Fedor Emelianenko

noin, sinne meni teidän maailman parhain ottelijanne. itse en odottanu että se joltain silvalta päähänsä ottaa. mutta nyt varmaanki tuli todistetuksi fedorin helvetin liiallinen ylihypetys?

Minkäs sille mahtaa ettei nahkahanska ole kuullut ennen pridestä

Varmasti on kuullut mutta eihän Fedor vaan ole oikeasti otellut maailman parhaita vastaan.
Katsokaa ilman niitä fanilaseja sitä recordia niin ehkä huomaatte että aina kun fedor on kovaa nimeä vastaan otellut ei se ole ollut sillä hetkellä enään niin kova tia vielä niin kova.
Eipä Fedor tosin ollut edes UFC:ssä kertaakaan :D

troll.jpg

Minkäs sille mahtaa ettei nahkahanska ole kuullut ennen pridestä

kyllähän mä aikanaan prideä seurasin, vaikka tykkäsin siitä niin se ei automaattisesti tarkoita sitä että mun täytyis pitää fedoria tai priden ottelijoita maailman parhaina.

fedor ei oo koskaan ollut maailman paras, maailman paras ollaan sitte ku ollaan voitettu maailman parhaimpia. ja edelleen ufc'ssä on ja on aina ollut parhaimmat ottelijat, tokihan aina sillontällöin muissaki organisaatiois pörrää maailman top tasoisia.

ja fedorin viime matsin nähtyäni voisin sanoa että esim velasquelia tai overeemia vastaan fedor ottais aika nolonnäkösesti kuokkaansa, olis ottanu jo muutama vuosi takaperinki.

en oo tarkoituksellisesti provoos tai trollaas, tuon vaan omaa näkökulmaani esiin.

Fedor ei Pride-aikoina ollut maailman paras vaan tuota titteliä piti itsellään Tim Sylvia? :D Komppaan Kanobagia.

kyllähän mä aikanaan prideä seurasin, vaikka tykkäsin siitä niin se ei automaattisesti tarkoita sitä että mun täytyis pitää fedoria tai priden ottelijoita maailman parhaina.

fedor ei oo koskaan ollut maailman paras, maailman paras ollaan sitte ku ollaan voitettu maailman parhaimpia. ja edelleen ufc'ssä on ja on aina ollut parhaimmat ottelijat, tokihan aina sillontällöin muissaki organisaatiois pörrää maailman top tasoisia.

ja fedorin viime matsin nähtyäni voisin sanoa että esim velasquelia tai overeemia vastaan fedor ottais aika nolonnäkösesti kuokkaansa, olis ottanu jo muutama vuosi takaperinki.

en oo tarkoituksellisesti provoos tai trollaas, tuon vaan omaa näkökulmaani esiin.

Älä jaksa jauhaa paskaa......
Ei ole ikinä ollut maailman paras?? Just joo...jotain rajaa noihin trollauksiin. Sylvia ja AA oli vissiin parhaita joskus?

Ei toimi toi linkki battleaxe?

UFC:ssä aina ollut parhaat ottelijat...? Fedor on kuitenkin voittanut 5 ukkoa ketkä on olleet UFC HW mestareita. Näistä Nogueiran ja Colemanin voittanut kahteen kertaan.
Ei ainakaan HW divisioonassa ole aina ollut parhaat UFC:ssä.

IE:ssä toimi linkki,mutta ketussa en saannut auki.
On kaveri kyllä muuttunut aika paljon.

Fedorin urassa on meikästä hienoa se että ukko on todella monessa matsissa ollut alakynnessä ja ottanut hittiä, mutta kääntänyt kuitenkin ottelut voitoksi.

Sori, en tiedä miksei se suoraan ohjaa tohon kuvaan?

Emmäkään tiiä, sain firefoxis toimii ku löin linkin perään kysymysmerkin, en tiiä miks se vaatii sen mut sillä toimii.

Back
Ylös Bottom