Fedor Emelianenko

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Huono tapa keskustella asiasta tuo sinun tapasi vääristellä ja väännellä toisen sanoja oman mielen mukaan ja sitten vastata niihin vielä jollain giffillä.

Sinun spekuloinneillasi ei vain ole tippaakaan painoarvoa, koska olet vihaaja ja haluat täällä saada tietynlaista reaktiota aikaan. Jos aiheesta haluttaisiin oikeasti puhua pitäisi keskustelussa olla edes jonkunlaista objektiivista kulmaa. Sinänsä kyllä siis ihan käsittelemisen arvoinen aihe.

Japin jutut naurattaa ja joskus niihin vastaakin, mutta joskus sitä haluaa ihan oikeasti keskustellakin täällä, ihan noin niinkuin aikuismaisesti :)

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Neitsytposti!

Sellainen asia on täällä näissä keskusteluissa pistänyt silmään, että miten kirjoittelijat voivat olla niin halveksivia urheilijoita kohtaan. Kamppailulajeille on tyypillistä tietty kunnioitus ja arvostus toisia ihmisiä kohtaan, mutta se loistaa täysin poissaolollaan näissä keskusteluissa. Matsi voi olla paska ja surkea, mutta en mitenkään käsitä miten kyseisillä sanoilla voidaan kuvailla ottelijoita. Välillä on äärimäisen hämmentävää ja surullista lukea näitä "asiantuntijoita", jotka kiihdyttävät itsensä raivoon milloin mistäkin asiasta. Kyseessä lienee jokin vaje/puute oikeassa elämässä, minkä vuoksi pitää päästä tänne keinotodellisuuteen purkamaan turhautumista.

Toisaalta puranhan itsekkin tässä turhautumista, että sikäli :) se vaan nyt kuulostaa niin absurdilta, kun porukka arvostelee täysin käsittämättömin perustein ottelijoita. Sama ilmiö koskee Iltasanomien uutisten kommentointipalstaa esim. Robert Heleniukseen liittyvissä jutuissa.

Pointtini on kenties se, että pieni itsekritiikki olisi paikallaan silloin tällöin.

Huono tapa keskustella asiasta tuo sinun tapasi vääristellä ja väännellä toisen sanoja oman mielen mukaan ja sitten vastata niihin vielä jollain giffillä.

Sinun spekuloinneillasi ei vain ole tippaakaan painoarvoa, koska olet vihaaja ja haluat täällä saada tietynlaista reaktiota aikaan. Jos aiheesta haluttaisiin oikeasti puhua pitäisi keskustelussa olla edes jonkunlaista objektiivista kulmaa. Sinänsä kyllä siis ihan käsittelemisen arvoinen aihe.

Japin jutut naurattaa ja joskus niihin vastaakin, mutta joskus sitä haluaa ihan oikeasti keskustellakin täällä, ihan noin niinkuin aikuismaisesti :)

Minun spekuloinneillani on täsmälleen yhtä paljon arvoa kuin sinun, koska olet fani. Ja se että suutut siitä vain todistaa sen, jos olisit sitä mieltä että spekuloinneillani ei olisi väliä, miksi riennät niin nopeasti kieltämään ne?

OT minun puolestani ohi, jatketaan Fedorista ja mmasta.

Minun spekuloinneillani on täsmälleen yhtä paljon arvoa kuin sinun, koska olet fani. Ja se että suutut siitä vain todistaa sen, jos olisit sitä mieltä että spekuloinneillani ei olisi väliä, miksi riennät niin nopeasti kieltämään ne?

OT minun puolestani ohi, jatketaan Fedorista ja mmasta.
Minä olen monien ottelijoiden fani, mutta osaan kyllä tarkastella asioita objektiivisesti.

Loppuviestisi on taas tuota perusvääristelyä. Missään vaiheessa en suuttunut, enkä edes kieltänyt sanomiasi asioita, koska en ottanut niihin kantaa syystä joka sitten selitetään edellisissä posteissani. Meni sinulta ohi se. Kannattaa koettaa kaivaa se oikea pointti esiin, niin keskustelu on fiksumpaa.

Minä olen monien ottelijoiden fani, mutta osaan kyllä tarkastella asioita objektiivisesti.

Loppuviestisi on taas tuota perusvääristelyä. Missään vaiheessa en suuttunut, enkä edes kieltänyt sanomiasi asioita, koska en ottanut niihin kantaa syystä joka sitten selitetään edellisissä posteissani. Meni sinulta ohi se. Kannattaa koettaa kaivaa se oikea pointti esiin, niin keskustelu on fiksumpaa.

No jos sanot että syytökset oli aiheettomia, niin kyllähän se kiellolta vaikuttaa. Sen lisäksi itse vääristelit että trollailen, joten pata kattilaa soimaa. Jätä sinä turhat syytökset pois niin keskustelu on paljon sujuvampaa ;) Älä roiku köysissä kuten idolisi painijoita vastaan.

Mun mielestä japin trollaukset on parasta, kunnon provoilua kokoajan ja jengi ottaa kuumaa niin tää on hervottoman hyvää ajanvietettä lukea näitä keskusteluja. Ihan ku lapset hiekkalaatikolla, tätä lisää :hyvä:

Tätä lisää? Japi yms muiden juttujen takia ei tämä kohta hirveästi mistään Sherdogista enää eroa. Itse kyllä seuraisin paljon mieluummiin asiallista ja rakentavaa keskustelua tälläisen naurettavan ottelijan trollauksen suhteen. Mutta koska täällä foorumilla ei vissiin modeja ole kuin pari kpl? ja mitään sääntöjä missään niin kaipa nyt trollaajille muuta sanottavaa ole kuin:

1322615041_middle-finger.jpg

Voiko joku kaivaa netin syövereistä sen kuvan Fedorista, jossa hän muistaakseni Aoki näytösmatsissa on sitonut vyönsä päin vittua ja siinä kuvassa luki tyyliin "it's called a fedor"?

En löydä millään ja olen varmasti sellaisen nähnyt :(

Lesnar vältti tuon kasan :)
fedor-vs-brock.jpg

Werdum kuristi Fedorin tohon kasan päälimmäiseksi, Bigfoot hakkasi Fedorin kasan sisään niin että vaan pää jäi näkyviin, takaa tuli Hendo joka paukautti päätä niin kovaa että Fedoria ei oo enää jenkeissä näkynyt. Lesnar olisi varmaan antanut paljonkin tylymmän kohtalon, eihän noista muista kukaan ole ollut edes UFC mestari. ;)

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Ja Anderson makaa viereisessä kasassa, kun joku muutaman vuoden vaparia kokeillut kannu pamautti sen kylmäksi Vegasissa.
Ainiin, ;) ,meinasi unohtua.

Samalla kun 150 paunainen japsi on repäissyt siltä jalan irti ;)

Et puhunut mitään hallitsevista mestareista.

Sanoin ettei kukaan noista muista ollut mestari samalla kun puhuin Lesnarista, tuo kuva on siltä ajalta kuin Lesnar oli mestari, joten toistan kysymyksen, montako hallitsevaa mestaria Fedor kohtasi? (On ihan eri asia olla UFC mestari kuin entienen mestari, esim Anderson Silva on entinen mestari.)

Sanoin ettei kukaan noista muista ollut mestari samalla kun puhuin Lesnarista, tuo kuva on siltä ajalta kuin Lesnar oli mestari, joten toistan kysymyksen, montako hallitsevaa mestaria Fedor kohtasi? (On ihan eri asia olla UFC mestari kuin entienen mestari, esim Anderson Silva on entinen mestari.)

Toistan, ettet puhunut hallitsevista mestareista mitään ja kommentoin siltä pohjalta. Jos olisit kirjoittanut "eihän noista kukaan muista ollut edes hallitseva UFC-mestari", niin en olisi nähnyt aihetta kommentoida viestiäsi ollenkaan.

(On ihan eri asia olla UFC mestari kuin entienen mestari, esim Anderson Silva on entinen mestari.)

Eli olisiko A.Silva nyt helpommin voitettavissa kun ei ole mestari?

Elkää poijjjaaaat ottako tosissanne Jallin (Japi+trolli :D) juttuja.. sillä vaan valuu vieläki Anderson Silva nimistä hiekkaa pillusta.. kyllähän tuo kaikkien aikojen noloin tyrmäys varmasti otti koville. Säälikää nyt miestä vähän :(

Suositut

Back
Ylös Bottom