Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Janne sanoi:Väkivalta lopettaa vittuilun :P
Tai sitten alat varastamaan sen emon patterin joka kerta kun et käytä konetta ja toivot ettei pikkuveikka tajua homman nimeä.
Mixu sanoi:Jos taas et tee tätä, niin siirrät pikkuveljesi Administrators- ryhmästä esim. Power Users- ryhmään, jolloin hän saa kyllä asentaa pelejä yms. muttei voi hallita käyttäjiä ja lisätä oikeuksia itselleen. Tämän lisäksi asennat uusimmat virusohjelmat, niin olet aika turvassa. Ainakin minulla käytössä oleva Antivir havaitsee keyloggerit viruksina, eli se huutaa että "koneellasi on keylogger" samantien kun keyloggeri yrittää käynnistyä.
-Marchi- sanoi:Tomi ja muut väkivallan kumppanit.. Pieksin sitä vessassa pari minuuttia, sitten se itse hajoitti roskakorin ja jatko vittuilua iha pokkana. Sitten kohta isukin ja äipylin pieni teinikovis soittaakin jo isän ja sitten seuraavaksi äitin kännykkään :D Ei helvetti. Pentu on vissiin 16 ja soittaa äitille ja isille kun isoveli antaa vähä turpaan. Ei helveetta mikä spede.
Dragon sanoi:A) Ei mitään alennettuja käyttöoikeuksia. Se on viikon tauko koneen käytöstä. Järjestät tietokoneesi niin, ettei edes loggautuminen onnistu. Jos konetta ei tajuta käyttää oikein niin sitä ei sitten käytetä ollenkaan.
Dragon sanoi:Perustele asiasi vanhemmillesi hyvä mies, älä anna tossa asiassa periksi.
itse luottaisin tähän jos muu ei mene perille :curs:Dragon sanoi:Plan B) Kipu opettaa...