Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Faidra sanoi:Pah! Äkkiäkös sitä kisadieettien lopussa mimmiporukka kasataan... kiristyksellä, suostuttelulla ja uhkailulla varmasti ainakin. ;) Mää tulisin! Itseasiassa kuvista melko helposti sais tyylikkäitä niinkin, että kasvojen ei edes tarviis näkyä. Jos jollakin on siis kammo, ettei halua kasvojaan vastaavanlaisiin kuviin. Monesti semmoiset kasvottomat kuvat voi olla melkein hienompiakin..
ZannaZ sanoi:Nii just! Tätä mieltä mäkin olin aiemmin. Joten Maikki hop hop tuumasta toimeen vaan. Pakkiksen punttimimmi kalenteri teon alle :whip:
-edit-
linkki tohon mun postiin http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=887719&postcount=26
ZannaZ sanoi:esim. just jotain bikiniposeerauksia.... Mielipiteitä anyone?
Faidra sanoi:Mike vois ainakin alkaa tekemään bisnestä semmoisella, että kuvailisit punttimimmejä edes omien miestensä kalentereihin... ja semmosia kalentereitahan ei tarvii pistää julkiseen levitykseen.
Olen kuvaillut aikapaljon. Ulkomuistista keikkoja mitä olen kuvannut ja sitten perään mediat missä kuviani on julkaistu. Tämä kaikki vähän yli puolessa vuodessa.Smart sanoi:Ha hah! Mäkin olisin heti niin messissä pyllistämässä sellaisessa pienen porukan kalenterissa. Eikä sitten mitään pliisuja bikini kuvia ;)
Mika, oletko muuten kuinka paljon nyt saanut kuvauskeikkoja?
Ainakin mun silmää nuo sun ottamat kuvat miellyttää. Voisin olla jossain vaiheessa itsekin kiinnostunut.
Mike sanoi:Studiossa voisi ottaa tai sitten salilla.
Keväällä olisi mahdollisuus päästä vimosen päälle kuvauksiin. Viritämme Timo Laaksosen kanssa studion stadiin ja kuvaamme halukkaat Kulttuuritalon kutsukisan jälkeisenä päivänä.
Smart sanoi:Ha hah! Mäkin olisin heti niin messissä pyllistämässä sellaisessa pienen porukan kalenterissa. Eikä sitten mitään pliisuja bikini kuvia ;)
zii sanoi:Aika hyödyllinen nosto hei.
zii sanoi:Aijaa, mun mielestä siitä on 6,5 viikkoa hei.