Fear Factory Suomessa 31.3.-1.4.06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu

NP

VIP
tour_contest_graphic_01.jpg

FEAR FACTORY have scheduled the following European headlining tour dates during March/April 2006:

Mar. 25 - Berlin, GER @ Columbiahalle
Mar. 26 - Koln, GER @ Lmh
Mar. 27 - Hamburg, GER @ Markthalle
Mar. 28 - Aarhus, DEN @ Train
Mar. 29 - Copenhagen, DEN @ Pumphuset
Mar. 31 - Tampere, FIN @ Pakkahoune
Apr. 01 - Helsinki, FIN @ Nosturi

Apr. 03 - Stockholm, SWE @ Klubben
Apr. 04 - Oslo, NOR @ Rockefeller
Apr. 05 - Gothenburg, SWE @ Tradgarn
Apr. 06 - Malmo, SWE @ Kulturbolaget

HC76 sanoi:
Mistä sait moista päähäs, vai ovatko rundaamassa yhdessä?

SYL siihen vielä ni aika pommi ois. :hyper:
No siinähän se ekan postin kuvassa näkyy. Tuohan nyt on vain mahdollisuus, mutta tuskin tapahtuu.

Tuskan keikka oli kyllä vakuuttava. Tuota voisi jopa harkitakkin jos lippujen hinnat ovat inhimilliset. Hyvä että nosturiin eikä mihinkään jää / jaffa-areenalle.

HC76 sanoi:
Kappas juu. Tosin tuossa on "fall tour 2005". Tiedä sitten ketä matkassa huhtikuussa.
Ai katos joo, enpä huomannut! :D

Perun puheeni. Toivotaan nyt jotain kovaa lämppäämän kuitenkin. :)

Tuonne on päästävä :rock: .

Luin että "Fear Factor" ja olin jo innoissani että tuo ohjelma olisi kuvattu suomessa :D Se olikin sitten vaan joku käpynen bändi ;)

Fatso sanoi:
Luin että "Fear Factor" ja olin jo innoissani että tuo ohjelma olisi kuvattu suomessa :D Se olikin sitten vaan joku käpynen bändi ;)

Samat sanat..pikkusen vitutti :itku:

MTV & Welldone ylpeänä esittävät:

Konsertit:
31.3.2006 Pakkahuone, Tampere (Ikäraja 16 v., anniskelualue rajattu erikseen)
1.4.2006 Nosturi, Helsinki (ei ikärajaa, anniskelualue rajattu erikseen)

LIPUT:

Tre:25 euroa, ennakko 2.2. alkaen Lippupalvelun lippukaupat, puhelinpalvelu 0600-10-800 (1,30euroa/min + pvm) ja 0600-10-020 (4,93 euroa/puhelu + pvm) sekä netti www.lippupalvelu.fi sekä Swamp Music ja Epe’s

Hki: 27 euroa, ennakko 2.2. alkaen ennakkoTiketti puh. 0600-1-1616 (0,66 euroa/min + pvm) ja www.tiketti.fi ja Lippupalvelun lippukaupat, puhelinpalvelu 0600-10-800 (1,30euroa/min + pvm) ja 0600-10-020 (4,93 euroa/puhelu + pvm) sekä netti www.lippupalvelu.fi
www.fearfactory.com

No voi prkl! Aina ei voi voittaa.. itse olen jenkkilässä samana päivänä kun Fear Factory on stadissa :itku:

Misery Index lämmittelee Fear Factorya.

Back
Ylös Bottom