Fedor Emelianenko

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Danahan sanoi viimeksi kun niillä oli Fedor kirjoillaan ettei ole mitään järkeä miestä pitää organisaatiossa, et pitäiskö laittaa se jotain WWtä vastaan kun turpiin tuli MWltä, ja joka oli vuosikausia vanhempi kuin Fedja. UFC top 30 raiskaa Fedorin.
butthurt-300x297.png

Aluksi ajattelin, että ei kyllä yhtään hyvä juttu että Fejda tulee takaisin, että pysyisi vain hyvin ansaitulla eläkkeellä vaparista. Sitten aloin pohtimaan, että no toisaalta ei se kuitenkaan niiiin vanha ole, että olisi mukava nähdä Fedor kuitenkin UFC:ssa ottelemassa kun aiemmin uralla se jäi välistä. Mutta sitten tulin pakkiksen Fedor-aiheeseen ja näin Japin alottaneen saman viulun soittamisen ja kirosin Fedorin comebackin alimpaan helvettiin, sillä luulin jo että vihdoin tämä keskustelu oli saanut rauhan. :mad:

Fedor v. Lesnar. UFC 200. Tekis paljon rahaa. Joo, ei ne mistään maailmamestaruudesta ottelis, mutta kaikkkien munat olis kovina. Myös minun.

TOtuushan on se, että UFC diiliä Fedja ei tule tekemään.
90% todennäköisyydellä jos ottelee, niin ottelee M1 illassa MOskovassa tai PIetarissa. Jos ottelee M1 ulkopuolella, niin japanissa tai jossain muualla Aasiassa. KOrkeintaan One FC.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fedor päämatsiin UFC HElsinki ja Jaffa Areena täyteen. ;)

Kuten sanoin, niin Bellatorissa FEdja ei ottele koska testaus USAssa. UFCssa Fedja ei ottele koska co promotion.
JOs FEdja ottelee niin VEnäjällä tai Aasiassa ja luultavimmin M1 riveissä.

Miten ois ONE FC co-promoting with M-1 Global Fedor vs
Satoshi Ishii 2, James Thompson , Dave Herman Pride Rules tietenki ;)

Mistä tämä M-1 Global co promootio taas tulee? Mitä se M-1 promotoi? Ei oo tainnu olla mitään taas pariin vuoteen. Tässä taas viedään Fedoria kuin pässiä narusta Vadimin toimesta, varmaan rahat loppu ja taas sätkynukkea viedään. Papit vakuuttaa Fedjalle että kyllä sä pärjäät ja saa siivun Vadimilta, ja Dana on iso paha susi kun ei anna puolikasta toiminnastaan Fedorille vaikka sama creepy manageri häärää Fedjan takana.

Vaikka Fedor onkin mun kaikkien aikojen suosikkien joukossa, niin itse en suoraan sanottuna ole laisinkaan innoissani paluusta.

Back
Ylös Bottom