Farkkusimputusta!

Nyt on paha mieli.
Kävin eilen farkkuostoksilla, tai sanotaanko että yritin käydä. Pyöriskelin Helsingin keskustassa pari tuntia etsimässä itselleni uusia trendifarkkuja ja mulle myytiin lähinnä "ei oota". En yksinkertaisesti löytänyt sopivia farkkuja.
Ymmärtäisin asian mikäli olisin hirvittävän kokoinen körmy mutta olen omasta mielestäni aika normaalin kokoinen: 191/91. Pitkät jalat (34 tuumaa on liian lyhyt), kapea lantio ja tavallista paksummat reidet tuntuvat kuitenkin olevan mahdoton yhdistelmä.
Tähän kun vielä yhdistää meikäläisen vaatimustason: citymarketin halpisfarkut eivät kelpaa - olenhan minä trendikäs kaupunkilainen - mutta toisaalta en viittisi maksaa yli 80 euroa housuista, niin tehtävä ei ole helppo.

Eli auttakee nyt joku: miltä valmistajalta tai mistä kaupasta saisi farkut joissa on tilaa reisille mutta jotka silti näyttävät rokkijätkän farkuilta eivätkä lökäpöksyiltä?
Minulla on kuitenkin niiiiiin hyvä farkkuperse (:D) että farkuista en haluaisi luopua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse (mitat 189cm/95kg) olen löytänyt yhdet beaversin farkut ruoholahden warehousesta (vyötärö 35, pituus 34). Oletko tsekannut Forumin JC:n. Ne myy Dockersin ihan tyylikkäitä farkkuja ja sieltä olen itselleni haalinut muutamat (maksavat tosin sen 70-80 ekii).

Hola,

ostin Erottajan Union5:stä Replayn farkut, olivat tarjouksessa 40 euroo ja risat (siis Tammi-ale). Elämäni parhaimmat farkut.
Elikkäs lantio alhaalla, reisistä ok (eli mahtuvat) ja suht leveet lahkeet. Oikea hinta kait jopa 120 euroo, mutta laatua löytyy.
Suosittelen.

Itsekään en onnistunut löytämään Helsingin keskustasta yhtäkään liikettä jossa olisi ollut sopivia farkkuja (tosin en ole sieltä päin joten varmaan joku liike jäi huomaamatta). Itä keskuksen Jack&Jones:ssa sitten tärppäsi. Sieltä löytyi lähes kaikista malleista lahkeet 36-38:een asti. En sitten ole varma onko leveyttä tarpeeksi, kun itse olen sinua 5kg kevyempi, mutta pituutta ainakin riittävästi.

Hävettää myöntää, mutta Dressmannilla on Batistini-mallisto jotka on TOSI hyvän malliset! ;) Heh heh... emäntä ainaski tykkää! ;) ;)

En sitten tiedä kehonrakentajilla kun tuppaa olemaan paksummat reidet kun allekirjoittaneella, ja mullakin tekee jo tiukkaa reisistä, mutta uskoisin että "normaalipaksuisille" voimailijoille käyvät. Itselläni koko on 36-36, mut näin mä siellä lahkeita 38:aan asti, ja vyötäröä vielä isompaa!

Aiheeseen liittyen on pakko kysyä mistä porukat ostaa collarinsa ja kauluspaitansa. Jos koittaa jostain hip-muotiliikkeestä löytää niin koot loppuvat XXL:ään, ja malli on vähintäänkin slim! Mulla loppuu meinaan hihat kesken. (Kaiken huippu oli H&M:ssä kun naisystävän sovitusta odotellessa koitin yhtä t-paitaa kokoa XXL. Vedin niskaan ja kuului hiljain rrrriiippp. Selkäpuolella ratkes hihan sauma n. 5cm matkalta. Eli pieniä kokoja JA huonoa laatua! :D)

Kauluspaidat ovat vieläkin pahempia. Hihat lyhyet ja tosi tiukat ranteen ja kyynärpään välistä, ja selkä liian kapea (jos kurottaa käsillä eteenpäin selästä kiristää ja olkataipeessa vetää epämukavasti). :( Toivottavasti jollain on hyvä vinkki erityisesti noiden saamarin kauluspaitojen suhteen!

Originally posted by Samppo
......koitin yhtä t-paitaa kokoa XXL. Vedin niskaan ja kuului hiljain rrrriiippp. Selkäpuolella ratkes hihan sauma n. 5cm matkalta. Eli pieniä kokoja JA huonoa laatua! :D).........

Ja ihan sikahalpoja. Osta niitä veeeeeenyviä paitoja niin ei oo niin nuukaa vaikka ois vähän naftimman kokoinen... Sitäpaitsi parempi tiukka yläselästä kuin löysä vyötärön kohdalta.

Eikös city-lehden vuonna 1&2 tekemän lukijatutkimuksen mukaan naiset tykkääkin homomaisesti pukeutuvista miehistä :rolleyes:

[edit] niin ja aiheeseen: Jack&Jonesit on yleensä ainakin perseen kohdalta järkevämmän kokoisia. Kuopion Hän & Miehestä onnistuin löytämään järkevän kokoiset Divided-farkut (ei merkkitietoisille) Tosin ne on vyötäröstä vähän väljät, mutta sentään perse mahtuu sisälle, eikä kiristä reisistäkään.

Originally posted by Persetan

Eikös city-lehden vuonna 1&2 tekemän lukijatutkimuksen mukaan naiset tykkääkin homomaisesti pukeutuvista miehistä :rolleyes:

Tuota kai kutsutaan joissain piireissä tyylikkyydeksi? Tosin mua ei kans ihan helposti saa pukeutumaan noihin H&M kei-tyylisiin kuteisiin, jo ihan sen takia, että ne eivät mahdu päälle ;)

Vielä kun löytäis housuja jotka ei näyttäis siltä et ne on otettu kaks viikkoo kuolleena maanneelta ruumiilta jonka päällä on suditettu panssarivaunulla. Tai yleensäkään kaikennäkösiä ihme bilehilevaatteita. Perkele.

Tässä:

http://maddox.xmission.com/jeans.html

itellä on melkein aina sama ongelma noitten vaatteiten kans..
ei niinkään housujen mutta paitojen ja varsinkin takkien kans, koko kun pitäis olla ainaki tuo XXL. ja parempi ois jos ois vielä isompi. vituttaa syvästi kiertää esim. pukua ostamassa 4 kauppaa ja viimesestä löytyy kokoa 64 oleva normaali (64D on hartioista, selästä ja käsistä sopiva, muitta muuten kun kiinalainen puolijoukkueteltta) joka on sekin pieni..joudun kai teettämään vaatteeni tästä lähtien jossain thaimaassa..:(

Dressmanilta löytyy ihan kivasti istuvia reisitaskufarkkuja tämänkin kokoiselle 187,118kg ja vaikkei uskoisi, niin H & M :sta onnistuin löytämään riittävän löysät worker farkut, ja tuskin homoltakaan näytän, vaikka kauppa oli tuo :)

Originally posted by sporter
Itä keskuksen Jack&Jones:ssa sitten tärppäsi. Sieltä löytyi lähes kaikista malleista lahkeet 36-38:een asti.

Toinen ääni kanssa Jack & Jonekselle, farkuissa löytyy yhdistelmiä 36/36, 36/38 ja 38/36 mukavasti (tosin reidet ovat mallia ahdas) ja trendikkäämmissä erikoisbyysissa tuntuu tulevan Helsingin seudulle aina yksi pari 36/36 kokoa, jonka sitten saa paikallistettua kysymällä lähimmässä liikkeessä myyjältä 'notta mistä haarakonttorista se iso koko haluttua mallia löytyy ja suhaamalla paikalle.

Tosin nyt taisin ampua itseäni jalkaan kertomalla asiasta täällä, koska nyt se ainoa pari isoa kokoa on ihan taatusti aina jo mennyt... No, toivottavasti tajuavat tilailla enemmän isoja kokoja kun kysyntä kasvaa ;) Muutenkin olen huomannut että kassalla kokojen vähyyttä tarpeeksi valittelemalla niitä isoja kokoja saattaa joskus jopa ilmaantua.

Pepe Jeansilta on löytynyt ihan sopivia pituuksia (36"/36" -> lahkeet menee kantapäiden alle), nimim. 201cm/108kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom