Fear Factory Suomessa 31.3.-1.4.06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
Nosturin sivuilta:

Headbanger´s Ball Presents:
FEAR FACTORY (USA)
MISERY INDEX (USA)
M.A.N. (SWE)

ovet auki 21.

Ei tuonne mikään kiire siis.. FF alottanee myöhään.

Mike sanoi:
Meitsi on menossa ilmeisesti kuvaamaan tuon keikan. Jepajeeeee!

Kuvia ois kiva nähdä jälkeenpäin :rock:

Edit: Setti tältä kiertueelta jostakin päin Eurooppaa (Machine Headin palstalta)

540000° fahrenheit
transgression
slave labor
demanufacture
self bias resistor
channel zero
shock
edgecrusher
descent
drones
martyr
contagion
pisschrist
linchpin
acres of skin
cyberwaste
archetype
replica
timelessness

Mulla olis lippu myynnissä Tampereen tän illan keikalle, en itse oikein kerkiäis. Onko kiinnostuneita? Lippu sijaitsee Tampereella...

Kova keikka oli, vaikka itse olinkin aika heikossa kunnossa parin päivän syömättömyyden jälkeen (vatsaflunssaa liikenteessä). Kohtuullisen hyvin oli porukkaa tullut paikalle. Hoipuin siellä muiden joukossa selvin päin ja helvetin tiukasti tykitti FF.:rock:

HC Tippis sanoi:
Otapa iisisti! Ovet aukeaa klo 21, eli näillä FF alkaa tykittämään 24:n aikaan!

Jeb. Ei oo aikoihin tullu ryypättyä ni pitää maltilla. Helposti voi vetää 6 bäkin kyl ennenku lähtee Nosturiin. Vähän rauhottuu sielu. ;)

Totta. Avasin tossa just bissen joka on maannu jääkaapissa kuukauden päivät (muistona viime ryyppäyksestä). Pitää iteki muistaa ottaa iisisti ja syödä kunnolla niin jaksaa taas vipeltää koko yön.

Lamb of God- paita päälle ja menoks :rock:

Aivan vitun mahtava keikka eilen nosturissa.:rock: Tupa täynnä ja aivan loistava meininki. Porukka jaksoo vetää koko keikan kunnon moshpittiä ja lopussa oli aika paljon väkeä jo ilman paitaa. Ite jaksoin heilua siinä eturivissä ekan vartin mut sitten olikin jo mehut niin pois että piti siirtyä vähän sivummalle. Keikan lopussa oli jo sisällä niin kuuma ilma että hiki valu vaikka seisoi vaan paikallaan. Fear Factory soitti melkein puolitoista tuntia ja keikka vaan parani loppua kohden. Mahtavat encoret tuli lopussa. Varmaan 5 biisiä tuli vielä sen jälkeen kun Burton sano et tämä on viimonen. Muun muassa loistobiisit Linchpin, Replica ja Archetype vedettiin lopussa. Paras keikka kyllä missä olen ollu. Soundikin oli Nosturissa loistava.:thumbs:

HC Tippis sanoi:
Joo oli kyllä hyvä keikka :)
Otin aamulla t-paidan pois repusta. Oli paidalla painoa valehtelematta 2 kiloa!

Joo, oli pikkusen hankalaa vetää t-paitaa niskaan ku moshpitistä siirty baarin puolelle. :rock:

Fear Factory :rock:

Jotkut osaa jotkut ei ;)

Back
Ylös Bottom