Farkkuja

Mistä te enemmän treenanneet ostatte sopivia farkkuja? Vai käytättekö edes moisia?

Mä ostan tosi harvoin uusia vaatteita, niin noi vanhat on kai vaan venyny käytössä sopiviksi. Nyt ne viimisetkin hyvät farkut vaan repsahti ja koitin ostella uusia, mut ei tahtonu millään löytyä sopivia. Jos mä otan reisistä sopivat farkut, ni vyötäröllä vois kuljettaa vaikka kengurunpoikasta. Jos mä otan vyötäröstä sopivat, ni ne ahistaa persiistä, reisistä ja pohkeista ihan PIIP. Enkä mä edes koe, että oisin mitenkään lihaksikas monen kuviin verrattuna. Eli mistä hitosta te ostatte sopivia farkkuja itellenne? :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miehen kaapissa on ollut ainakin Gazozin http://www.gazoz.fi/ ja PepeJeansin farkkuja, kapea vyötärö ja muualta tilavat. Muistaakseni jotkut Jack&Jonesitkin on tainnut olla, ehkä. Pyydä myyjältä apua, esillä ei ikinä ole housuja ihmisille, joilla on pakarat...

Sain vasta nyt aikaseksi hakea kunnon mittanauhan, että uskaltais tilailla noita netistä. Eihän nekään kyllä ihan osu. Kehtaako joku heitellä millasilla mitoilla noi koot on sopinu ja miten? :)

Vyötärön ympärystä olis 82cm ja reiden ympärystä 62cm. Taidan olla epämuodostunut. :D

Onko noista PepeJeans farkuista missään kokoja netissä? Kun en löytäny mistään.

Gazozeista 34" jää vielä vähän löysäksi.

E. ja kyllä noilla mitoilla jaksjoneisia ja esim. levistä löytyy vielä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom