Fedor Emelianenko

Musta taas näyttää suurin muutos olevan vararavinnon kertyminen kylkiin. Ei kyllä mitään mullistavaa ole tapahtunu. Ainahan sillä tuo kuosi on vähän eläny, mistä lie johtuu.

Näyttää toi treenaaminen videon perusteella olevan aika selkääntaputtelua. Otettu messiin joku kaverin muksukin heilumaan, "treenataan niin et kaikki pysyy messis". Ei vaikuta hyvältä. Eihän yksi parin min videopätkä sano mitään, mut tuskin ne sen sparri- ja treenikaverit nyt kovin kummosempii on.

Mitäs blondeja tuossa videolla oikeen juoksi? Lähikuvia hölkästä?? anyone?

Ei kai kukaan väittänyt että mitään kauheen radiakaalia olis Fedjan shapessa tapahtunut. Pienellä pumpilla on varmaan osuutta asiaan, mutta kyllä mun silmään Fedor näyttää olevan yleisestikin vähän paremmassa ryhdissä. Noissa Strikeforce matseissa sen koko olemus oli sellanen löysä ja vetämätön. Siis vielä normaaliakin löysempi ;)

Onhan Mousasi yleisesti ihan tasokas sparrivastus, mutta tämän matsin valmistaustumiseen se ei kyllä istu. Monson on vahva painija ja silloin sinne salille pitäs tosiaan saada vahvoja mattovääntäjiä, tyyliin Werdum, Barnett, Big Nog tms. Mun mielestä Pietiläinen vois ilmoittautua talkoisiin ja käydä preppaamassa vähän Fedoria kuntoon!

Helkkari on muuten Alexille nopeemmat kädet, ei sillä on tainneet aina ollakkin.

Mun mielestä toi Fedorin työskentely näytti kyllä paremmalta. Pysy hyvin tasapainossa ja vaihto sitä lyöntien toisin kun Alex. Mies näytti vetävän niitä lyöntejä vähän mistä asennosta tahansa ja vähän missä tasapainossa tahansa. Uskon että Fedorin lyönneissä on sitä kippiä vieläkin selvästi enemmän.

mpp sanoi:
On kyllä surkeen näköistä.

Ja toi Fedorin työskentely näytti kaikkea muuta kuin surkealta mun makuun, eihän se mikään Barboza ole mutta onhan miehellä painoakin hiukan enemmän. Olisin toki mielummin nähnyt painivan Pietiläisen kanssa(Hyvä idea croscytheltä). Mies olis varmaan melko halpa hankitakin kun M-1 tuntuu pihtailevan näitä hillojaan aina kun mahdollista.

Kyllähän tätä seuraavaa matsia joutuu venailemaan aivan hiessä!! Veikkaan, että Monson saa elämänsä selkäsaunan. Kyllähän näistä kuvista ja muikku videosta on selvästi havaittavista Fedorin yleisen habituksen ryhdistymistä, hartialinjaakin löytyy pitkästä aikaa. Otetaan tosiaan huomioon vielä se, että kaveri on nyt saanut 3 kertaa selkäänsä, se on nyt joko tai! Uskon ja luotan (kenties sokeasti), ettei fedjan päiviä ole vielä luettu.

Kyllähän tuo A. Emelianenko olis myös mielenkiintosta nähdä kehässä, kaveri kuitenkin omistaa sen perinteisen venäläisen fight- mentalityn, kunto lienee ollut viimeaikoina se suurin kysymys?

Näyttää toi treenaaminen videon perusteella olevan aika selkääntaputtelua. Otettu messiin joku kaverin muksukin heilumaan, "treenataan niin et kaikki pysyy messis". Ei vaikuta hyvältä. Eihän yksi parin min videopätkä sano mitään, mut tuskin ne sen sparri- ja treenikaverit nyt kovin kummosempii on.

Gerard Mousasihan on kiva treenikaveri.. Ei oikeen mitään osaakaan.. :)

On kyllä surkeen näköistä

Samoilla linjoilla, vaikka yksi video pätkä ei nyt varmaan kerro ihan kaikkea totuutta ja fedor matseissa kyllä huiskii ihan napakasti.
Itse en usko mitään hirveitä muutoksia edellisiin suorituksiin enää tuolla ikää ja näin lyhyellä aikavälillä, se vaan ei ole mun mielestä mahdollistä tehdä mitään draamaattista muutosta noin vain, mutta kyllä Monsonia pitäis viedä silti, Monson vaan saattaa tehdä matsista pirun tylsän kun sen pysty on niin paskaa ja se haluaa vaan nuohota matossa.

Jos Fedor pyyhkii Monsonilla lattiaa, niin toivottavasti sen jälkeen f-sedän järki käskee pudottamaan painoaan alempaan sarjaan. Ja lähtemään Amerikkaa valtaamaan

Olis kannattanu varmaan harjotella mountista nousua ennen Silva matsia, toisaalta sekään ei varmaan olisi auttanut, kun harjostusvastustajat on yhtä taikka kahta painoluokkaa kevyempiä.
Tuntuu edelleen että Fedorilla voisi olla annettavaa, jos vaan pääsisi reenaamaan muiden huippujen kanssa ja jättäisi näiden säkkien kanssa pelleilyt vähemmälle.

Back
Ylös Bottom