Farkkujen rikki hiertyminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slowmo21
  • Aloitettu Aloitettu
Kellään samaa ongelmaa? Tuntuu, että vuodessa hajoaa parit farkut kun kangas hiertyy rikki haarojen kohdalta. Ärsyttää jos housut maksavat 70e ja menevät vähän yli puolen vuoden käytössä rikki (ja en siis pidä koko ajan samoja housuja :) ).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuttu ongelma ainakin minulle. Reidet hankaa yhteen ja housut kuluu puhki haaroista. Muuosa housuista näyttää täysin uudelta vaikka haaroissa on jo reikä. Hintaa housuillani yleensä 50 euroa :curs:

Tästä minun piti laittaa threadi jo aiemmin. Itse pääsin tästä eroon diettaamalla 5 kiloa. Oli pakko laihduttaa kun kolmet housut kului ohkasiksi kuukauden sisään. En ollut lainkaa lihava ennen diettiäkään, mutta nyt olen jo melko kireä eikä housut kulu tällähetkellä. Paksureisisten ongelma.

Mulla tuppaa t-paidat repeilemään hauiksista ja rintalihat hankaa nännien mentävät aukot parissa viikossa..:david:

Originally posted by Neuvostoliitto
Mulla tuppaa t-paidat repeilemään hauiksista ja rintalihat hankaa nännien mentävät aukot parissa viikossa..:david:

Mulla taas löytyy mulkun kohdalta näitä hankaumia:D

Originally posted by Jyväbroileri
Tuttu ongelma ainakin minulle. Reidet hankaa yhteen ja housut kuluu puhki haaroista. Muuosa housuista näyttää täysin uudelta vaikka haaroissa on jo reikä. Hintaa housuillani yleensä 50 euroa

Minulla housut kestävät noin kuukauden. Sen jälkeen on pakko ostaa uudet.

Originally posted by tommih
Mulla taas löytyy mulkun kohdalta näitä hankaumia:D

Sä hinkkaat munaasi liikaa..

jepjep

Joo mäkin ajattelin että johtuu laaduttomista housuista. Menin sitten Salaiseen Agenttiin ja ostin 100 euron reisitaskuhousut, suht isohkot, ja vajaassa kolmessa kuukaudessa oli jo tuuletusaukot. Tuntuu että se on ihan sama onko ne leveet vai kapeet ne housut. Reidet hankaa ne paskaksi anyway. Sitten vaimoke saa olla paikkaamassa, kun ei viittisi koko ajan olla uusia ostamassa. Venyvä kangas on ainoa joka pysyy kasassa, eli verkkarit / tuulihousut. Alan jo uskomaan että niissä iänikuisissa salihousuissa on ollut ihan hyvä idea taustalla.

Mullakin menee housut just tuolta haaroista, mutta se varmaan johtuu pallihiestä (tod. näköisesti ph alle 2). Pitäskö perkele ostaa kevlarista tehdyt housut.

Juu, tuttu ongelma. Löysätkin housut tuppaa menemään puhki haaroista. Eikä mulla ole edes isot reidet.

Ongelma hoituu suosimalla halpoja housumerkkejä. Ei harmita niin paljon kuin kuluu puhki. Ja, yllättävää kyllä, monet alle 40 eken housut tuntuvat kestävän huomattavasti paremmin kuin 70 eken housut.

Cowboy -kävelytyyli saattaa auttaa myös ... :D

Nyt kun ollaan ainakin melkein aiheessa, niin pystyykö teistä moni kävelemään pitempään kuin 100 metriä ilman, että sisäreidet ei hinkkaa toisiinsa hiertymiä? Mulla ei oo edes isot kintut ja viimeisen 4 vuotta on ollut pakko käyttää sellaisia boxer briefs -tyylisiä (lahkeet reiteen asti, ei kuitenkaan bokserit) alushousuja. Muuten tulee oikeasti itku ja hammasten kiristys, eikä sovi unohtaa kivun aiheuttamaa "kakkakävelyä". :(

Originally posted by Tomi
Nyt kun ollaan ainakin melkein aiheessa, niin pystyykö teistä moni kävelemään pitempään kuin 100 metriä ilman, että sisäreidet ei hinkkaa toisiinsa hiertymiä? Mulla ei oo edes isot kintut ja viimeisen 4 vuotta on ollut pakko käyttää sellaisia boxer briefs -tyylisiä (lahkeet reiteen asti, ei kuitenkaan bokserit) alushousuja. Muuten tulee oikeasti itku ja hammasten kiristys, eikä sovi unohtaa kivun aiheuttamaa "kakkakävelyä". :(

Itekkin huomaan, että joskus käy noin (miten vitussa mun pikku reisillä?????????!!!!!!!!!). Iten teen sillain, että kävelen jalat niin yhdessä, että hinkkaus kohdat eivät liiku yhtään, eli sisäreidet ovat AIVAN yhdessä. Toinen tyyli on kävellä "ison miehen" tyyliin. Tätä tapaa ei kuitenkaan viitsi käyttää muuallakkuin kotona.:piis:

Kummatkin ongelmat ovat tuttuja ja niiden välttämiseksi on näemmä samoja niksejä kuin muillakin täällä.
Vituttaa kun nytkin meni 3 housut puhki ja rikki vaikka muuten olisivat erittäin hyvässä kunnossa. Pakko kai lähteä vaatekauppaan.
reisien hinkkaantumisesta on taas karvaita kokemuksia ihan lähes joka päivältä, mutta kaikkein karseinta oli olla tänä kesänä raksalla (muutenkin kun oli kovin viileät kesäkelit) Joten siellä sitä kakkakävelyä tuli harrastettua aika tiheään.:itku:
Onneksi sitten äkkäsin tuon REIDET AIVAN YHESSÄ KÄVELYN, vaikka näyttää vielä enempi pygmi-touhulta kuin kakkakävely, mutta olo oli siihen nähen :zzzz:

Mulla oli sama ongelma, mutta sitten keksin mistä kiikastaa ja mikä avuksi.

Te teette kaikki reisienlähentäjiä liian suurilla painoilla!11! Sillä konstilla tulee vaan kauheen isot sisäreidet!

Nyt otatte ohjelmaan reisienlähennykset piiiitkinä sarjoina. Näin saatte kiinteytettyä sisäreidet kauniin pitkiksi ja ohuiksi. Sopiva vastus on silloin, kun pystyt lukemaan seiskaa suorituksen aikaan.
Toistomääriksi vähintään tuollaiset 40-60.

Nyt kun ollaan ainakin melkein aiheessa, niin pystyykö teistä moni kävelemään pitempään kuin 100 metriä ilman, että sisäreidet ei hinkkaa toisiinsa hiertymiä?
No kävelemään pystyy, mutta juoksulenkillä pitää olla shortsien alla sellaiset pehmusteettomat lycrapyöräilyhousut, muuten on sisäreisistä nahka pois alta aikayksikön. City Maratonilla myös latseista lähti nahka kun oli hihaton paita (auts!).

Sama ongelma. Aikanaan alotin lenkkeilyn niin nahkat lähti sisäreisistä. Rupesin käyttää lenkillä tiukkoja puolipitkiä trikoita ja rasvaamalla haarat babyöljyllä niin ogelmasta päästiin.

Muuten kyllä pärjää ilmankin.

kyllä niitten reisien on pakko kovettua, niillä ei oo kahta vaihtoehtoa. kyllähän ne jalkapohjat ja kädetki kovettuu, antaa palaa vaan ja veren lentää, kyllä se siitä :thumbs:

edit:sama homma oli muuten itellä ku käväsin eilen lenkillä pitkästä aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom