabin ja Fedorin käsiä niin niissä on pelottavan vähän eroa
Nogia joku uumoili vastukseksi, mutta Minoauro jäi UFCn leipiin. Oliko se nyt sitten Sports ambassador mikä sen (ja esim Forrest Griffinin) titteli on. Saa kuukausiliksaa siitä, että kiertää UFCn tapahtumissa näytillä.
Sakuraba sille laitetaan vastaan.... ;)