noin, sinne meni teidän maailman parhain ottelijanne. itse en odottanu että se joltain silvalta päähänsä ottaa. mutta nyt varmaanki tuli todistetuksi fedorin helvetin liiallinen ylihypetys?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
noin, sinne meni teidän maailman parhain ottelijanne. itse en odottanu että se joltain silvalta päähänsä ottaa. mutta nyt varmaanki tuli todistetuksi fedorin helvetin liiallinen ylihypetys?
Minkäs sille mahtaa ettei nahkahanska ole kuullut ennen pridestä
Minkäs sille mahtaa ettei nahkahanska ole kuullut ennen pridestä
Eikös se ole se kulkue, jonne pakkotoiston kamppailupuolen väkikin suuntaa joka kesä suurena joukkona.Minkäs sille mahtaa ettei nahkahanska ole kuullut ennen pridestä
kyllähän mä aikanaan prideä seurasin, vaikka tykkäsin siitä niin se ei automaattisesti tarkoita sitä että mun täytyis pitää fedoria tai priden ottelijoita maailman parhaina.
fedor ei oo koskaan ollut maailman paras, maailman paras ollaan sitte ku ollaan voitettu maailman parhaimpia. ja edelleen ufc'ssä on ja on aina ollut parhaimmat ottelijat, tokihan aina sillontällöin muissaki organisaatiois pörrää maailman top tasoisia.
ja fedorin viime matsin nähtyäni voisin sanoa että esim velasquelia tai overeemia vastaan fedor ottais aika nolonnäkösesti kuokkaansa, olis ottanu jo muutama vuosi takaperinki.
en oo tarkoituksellisesti provoos tai trollaas, tuon vaan omaa näkökulmaani esiin.
fedor ei oo koskaan ollut maailman paras, maailman paras ollaan sitte ku ollaan voitettu maailman parhaimpia. ja edelleen ufc'ssä on ja on aina ollut parhaimmat ottelijat, tokihan aina sillontällöin muissaki organisaatiois pörrää maailman top tasoisia.
http://img710.imageshack.us/img710/5153/fedorpastpresent.jpg
On se fysiikka muuttunut vuosien varrella.
Ei toimi toi linkki battleaxe?
Sori, en tiedä miksei se suoraan ohjaa tohon kuvaan?Ei toimi toi linkki battleaxe?
Sori, en tiedä miksei se suoraan ohjaa tohon kuvaan?
Pitää kopioida linkin osoite ja laittaa selaimeen.