Farmariauto 4500€

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Riddler
  • Aloitettu Aloitettu
Autokuumetta pukkaa ja järki sumenee, joten täytyi tehdä taas yksi "Mitä suosittelet?"-ketju muiden joukkoon...

Olen tässä katsellut volvoja, volkkareita ja bemareita. Hintakatto autolle pyörii 4500-4800€ välillä.

1) Jos ostaa volkkarin niin kumpaa kannattaa etsiä Passatia vai Golfia?
2) Onko bemarin 318- ja 32X-sarjoissa merkittäviä eroja?
3) Mitä suosittelet Volvo (V40/850), Volkkari, BMW vai joku muu?

Hankalaa tämä 10v vanhojen autojen osto, kun ei oikein autoista mitään tiedä :rolleyes:

tohon hintaanhan saa jo t-5 850. Hyviä on ajaa ja tehokkaita kunhan jaksaa vaan koiranluita vaihella. Itsellä oli ainakin aika paska kyseinen auto mutta silloin kuin pelaa nii johan on hyvä ajella

No jos välttämättä pitää saada volvo, volkkari tai bmw niin suosittelisin golffia, tai muutenkin tuohon hintaan mahdollisimman perus karvalakkimalli, mieluummin tietysti nipponi. Jos meinaan haluat sillä autolla ajaakin etkä vaan seisottaa pajalla.

tohon hintaanhan saa jo t-5 850. Hyviä on ajaa ja tehokkaita kunhan jaksaa vaan koiranluita vaihella. Itsellä oli ainakin aika paska kyseinen auto mutta silloin kuin pelaa nii johan on hyvä ajella

ja ei varmaan oo kovin raiskattuja vehkeitä? ei tolla hinnallla varmaan mitään erikoista/tehokasta autoa kannata ostella....

ja ei varmaan oo kovin raiskattuja vehkeitä? ei tolla hinnallla varmaan mitään tykkiä autoa haeta....

Joo ei mikään ohjus tarvitse olla, kunhan nyt rekasta pääsee ohi ilman 10km suoraa. Edellisellä autolla (Kadetti) oli ohitukset aina vähän Herran hallussa..

tolla hinnallla sais myös farkku octavioita, fabioita, seat cordobia jne.... tuli vaan tosta volkkarista nuo halpis volkkarit mieleen.

tolla hinnallla sais myös farkku octavioita, fabioita, seat cordobia jne.... tuli vaan tosta volkkarista nuo halpis volkkarit mieleen.

Tosiaan Skodan unohdin täysin. Tuntuu vähänkään siistimmän näköiset octaviat häviävän aika sukkelaan nettiautosta. Seatia en ole edes tajunnut katsoa, eikös se ole vähän niin kuin Opel?

Täytyis saada joku automekaanikko mukaan koeajolle, kun itse osaa tarkistaa, että kääntyykö eturenkaat ja toimiiko radio.

Ostaisin Focus farmarin tuolla budjetilla mieluummin kuin maailmanloppuun ja takaisin ajetun Volvon tai Bemarin. Tuohon rahaan saa jo dieselillä tai Ghia (kaikki herkut) varusteilla. Minkä statuksessa häviää sen ajo-ominaisuuksissa voittaa.

Vuosituhannen vaihteen Opel Vectra farkkuna on ihan passeli peli. Tosin näiden joukosta on helppo löytää se pommikin... Bensakoneista tuo 2.0 16v ehkä paras valinta, kunhan on huollettu säännöllisesti ja venttiilivarren kumit paikallaan.

Itse juuri luovuin -01 mallisesta diesel farkusta ja oli kyllä parhaiten toimivia autoja tähän mennessä. 180-238tkm väli meni pakoputken ja hehkujen vaihdolla. Ei mitään muuta remppaa perushuoltojen lisäksi. Tosin oli hieman arvokkaampi yksilö.

Paskojahan kaikki Opelit on, mutta mulla toimineet aina perhanan hyvin, enkä nytkään merkkiä osannut vaihtaa :itku:

Miten olis 98-99 vuoden Astra?? Ite oon tollasta katellut. Aika halvalla irtoaa suht vähän ajettuja. Siitä en sitten tiedä onko noi hyviä autoja vai ihan paskoja.

voithan ostaa turbon mutta dieselin;). helppo tehä paku ja halpa vero ja kulutus pieni eli mahollisimman halpaa ajoa. tosin en tiedä millaiseen käyttöön farkkua etsit. jos perheautoa haet niin sitten ne takapenkit on tietty hyvä olla ja pakun tekemisen unohtaa;)

Niin vähän tulee kuitenkin vuodessa ajettua, että dieseliä ei kannata ostaa. Tähtäimessä siis mahdollisimman huoltovapaa peli. Octavia on ruvennut kiinnostamaan aina vaan enemmän. Edellinen auto oli Opel enkä oikein ihastunut merkkiin.

Tämä olisi irronnut lauantaina 4500 eurolla: http://tinyurl.com/5x9xu5
Näyttää ainakin omaan silmään, että perä olisi kummallisen alhaalla...

Back
Ylös Bottom