Fast 2006 kalenteri, äänestä paras kuva.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Valitse mielestäsi paras kuva Fast kalenterista

• Tammikuu

Votes: 0 0,0%
  • Helmikuu

• Maaliskuu

• Huhtikuu

• Toukokuu

• Kesäkuu

• Heinäkuu

• Elokuu

• Syyskuu

• Lokakuu

• Marraskuu

• Joulukuu

• Total voters
    0
Pakkiksen punttimimmien kalenteri(?)

Faidra sanoi:
Pah! Äkkiäkös sitä kisadieettien lopussa mimmiporukka kasataan... kiristyksellä, suostuttelulla ja uhkailulla varmasti ainakin. ;) Mää tulisin! Itseasiassa kuvista melko helposti sais tyylikkäitä niinkin, että kasvojen ei edes tarviis näkyä. Jos jollakin on siis kammo, ettei halua kasvojaan vastaavanlaisiin kuviin. Monesti semmoiset kasvottomat kuvat voi olla melkein hienompiakin..

Nii just! Tätä mieltä mäkin olin aiemmin. Joten Maikki hop hop tuumasta toimeen vaan. Pakkiksen punttimimmi kalenteri teon alle :hyper: :whip:

-edit-
linkki tohon mun postiin http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=887719&postcount=26

ZannaZ sanoi:
Nii just! Tätä mieltä mäkin olin aiemmin. Joten Maikki hop hop tuumasta toimeen vaan. Pakkiksen punttimimmi kalenteri teon alle :hyper: :whip:

-edit-
linkki tohon mun postiin http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=887719&postcount=26

No niin ajatushan saa kannatusta täällä mimmeiltäkin!:rock: Nyt Sitten mike äkkiä kuvaamaan että saadaan niitä kalentereita.:kuola: :kuola: :kuola:

edit. tai siis kuvaamaan sitten kun kuvattaville sopii. Mutta kaikki muu valmiiks.

Helmi- elokuun välillä kävi kova taisto ja sit se oli se elokuu :kuola: ihuna

Faidra sanoi:
Mike vois ainakin alkaa tekemään bisnestä semmoisella, että kuvailisit punttimimmejä edes omien miestensä kalentereihin... ja semmosia kalentereitahan ei tarvii pistää julkiseen levitykseen.

Ha hah! Mäkin olisin heti niin messissä pyllistämässä sellaisessa pienen porukan kalenterissa. Eikä sitten mitään pliisuja bikini kuvia ;)

Mika, oletko muuten kuinka paljon nyt saanut kuvauskeikkoja?
Ainakin mun silmää nuo sun ottamat kuvat miellyttää. Voisin olla jossain vaiheessa itsekin kiinnostunut.

Smart sanoi:
Ha hah! Mäkin olisin heti niin messissä pyllistämässä sellaisessa pienen porukan kalenterissa. Eikä sitten mitään pliisuja bikini kuvia ;)

Mika, oletko muuten kuinka paljon nyt saanut kuvauskeikkoja?
Ainakin mun silmää nuo sun ottamat kuvat miellyttää. Voisin olla jossain vaiheessa itsekin kiinnostunut.
Olen kuvaillut aikapaljon. Ulkomuistista keikkoja mitä olen kuvannut ja sitten perään mediat missä kuviani on julkaistu. Tämä kaikki vähän yli puolessa vuodessa.

Erään konsulttifirman esitteen kuvat
ABB:n flyer
Puolustaudu osa1 dvd kuvat
Savolaisen DVD kuvat
Cage 4
Cage studio 51
Before the dawn promokuvat plus custom kitaranvalmistajan kataloogiin kuvat skebasta
Stoner kings promokuvat
Johanna Vaha kuvat
Heikki Tallinen kuvat
Eva Linden kuvat
Fast kalenteri plus plus erinäisiä muita kuvauksia, mm. Ilveksen lätkän liigajoukkue
Voitto Suosaari kisakuvat
Uncle Sam mainoskuvat
Boosmanin esite

Mediat missä kuvia on julkaistu/julkaistaan

Muutama sanomalehti
Pinni, naisten muotilehti
Muscletime, Maken kuva
Bodaus
Buckorama.net

Tulossa mahdollisesti:

Punchmag, ranskalainen kamppailulajilehti (kuvat lähetetty)
Gracie magazine, brasilialainen kamppailulajilehti (kuvat lähetetty)
Inferno
Miasma
Soundi
Ulkomaiset metallilehdet

Muuta en tähän hätään muista.

Hommia on kyllä ollut ja ihan kiva on kuvailla. Toki Smartti suakin kuvaan ja studiossa voisi ottaa tai sitten salilla.

Keväällä olisi mahdollisuus päästä vimosen päälle kuvauksiin. Viritämme Timo Laaksosen kanssa studion stadiin ja kuvaamme halukkaat Kulttuuritalon kutsukisan jälkeisenä päivänä. P

Tuosta fastin kalenterista mun ottamia on nuo salikuva.
Lisää kuvia www.pakkotoisto.com/mike

Mike sanoi:
Studiossa voisi ottaa tai sitten salilla.
Keväällä olisi mahdollisuus päästä vimosen päälle kuvauksiin. Viritämme Timo Laaksosen kanssa studion stadiin ja kuvaamme halukkaat Kulttuuritalon kutsukisan jälkeisenä päivänä.

Kuulostaa hyvältä. Lähinnä studio kuvia ajattelin. Salilta mulla on aikapaljon kuvaa ja video-klippiä yms. mutta miksei toki niitäkin voisi lisää napsia. Viimeistään sitten tuolloin keväällä vois tsiigaa, jos ei jo sitä ennen. Pitää vaikka käväistä kaupalla jutskaamassa tarkemmin.:)

Täytyy vielä antaa tunnustusta. Aika pirun hieno lista puolessa vuodessa!:worship:
Itsestäänhän se on kaikki kiinni, pitää vaan yrittää! Go for it!

Smart sanoi:

Tämän me haluaisimme kyllä nähdä, Smart;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Annoin ääneni minäkin vaikei joukossa yhtään J-kuppista lollohirviötä ollutkaan. Sellaisia minä katselen koneelta.

Hah,sain tämmöisen kalenterin,mutta oli mielestäni niin kehno,että paperikeräykseen meni.Kuvat pieniä ja huonoja.

Aika hyödyllinen nosto hei.

Aijaa, mun mielestä siitä on 6,5 viikkoa hei.

Mike- syvä kumarrus, täällä yksi fitnesspimu joka fanittaa kuviasi. Tuota kalenteria nyt en niinkään (mallit ja kuvat eivät edusta sitä hoocee treenausta mistä itse pidän), mutta on sulla silmää naiskauneudelle! Hienoa että Suomesta löytyy tuommonen lahjakas kuvaaja, joka on erikoistunut kuvaamaan kehonrakennusta ja erilaisia bodyja nyt yleensä. Lopputulos on aina nättiä ja laadukasta!
Täytyy ottaa sinuun yhteyttä, kun tarvitsen lisää promokuvia. Nyt ammattikuvaajan otoksia lähinnä 6 vuoden takaa, ja vaikka kasvoiltani olen yhä se 24-vuotias:) , on lihasta treenivuosien aikana tullut jonkin verran lisää...

Lokakuu ja maaliskuu on musta liian samanlaisia esim mielikuvitus loppunu, Se peili kuva hyvä idea mutta liian kaukaa otettuu ja se saa vaikutelman että jtn piti nopee väsää niiku se muija valkosel taustal ja olikse punane vai pinkki hame päällä...

Back
Ylös Bottom