Farkku hakusessa

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mites kun tuttu ois melko kiinnostunu ostaa ensimmäisen bemarin farmarin koskaan, niin onko ne hintaansa nähden oikeesti hyviäkin? Puhutaan n.15-20 000e autosta. Vai saako tällä hinnalla muilta merkeiltä huomattavasti parempaa?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mites kun tuttu ois melko kiinnostunu ostaa ensimmäisen bemarin farmarin koskaan, niin onko ne hintaansa nähden oikeesti hyviäkin? Puhutaan n.15-20 000e autosta. Vai saako tällä hinnalla muilta merkeiltä huomattavasti parempaa?

Mulla oli 320d farkku. Ite ainakin olin tyytyväinen autoon. Voisin ostaa samanlaisen uudestaankin.

Pösö & Citikka jätä heti kättelyssä, hyvä yksilö on varmasti noissakin hyvä ja toimiva, mutta jos ja kun sattuu huono tuuri niin sulla on käsissäs sellanen pommi että tekee mieli mennä bussilla.

Itse suosittelisin pistämään pari tonttua lisää peliin ja ostamaan Saab 9-3 Sportcombin, noita alkaa saamaan n. 15k. Mahtuu rotikkakin taakse.

Mun käsityksen mukaan citikan C5 oisi sen vuoden 2005 faceliftin jälkeen ihan kohtalainen auto? Mitenkäs 407, onko siitä faktaa että vikoja riittää vai yleinen mielipide vaan että ranskalaiset ei osaa autoja tehdä?

Tollanen saab olisi varmasti kyllä hyvä peli mut tosiaan vähän kalliimmaksi menee mutta harkitaan.

Millanen vaihtoehto olisi joku 2002-2003 vuoden C mallin mersu farkkuna?

Mun mielestä tyylikäs auto, mutta jos käyt koeajaa, niin tuskin pidät. No toki se riippuu, että mitä asioita autossa arvostat. Mulle jäi sellanen "vaari"-tunnelma tosta.

Mun käsityksen mukaan citikan C5 oisi sen vuoden 2005 faceliftin jälkeen ihan kohtalainen auto? Mitenkäs 407, onko siitä faktaa että vikoja riittää vai yleinen mielipide vaan että ranskalaiset ei osaa autoja tehdä?

Tollanen saab olisi varmasti kyllä hyvä peli mut tosiaan vähän kalliimmaksi menee mutta harkitaan.
Perheessä ollut 2 C5, toinen muistaakseni vm. -04 ja toinen -07. Molemmat aivan susia, erityisesti jälkimmäinen oli aivan täynnä mitä mielenkiintoisempia vikoja. 407 en tiedä, mutta lähipiirissä on yksi 406 ja yksi 307 ja molemmissa on ollut paljon vikoja. Näihin siis perustan oman mielipiteeni ko. merkeistä.

Niin, ja itsehän ajan Renaultilla, kolmas nyt menossa itse asiassa. Tällä hetkellä ajellaan II-koppasella lagunalla, hemmetin hyvä auto hyvillä varusteilla hintaansa nähden.

Eli omasta puolesta voin kyllä suositella esmes Lagunaa, mutta vikatilastot & maine ovat kyllä karuja, joten voi olla että mulle on vaan sattunut hyvä yksilö. Mutta hyvin syynäämällä voi kyllä löytää hyvän, pirun mukava ja hyvin varusteltu toi on hintaansa nähden.

Rellussa on haukuttu puolavikoja (suorasytytys) ja mittariston pimenemistä. Eiköhän noi tutuksi tule, vaan ei kuitenkaan isoja ja kalliita vikoja. Vääntösauvajousitus oli muistaakseni aika tyyris uusia?

Lagunasta mulla taas vähemmän hyvii kokemuksia..

Mutta tänään kaupat tuli ja liikkeestä lähti mukaan Peugeot 407 farkku, automaatti, 2.0 Bensa koneella. vm 2007.

Hyvän tuntuinen ajaa, siistin näköinen, musta, tummennetut lasit, lasikatto jne.

Katsotaan millanen kokemus tää on, ainahan autoista eroon pääsee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä 05 vuoden kakkoskoppanen Megane Break, helvetin hyvä auto ajaa ja hyvillä varusteilla. Tosin, ei ole ehkä niitä isoimpia farkkuja, mutta hyvin mahtuu kamaa kyytiin. Luotettavuudesta en näin lyhyellä ajokokomuksella tiedä, mutta on se kyllä mukava ajaa :)

Kyllähän noi Meganet ja Lagunat on helvetin halpoja. Hyvällä tuurilla saanee hyvän yksilön.

http://www.iltasanomat.fi/autot/uutinen.asp?id=1713270

Tosta saa osviittaa noista hintojen säilymisistä.
Jep, hintahan niissä tippuu aika roimasti ja jää muutaman vuoden vanhoissa autoissa jo reilusti alle tuon ketjun aloittajan antaman budjetin, mutta jos ei niitä mahdollisia sähkövikoja yms. yleisiä vikoja noissa ranskalaisissa niin kamalasti kammoa, niin mielestäni varsin pätevä auto mm. varustelutasoltaan.

Koira taloudessa nykyään, joten farkku olisi tarkoitus hankkia tässä lähiaikoina. Minkälaista farkkua suosittelisitte, jos hakusessa on tilava auto(kuski päälle 190cm pitkä), vähintään 2006 vuoden mallia, hyvin varusteltu, ajettu maks.100tkm, ei ihan nuhapumppua(eli kone 1.8 vähintään) ja hinta 20k€ tietämillä?

Avensista olen katsellut, saisi 19k€:lla hyvin varustellun ja vähän ajetun (40tkm mittarissa) 2007 mallisen. Samoin mazda 6 kiinnostaa, sekä skoda octavia . Täällä luulisi farkku ihmisiä olevan, joten kertokaa kokemuksianne :)

Jos citymaasturit ei aiheuta allergiaa, niin suosittelen CRV:tä esim. 2005 "vanhempaa" korimallia saa reilusti alle 20k€. Uskomattoman huoleton pidettävä ei sitten niin mitään vikaa, hiukka liian janoinen jos raskaampi kaasujalka, mutta tilaa on koiria ja tavaraa kuskata.

Zone-sarja -42%
Meillä on tuo V70 2.4T -01 ja toimii kyllä mukavasti! Ajettu 170tkm ja ei pahemmin ole ollut vikoja. Tilaakin on runsaasti ja kaikki "hilppeet" kuuluu yleensä hintaan. Takaluukkuun mahtuu Bernhardilainen, 2 kissaa ja pari matkakassia :) Perheeseen kuuluu myös vaimo ja kaksi lasta, joten suht hyvin tuonne mahtuu koko porukka (paitsi joutui ostamaan boksin katolle) :)

Ainoana miinuksena näkisin tuon kulutuspuolen...

Toki näitäkin on niin paljon myytävänä, että niistä pitäisi osata löytää sitten se "hyvä" vaihtoehto..

Volvo olis muuten jees, mutta kulutus vähän liikaa meikäläisen lompakolle :D . Citymaasturi ei huono vaihtoehto olisi myöskään.

Hyvä Relg,

Viestistäsi on jo vierähtänyt tovi, mutta kokeillaan nyt silti. Onko auto ollut hyvä? Oon vaan katellut noita ja kiinnostaisi ostaa tuollainen, mutta kaikki pelottelee mua, että parhaat ranskalaiset saa grilliltä.

Jos citymaasturit ei aiheuta allergiaa, niin suosittelen CRV:tä esim. 2005 "vanhempaa" korimallia saa reilusti alle 20k€. Uskomattoman huoleton pidettävä ei sitten niin mitään vikaa, hiukka liian janoinen jos raskaampi kaasujalka, mutta tilaa on koiria ja tavaraa kuskata.

Itsellä tuollainen 2006vm diesel crv ja ei siinä mitään oikeita vikoja ole ollut, mutta oon vaihdellut iskareita ym alustan osia niin saa ajettavuuden sellaiseksi kun se on uutena ollut. Moni ei olisi varmaan tehnyt mitään. Laitoin myös pienet korotukset taakse niin ei perä roiku niin kuin monessa samanlaisessa. Jos tyttöystävä käy reissussa niin ajotietokone näyttää 5l tai vähän yli. Omalla ajolla noin 6l, mutta saattaa se vähän alakanttiin näyttää. Bensakoneella en ostais mitään citymaasturia ellei sitten rahaa ole laittaa isoon bensakoneeseen. Ainakin tuo crv on ihan mukava ajettava diesel koneella. En oikein parempaa vaihtoehtoa keksinyt kun piti olla: Pieni kulutus, jonkinlainen neliveto ja maavaraa, tilaa. Saman vuosimallin Nissan xtrail on ehkä parempi ajettava, hiljaisempi ja tehoa tuntuu olevan vähintään yhtä paljon vaikka ilmoitetaan vähemmän. Siinä myös pystyy itse laittaan nelivedon päälle. Muuten se on vähän vanhemman näköinen, sisältä varsinkin. Luotettavuus ei ehkä niin hyvä kun hondalla vaikka kestävä auto sekin on.

Vanhoja viestejä näköjään nuo aiemmat :face:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom