Farmari pakut

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 22039
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Deleted member 22039

Näillä bensan hinnoilla on alkanut mielessä pyöriä tollasen pakuksi rekisteröidyn farmarin hankinta.
Mitä diesel farkkua auto tietäjät suosittelee hintaluokassa alle 5000?
Volkkareita on tullut jo kateltua, hintaa vain tuntuu löytyvän, jos vähän ajetun mielii saada.
Ja jos löytyy kokemusta farkun rekisteröimisestä pakuksi, kuulisin mielellään kokemuksia.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vuosi sitten katsastin pakuksi. Pitää takapenkit poistaa, kääntää tms niin ettei ole muutettavissa normaali työkaluilla takaisin. Itse otin penkit pois ja painoin kiinnityspulttien reijistä poralla kierteet pois. Pelkkä penkkien poisto ei tossa ois kelvannu,mutta käytäntö aika lailla kstsurista kiinni.
 
Zone-sarja -42%
Itellä oli VW Golf 2001, jonka rekkasin farkkupakuksi. 1.9TDI olikos 110hp, 340tkm ajettu. Hyvä peli, sain parilla tonnilla mutta myin melkein samantien pois muutaman satkun voitolla.
 
Täällä ajeltu pari vuotta ja n.20-30tkm(?) citroen xsara 2.0hdi:illä. takapenkkien istuinosat poistettu, selkänojat muutoskatsastusta varten lukittu ala-asentoon reikäkiskoilla ja perus wroniceilla. Nyt kahdesti käyttänyt leimalla ilman kiskoja eikä inssi ole mitään sanonut, välillä näppärä nostaa penkit ylös jos kuljettaa jotain minkä haluaa tukea paremmin.

Vuosimalli 2000, mittarissa 475tkm, hinta ostohetkellä 1500€. Kahden vuoden korjaukset: etupään raidetangonpää, takapään jarruletku, käsijarruvaijerit. Käyttövoimavero muistaakseni 59€/vuosi.
 
Tuosta on kuullutkin juttua, että käytännöt aika erilaisia konttorista riippuen.
Saa nyt nähdä mihin budjetti asettuu.
 
Riippuu todellakin konttorista. Mullakin oli takapenkkien istuinosa poistettu ja selkänojat ruuvattu alas kahdella ruuvilla ja reikänauhalla :D Ruuvin irrotuksiin meni noin 30sekuntia ja istuinosan paikalleenlaittoon 30sekuntia... Nyt kun dieselin hintaa on nostettu ja käyttövoimaveroa laskettu niin tollasen pakufarkun hyöty on laskenut aika lailla. Noi pakufarkut on aikamoisia pommeja ja kiertopalkintoja kun niiden tarkoitus on olla mahdollisimman halpoja niin ei niiden ylläpitoonkaan ole kovin usein panostettu yhtä paljon.
 
Onhan mersukin ollut mielessä.
Voi olla että laskelmoin ite pieleen, mutta 20000km vuosikilsoilla päädyin noin 1000e säästöihin vuodessa.
Siis vertasin omaa nykyistä, noin 9l keskikulutuksella olevaa autoa mahdolliseen tuleen
7l kulutuksella olevaan dieseliin.
Eihän tuo paljon ole vuodessa, mut on vähä semmonen periaate, että kaikki minkä säästät autoilussa, on plussaa.
 
Onhan mersukin ollut mielessä.
Voi olla että laskelmoin ite pieleen, mutta 20000km vuosikilsoilla päädyin noin 1000e säästöihin vuodessa.
Siis vertasin omaa nykyistä, noin 9l keskikulutuksella olevaa autoa mahdolliseen tulevaa
7l kulutuksella olevaan dieseliin.
Eihän tuo paljon ole vuodessa, mut on vähä semmonen periaate, että kaikki minkä säästät autoilussa, on plussaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom