Fanaatikkoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vekotin
  • Aloitettu Aloitettu
heh... :hyper: pitää jakaa tää muidenkin kanssa.

eli mun muija oli kavereidensa kanssa "kahvilla tai (=fika på svenska)." heidän keskustelujen aiheena oli mm. kuinka me kummatkin ollaam niin "fanaattisia kuntoilijoita"

onko kenellekkään muulle tullut tämä vastaan? ehkä on jo :wanha: aihe mutta kuitenkin pistää vieläkin nauruksi jos "kaverit" on todellisia lihapullia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vekotin sanoi:
keskustelujen aiheena oli mm. kuinka me kummatkin ollaam niin "fanaattisia kuntoilijoita"

Hehe, vai että ihan fanaattisia! No pistetään tähän sellainen näkökulma että ketkä on minun mielestä himokuntoilijoita:

1.Sykemittari aina mukana joka paikassa, jopa saunassa ja suihkussa.

2.Eivät puhu muusta kuin treenaamisesta ja lisäravinteista.

3.Lenkkitossut hintaluokkaa 300 euroa.

4.Maastopyörä vähintään 2,500 euroa ja vaihdetaan joka vuosi.

5.Kotona hirveä kasa fitness-lehtiä.

Kohdat 3 ja 4 käyvät niihin bodareihin jotka harrastavat myös aerobista. Tosi miehet tietysti käyttää senkin ajan salilla.

:nolo:

protsku sanoi:
Hehe, vai että ihan fanaattisia! No pistetään tähän sellainen näkökulma että ketkä on minun mielestä himokuntoilijoita:

Kohdat 3 ja 4 käyvät niihin bodareihin jotka harrastavat myös aerobista. Tosi miehet tietysti käyttää senkin ajan salilla.

Mulla oli kerran sykemittari TV:n vaalilähetystä seuratessa, ja kaapissa on monta muovikassillista Fitnessiä, Bodausta ja Ladyfitnessiä :D :nolo:

... ja joo, kyllä meikäläisenkin lähipiiri taitaa mua aika höyrähtäneenä pitää :hyper:

Gillyanne sanoi:
...kaapissa on monta muovikassillista Fitnessiä, Bodausta ja Ladyfitnessiä :D :nolo:

LOL !! Eiköhän tulla reilusti vaan kaikki ulos sieltä kaapista ja ryhdytään julistamaan liikunnallisen elämäntavan ihanuutta maailman turuilla ja toreilla!

:hyper:

protsku sanoi:

1. En omista

2. Tykkään puhua myös pillusta ja yhteiskuntafilosofiasta

3. Makso 100 egeä (Nike Triax, ovh 130)

4. 20 vuotta vanha Kulkuri kippurasarvi

5. Kotona kolme kaverilta saatua "Runner's World" lehteä.

Oma sairauteni ilmenee lähinnä tästä:

1. Jos viikkoon tulee kolme lepopäivää, saan morkkikset.

2. Jos kaverit pyytää kaljalle, vittuunnun jo valmiiksi siitä, että seuraavan päivän treenit menee sivu suun. Vaikka kyseessä olisi joku vanha ja hyvä ystävä, jota näkee tosi harvoin.

3. Olen koko ajan itse sitä mieltä, että olen paskassa kunnossa. En koskaan riittävän vahva, en koskaan riittävän nopea.

Mä taidan tarvita apua.

ringside sanoi:
3. Olen koko ajan itse sitä mieltä, että olen paskassa kunnossa. En koskaan riittävän vahva, en koskaan riittävän nopea.

Tajusin juuri, että olen itseasiassa 32 vuotiaaksi, tupakoivaksi pikku-ukkeliksi, ihan vitun kovassa aerobisessa ja anaeorobisessa kunnossa. Rehellisyyden nimissä on mainittava, että nuorena kyllä seisoi useammin.

Jakomielisyyttä olettaisin? :hyper:

ringside sanoi:
Olen koko ajan itse sitä mieltä, että olen paskassa kunnossa. En koskaan riittävän vahva, en koskaan riittävän nopea.

Nii mäkin. Tätä on paljon liikkeellä. Et ole yksin!

:kippis1:

niinhän se menee että olemme sairaita urheiluhulluja ja fanaatikkoja vain
liikalihavien sohvaperunoiden mielestä jotka reilu tunnin salireissun sijasta valitsevat leffan,pari pussia sipsejä ja kilon karkkia.
ja onhan se toki helpompaa vetää nälkäänsä paketti kylmiä nakkeja kuin väsätä
joku protsku drinkki tai nakkaa rahkat ja muut mömmöt myllyyn ja pyöräyttää sörsseli juomakelposeksi :hyper:
sitten ihmetellään ,et miten sitä ei mahdu enää viime kesän farkkuihin :david:
nautitaan me treeneistä ja ollaan onnellisia fanaatikkoja :thumbs:

ringside sanoi:
1. Jos viikkoon tulee kolme lepopäivää, saan morkkikset.

2. Jos kaverit pyytää kaljalle, vittuunnun jo valmiiksi siitä, että seuraavan päivän treenit menee sivu suun. Vaikka kyseessä olisi joku vanha ja hyvä ystävä, jota näkee tosi harvoin.

Voi saakeli! Mä tunnistan itteni.. :lol2: :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom