Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Neuvostoliitto
Mulla tuppaa t-paidat repeilemään hauiksista ja rintalihat hankaa nännien mentävät aukot parissa viikossa..
Originally posted by Jyväbroileri
Tuttu ongelma ainakin minulle. Reidet hankaa yhteen ja housut kuluu puhki haaroista. Muuosa housuista näyttää täysin uudelta vaikka haaroissa on jo reikä. Hintaa housuillani yleensä 50 euroa
Originally posted by tommih
Mulla taas löytyy mulkun kohdalta näitä hankaumia:D
Originally posted by Tomi
Nyt kun ollaan ainakin melkein aiheessa, niin pystyykö teistä moni kävelemään pitempään kuin 100 metriä ilman, että sisäreidet ei hinkkaa toisiinsa hiertymiä? Mulla ei oo edes isot kintut ja viimeisen 4 vuotta on ollut pakko käyttää sellaisia boxer briefs -tyylisiä (lahkeet reiteen asti, ei kuitenkaan bokserit) alushousuja. Muuten tulee oikeasti itku ja hammasten kiristys, eikä sovi unohtaa kivun aiheuttamaa "kakkakävelyä". :(
No kävelemään pystyy, mutta juoksulenkillä pitää olla shortsien alla sellaiset pehmusteettomat lycrapyöräilyhousut, muuten on sisäreisistä nahka pois alta aikayksikön. City Maratonilla myös latseista lähti nahka kun oli hihaton paita (auts!).Originally posted by Tomi
Nyt kun ollaan ainakin melkein aiheessa, niin pystyykö teistä moni kävelemään pitempään kuin 100 metriä ilman, että sisäreidet ei hinkkaa toisiinsa hiertymiä?
Originally posted by Tomi
Nyt kun ollaan ainakin melkein aiheessa, niin pystyykö teistä moni kävelemään pitempään kuin 100 metriä ilman, että sisäreidet ei hinkkaa toisiinsa hiertymiä? Mulla ei oo edes isot kintut ja viimeisen 4 vuotta on ollut pakko käyttää sellaisia boxer briefs -tyylisiä (lahkeet reiteen asti, ei kuitenkaan bokserit) alushousuja. Muuten tulee oikeasti itku ja hammasten kiristys, eikä sovi unohtaa kivun aiheuttamaa "kakkakävelyä". :(