FAST Whey3+Malto6, suhteet palautumisjuomassa?

Originally posted by Jortsu
Näin on. Itselleen sopivan makean drinksun saa kun säätää vähän malto-dekstroosi -suhteen kanssa. Pelkällä maltolla drinksu on IMO liian neutraalin makuinen. Ja tuo taloudellisuus seikkakin toteutuu kun käyttää dektroosina panimosokeria.

Juuri niin, halvimmillaan dekstroosia saa viinitarvikeliikkeistä jopa alle euron/kilo (vt. malto ~4e/kilo). Itse olen mukavimman makuiseksi havainnut 50/50 suhteessa maltoa ja dekstroosia. Jos pelkkää dekstroosia laittaa tulee kohtalaisen imelä paukku, mutta kyllä sekin maultaan mielestäni malto-only-drinkin hakkaa.

Niin ja alkuperäiselle kysyjälle, palautusjuomani on kiristelykaudella sisältänyt:

40g Whey3 suklaa
20g Malto
20g Dekstroosi
10g Kreatiini

Varsin mukavan makuinen drinksu joka ei turvota niinkuin isommalla määrällä hiilareita varustettu (~100g). En usko palaavani isompiin hiilarimääriin palautusjuomassa enää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: FAST Whey3+Malto6, suhteet palautumisjuomassa?

Originally posted by Jukkah
Sitä että, 2desiä maltoa,1 desi protskuu? Toi mittaaminen.

Se on suht lähellä tuota. Protskua tosin vähän enemmän kuin desi.

Tiedustelisin, että mitenköhän tuon Whey3:sen makuaine mahtaa riittää kun siihen sotketaan malto+muut joukkoon, tuleeko siitä äärimmäisen laihan makuista vai pysyykö kohdallaan.

Originally posted by gunner
Tiedustelisin, että mitenköhän tuon Whey3:sen makuaine mahtaa riittää kun siihen sotketaan malto+muut joukkoon, tuleeko siitä äärimmäisen laihan makuista vai pysyykö kohdallaan.

Pysyy kohdallaan... vähän liiankin hyvin.

Kysynpä tähän enkä alota uutta...millä suhteella sitä maltoa ja dextrosea sitten kannattaa sekottaa?? siis että jos käyttää pelkästään jonpaakumpaa niin mitä siitä on "haittaa" verrattun sekoittamiseen???

niin ja unohdetaan tässä tapauksessa nuo makuasiat...

Originally posted by timba79
Kysynpä tähän enkä alota uutta...millä suhteella sitä maltoa ja dextrosea sitten kannattaa sekottaa?? siis että jos käyttää pelkästään jonpaakumpaa niin mitä siitä on "haittaa" verrattun sekoittamiseen???

niin ja unohdetaan tässä tapauksessa nuo makuasiat...
Ite oon miettiny samaa että jos käyttäs pelkkää dexstroosia ku se on hyvää ja sekottuukin suuremmissa määrissä paremmin ku malto.

Malto taas menee semmoseks klöntiks jos sitä laittaa paljon suhteessa neste määrään

Originally posted by PattiPete
Malto taas imeytyy paremmin suurissa määrissä. Sen takia sitä kannattaisi suosia.

Ja mikähän on se suuri määrä?? eikös hiilihydraatitkin kannata ottaa monessa pienessä erässä kuin yhessä tai kahessa suuressa??

Minulle tuli vähän sellainen tunne kun luin noita tekstejänne, että ovat markkinamieheet saaneet oppinsa perille!!

Erikoisesti tuo glutamiini.
Sitähän tosiaan on kaikissa proteiineissa joita myydään.
Mutta haluaisin muistuttaa soijasta (vaikka se ehkä saattaa laskea testosteronitasoja), että siinä on jopa lähes 10g glutamiinia 1dl:ssa!
Vaikka se nyt ei palautumisjuomaan kävisikään (hitaan imeytymisen takia) niin muuten suosittelen ehdottomasti sen käyttöä.

Herassakin on kyllä joku 5g glutamiinia 1dl:ssa!

Originally posted by rollerghost
Minulle tuli vähän sellainen tunne kun luin noita tekstejänne, että ovat markkinamieheet saaneet oppinsa perille!!

Erikoisesti tuo glutamiini.
Sitähän tosiaan on kaikissa proteiineissa joita myydään.
Mutta haluaisin muistuttaa soijasta (vaikka se ehkä saattaa laskea testosteronitasoja), että siinä on jopa lähes 10g glutamiinia 1dl:ssa!
Vaikka se nyt ei palautumisjuomaan kävisikään (hitaan imeytymisen takia) niin muuten suosittelen ehdottomasti sen käyttöä.

Herassakin on kyllä joku 5g glutamiinia 1dl:ssa!

Niin siis glutamiini happoa? ... onko se sitten verrattavissa L-Glutamiiniin ? ... emmää näistä tierä :evil:

Itse olen ennen käyttänyt Fastin muscle+:aa, mutta nyt lopetin kreatiinin käytön (tosin ei sitä paljoa siinä ollutkaan) ja ostin Whey3:n ja Malto6:n. Ohjeissa sanotaan, että sitä pitäisi ottaa suhteessa 1:2 (25g whey3:sta + 50g Malto6:sta). Tossa on vaan se juttu, että 50g Malto6:sta on 1dl jauhetta ja ~30g Whey3:sta on 1dl jauhetta. Joten ajattelin ottaa palautusjuomaksi yhden desin kumpaakin. Luulisi olevan ihan sopiva annos?

Juttua tosta palautusjuomasta löytyy ainakin tästä pitkähköstä teksistä:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=220208#post220208

Siinä suositellaan maltogrammoja omien painokilojen määrä, 15 % päälle fruktoosia ja puolet näitten hiilareitten yhteismäärästä sitten heraa..

Itse olen soveltanut näitä ohjeita, tosin ilman fruktoosia (silloin kun en kiristele)

Suositut

Back
Ylös Bottom