Fear Factory Tuskaan!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elcaco
  • Aloitettu Aloitettu
Yhtyeen nettisivuilla julkaistu uutinen, että bändi olisi kiinnitetty kyseiselle metallifestivaalille. Kaikki FF-fanit siis Kaisaniemeen!!

Fear Factory on kova!!! En missaa tuota mistään hinnasta. Toiv. eivät peru keikkaa, liian usein käyny tuskassa isojen nimien kohdalla.

Archetype rokkaa niin lujaa! :thumbs:

HC76 sanoi:
Fear Factory on kova!!! En missaa tuota mistään hinnasta. Toiv. eivät peru keikkaa, liian usein käyny tuskassa isojen nimien kohdalla.

Archetype rokkaa niin lujaa! :thumbs:
Eilen kuulin ensimmäisen kerran metalliliitossa biisin tuolta Archetypeltä ja olen täysin samaa mieltä: Uusi kama potkii sattanan kovaa! Tuolla Archetypellä FF taitaa palata loistavan Demanufacturen tasolle. Harmi, että soittavat Tuskassa ilmeisesti sunnuntaina ja itse pääsen paikalle ainoastaan lauantaina.

Fear Factory

Yks vuoden parhaista keikkauutisista ehdottomasti!

Muutaman vuoden myöhässä tulevat tosin Suomeen... Olis se hienoa olla nähnyt ihan alkuperäinen pumppu! :(

Uusi levy on kyllä hiton kova! Varsinki Slave Labor -niminen tykitys on aivan helmi!

Oli muuten hauska huomata että tämä uutinen oli FF:n omilla nettisivuilla ennen Tuskan sivuja... Kaipa tuska oppi jotain siitä King Diamondin mainostuksesta! :D

Kerkesin jo innostua että mun mielikuva Fear Factorysta on täysin väärä kun alotin ton uuden levyn kuuntelun, mutta kylläpäs tuli petyttyä :|. Näen miksi moni siitä pitää mutta ei oo ihan mun juttu -_-

UPEATA!! :worship:

Onneks on muitakin hyviä bändejä tuskaan tulossa. Harmi vaan kun itse en todnäk pääse paikalle kuin yhtenä iltana ja vielä ei ole tiedossa mitä bändejä esiintyy milloinki... Toivottavasti parhaimmat on samalla päivällä (tosin jos sitä innostuu helsingissä kauemmin oleskeleen niin tottakai joka päivä sitten tuskassa) ;)

Vielä kun saatais Nine Inch Nails niin uuuuuuh......

Back
Ylös Bottom