Fedor Emelianenko

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt julkaistuissa kuvissa se on selkeesti isompi kun aiemmin joten joo oot osittain oikeassa, paluu mielessä se varmaan on ottanu vitamiinit käyttöön. Joku kuka ei ole hirveesti punttia kolistellu ja ikää on se ehk 25 voi viel kasvaakkin nopeasti mut 38v ja varmaan ikänsä kuitenki punttia vääntäny kaveri yhtäkkiä vaan turpoaa niin onhan se nyt ilmiselvää varsinki ku hyvin todenäköstä et on taustaa vitamiinien parissa. Jokanen uskokoon mitä haluaa mut mun mielestä aika selkee juttu
Nyt julkaistuissa kuvissa se on selkeesti isompi kun aiemmin joten joo oot osittain oikeassa, paluu mielessä se varmaan on ottanu vitamiinit käyttöön. Joku kuka ei ole hirveesti punttia kolistellu ja ikää on se ehk 25 voi viel kasvaakkin nopeasti mut 38v ja varmaan ikänsä kuitenki punttia vääntäny kaveri yhtäkkiä vaan turpoaa niin onhan se nyt ilmiselvää varsinki ku hyvin todenäköstä et on taustaa vitamiinien parissa. Jokanen uskokoon mitä haluaa mut mun mielestä aika selkee juttu
Kyllä lihaa saa vielä tos iäs ihan siinä mis nuorempanakin,hormonituotanto alkaa hidastua merkittävästi vasta 50v paikkeilla. Ed coan sanoo voimanostajan olevan parhaimmillaan n.40v paikkeilla. Kim collins 39v paukuttaa satasia tasaeen alle kympin. Ei Fedorin paluun onnistuminen ole iästä kiinni. Tuskin ukko enää mestariks yltää mut jos Murr on top kympissä ja Arlovski titteli ottelun kynnyksellä on Fedorin onnistunut comeback täysin mahdollisuuksien rajoissa.

Suht huvittavaa tekstiä, kun muistelee viestejäsi Jones-ketjusta kiistanalaisten testitulosten aikaan. Sanoit muistaakseni siihen tyyliin, että voisit juuri Jonesin uskoa olevan puhdas urheilija. Nyt näet kuvan Fedorista paita päällä missä haba on vähän kasvanut ja Fedor on "aika selkee juttu" ja "ilmiselvää", ja "varsinki hyvin todennäköistä et taustaa on vitamiinien parissa".

Itseä ei yllättäisi yhtään jos Fedor kuurittelisi, huvittavaa vain tämä sinun ja monien muidenkin kykenemättömyys objektiivisuuteen ja valikointi aina sen mukaan kenestä ottelijasta on kysymys.

"vähän haba kasvanu" mites toi hartialinja? Jones on fysiikaltaan jo lähes täydellinen vapaaottelija toisin kuin esim Fedor ja Jonesilla ei ole tapahtunut mitään epäilyttäviä lihasmassan kasvuja lyhyessä ajassa sekä kaveri on 11 vuotta Fedoria nuorempi. Pitääkö jatkaa vielä? Kirjota itse nyt yksikin viesti jossa käsittelet jotain ottelijaa objektiivisesti etkä ehkä foorumin pahimpien fani/heitterilasien takaa.

Kuten sanoin jokanen uskokoon mihin haluaa

Kyllä lihaa saa vielä tos iäs ihan siinä mis nuorempanakin,hormonituotanto alkaa hidastua merkittävästi vasta 50v paikkeilla. Ed coan sanoo voimanostajan olevan parhaimmillaan n.40v paikkeilla. Kim collins 39v paukuttaa satasia tasaeen alle kympin. Ei Fedorin paluun onnistuminen ole iästä kiinni. Tuskin ukko enää mestariks yltää mut jos Murr on top kympissä ja Arlovski titteli ottelun kynnyksellä on Fedorin onnistunut comeback täysin mahdollisuuksien rajoissa.

Joo on varmaan parhaimmillaan 40 vuotiaana ku on se 20 vuotta treenitaustaa takana, nuorempana se nyt on vähän mahdotonta. 38v entisellä kuurittajalla hormoonitasot on lähinnä naisen tasolla, tuskin vuosien kuurittelusta on koskaan palauduttu. Ikä ei ole välttämättä se merkittävin kriteeri vaan kilsat ottelijana ja niitä Fedorilta löytyy. Ei mun tarkotuksena ollutkaan dissata Fedoria, kuhan kerroin mielipiteeni ku jotkut sinisilmäsesti väittää etttä ei vanha kunnon Fedor mitään laittomia hormooneita vetele :rolleyes: Sekin on kans vähän kakspiippunen juttu et mikä on onnistunut paluu? Onko se paluu onnistunut jos se esim pääsee top 10? Mielestäni ei Fedorin kaltaselle legendalle.

On kyllä alytön roinasika! Vyötärö yli metrin ainaki ja kädet 35cm, ei voi olla natu :D Nyt jotain rajaa noihin juttuihin.
11200792_1012687215431935_3127535185443695442_n.jpg

11800264_1012686935431963_4399050887548850541_n.jpg

En tiedä itkisikö vai nauraisiko tätä vääntämistä aina. GOAT on ottanu vähän enemmän punttia jossain välis ja pikku rusketuksen käyny hakemas etelästä niin heti on roina jutut lähteny käsistä.

En yllättyny et Dona tulee taas puolustamaan jonkun henkilön puhtautta :rolleyes: Eiks Ronniekin ollu sun juttujes mukaan natikka? :D Ei siinä, ei mun tarkotuksena ollu suututtaa Fedor faneja mut oon mä kai sit ihan naurettava ihminen ku kehtaanki olla sitä mieltä et Fedor on jotain vetäny:oops:

En yllättyny et Dona tulee taas puolustamaan jonkun henkilön puhtautta :rolleyes: Eiks Ronniekin ollu sun juttujes mukaan natikka? :D Ei siinä, ei mun tarkotuksena ollu suututtaa Fedor faneja mut oon mä kai sit ihan naurettava ihminen ku kehtaanki olla sitä mieltä et Fedor on jotain vetäny:oops:
Fedor on kova vetämään pulkkaa:p

Puuttukaa nyt joku ylläpitäjä tähän keskusteluun .. Vaikka neitsyt paljastalla olenkin niin eihän tätä jaksa kukaan lukea vuositolkulla ! Viihdearvokin virpomista varten täysin nolla

On kyllä karmee roinasika:D Viimeisestä matsista kolme vuotta aikaa, eiköhän tuossa fysiikka muutu heikommillakin lahjoilla.

Roinaus on aina mahdollista, mutta mikään kuva ei sitä ainakaan puolla mun mielestä.

Kunto 3-4 vuoden takaa...Kumma että sillon ei roinista huudeltu;)
Tämä oli siis eläköityvän past prime Fedorin kunto.

fedor_emelianenko-e1320369531161.jpg

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi twiitti vaikuttaa mun mielestä enemmän läpältä mutta enpä ole yllättynyt jos Bellatoriin päätyy. Aika läppä sivusto toi lowkick jos tekee oikein jutun ton perusteella

Jos Keisari sanoo että haluaa otella Werdumia vastaan niin en ymmärrä että mitä helvettiä menis Bellatorin kanssa signaamaan. Jos ajatellaan että voittaisi vaikka Bellatorin hw vyön niin so what? Kyllä olisi karvas pettymys jos ei UFC:n riviin päädy.

Fedor voisi ensin käydä tyrmäämässä Mir vs. Arlovski -matsin voittajan, ja ottaa sen jälkeen sitten Werdumia vastaan mestaruudesta. Ei kovin pitkä tie mestaruusotteluun.

Fedor voisi ensin käydä tyrmäämässä Mir vs. Arlovski -matsin voittajan, ja ottaa sen jälkeen sitten Werdumia vastaan mestaruudesta. Ei kovin pitkä tie mestaruusotteluun.

Itse mietin samaa settiä. Tuolla polulla voisi sanoa että on jopa oikeutettu vyö kontenderi edes jostain näkökulmasta :).

Olisi kyllä erittäin mielenkiintoista nähdä miten ufc markkinoisi Fedoria jos olisi heidän leivissään. Olisiko Greatest heavyweight of alltime. Biggest fight in ufc history. P4p best ever to enter octacon vai tin can from retirement? Läskijuoppo paikallisesta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom