Family key logger

Väkivalta lopettaa vittuilun :P

Tai sitten alat varastamaan sen emon patterin joka kerta kun et käytä konetta ja toivot ettei pikkuveikka tajua homman nimeä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Janne sanoi:
Väkivalta lopettaa vittuilun :P

Tai sitten alat varastamaan sen emon patterin joka kerta kun et käytä konetta ja toivot ettei pikkuveikka tajua homman nimeä.

h0h0, mitenhän monta kertaa mä olen rikkonut BIOS-patterin kannan kun olen yrittäny sitä irroittaa..... :D

Mixu sanoi:
Jos taas et tee tätä, niin siirrät pikkuveljesi Administrators- ryhmästä esim. Power Users- ryhmään, jolloin hän saa kyllä asentaa pelejä yms. muttei voi hallita käyttäjiä ja lisätä oikeuksia itselleen. Tämän lisäksi asennat uusimmat virusohjelmat, niin olet aika turvassa. Ainakin minulla käytössä oleva Antivir havaitsee keyloggerit viruksina, eli se huutaa että "koneellasi on keylogger" samantien kun keyloggeri yrittää käynnistyä.

Kaikki muut on valmiiksi jo alennetuissa ryhmissä, joilla ei ole juuri mitään oikeuksia.. Sen takia ne haluavatkin koko ajan administrator-oikeudet itselleen.

Minulla on maksullinen f-secure, eikä se edes tajunnut mtn geilokkereita eikä tajunnut ad-awarekaan.

Tomi ja muut väkivallan kumppanit.. Pieksin sitä vessassa pari minuuttia, sitten se itse hajoitti roskakorin ja jatko vittuilua iha pokkana. Sitten kohta isukin ja äipylin pieni teinikovis soittaakin jo isän ja sitten seuraavaksi äitin kännykkään :D Ei helvetti. Pentu on vissiin 16 ja soittaa äitille ja isille kun isoveli antaa vähä turpaan. :hyper: Ei helveetta mikä spede.

Nyt kumminkin toivottavasti on semmoiset ohjelmat, että vast edskin näen keyloggerit.

Hauskoja neuvoja muuten... :D

-Marchi- sanoi:
Tomi ja muut väkivallan kumppanit.. Pieksin sitä vessassa pari minuuttia, sitten se itse hajoitti roskakorin ja jatko vittuilua iha pokkana. Sitten kohta isukin ja äipylin pieni teinikovis soittaakin jo isän ja sitten seuraavaksi äitin kännykkään :D Ei helvetti. Pentu on vissiin 16 ja soittaa äitille ja isille kun isoveli antaa vähä turpaan. :hyper: Ei helveetta mikä spede.

Tää kuulostaa niin mun elämältä.
Paitsi että mulla on onnekseni oma tietokone. :D Ongelmat pikkuveikan kanssa syntyvät lähinnä ärsytysteknisissä yhteyksissä (=Yritän lukea pääsykokeisiin ja tämä pikku kusipää joko huudattaa läppärinsä paskakajareita täysillä tai tulee hakkaamaan oveani ihan vaan ärsyttääkseen. Onneksi korvatulpat helpottaa edes vähän.)
Niin ja kyseinen nulikka on tosiaankin jo 16. Luulisi jo että vähitellen oppisi. :curs:

Mä suosittelen kumpaakin ehdotettua neuvoa.

A) Ei mitään alennettuja käyttöoikeuksia. Se on viikon tauko koneen käytöstä. Järjestät tietokoneesi niin, ettei edes loggautuminen onnistu. Jos konetta ei tajuta käyttää oikein niin sitä ei sitten käytetä ollenkaan.

Plan B) Kipu opettaa...

Dragon sanoi:
A) Ei mitään alennettuja käyttöoikeuksia. Se on viikon tauko koneen käytöstä. Järjestät tietokoneesi niin, ettei edes loggautuminen onnistu. Jos konetta ei tajuta käyttää oikein niin sitä ei sitten käytetä ollenkaan.

A) Yritin konekieltoa,mutta sitten tietenkin vanhemmat puuttuivat asiaan, ja he eivät teitenkään tajua asiasta paskaakaan

B) se ei ole minun kone, vaan koko perheen.

C) Vanhemmat tuppaavat heittelemään noita päätöksiä hatusta, joskus voittaa joskus ei

Dragon sanoi:
Perustele asiasi vanhemmillesi hyvä mies, älä anna tossa asiassa periksi.

Näin itekki tekisin. Kerro vaikka, että veljes saa tietää kaiken mitä ne tekee koneella, salasanat sun muut. Eiköhän se siitä

Yksi solidaarinen vaihtoehto olisi asentaa veljellesi oma käyttis, mielellään omalle kovolle. Tehköön siellä mitä huvittaa.
Jos halutaan evätä pääsy koneelle kokonaan, niin aina lähtiessäsi otat emolta jonkun kriittisen jumpperin ja pistät laatikkoon. Ei käynnisty kone, eikä varmasti tajua mikä on vikana. Tietenkin hankala toteuttaa, mikäli pidät koneen koppaa normaalisti kiinni(itse en pidä.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom