Family Guy, Cleveland Show, American Dad

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kylkiluu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En nyt ainakaan nopean haun jälkeen löytänyt mitään erityistä näistä Seth MacFarlanen sarjoista. Eli mitä mieltä ootte näistä sarjoista? Sama tyyppi joka näitä on tehtaillut ainakin viime Oscars gaalan juonsi, vaikkakaan en sitä ole nähnyt mutta jotain siitä netistä luin.

Omasta mielestä ihan loistokamaa! Ekat kaudet nyt aina niitä parhaita on mutta on noissa vielä parempi läpän taso kuin muissa komedia tai animaatio sarjoissa joihin olen törmännyt. Ja kyllä, voittaa South Parkin mennen tullen!!

kyllähän family guyssa on on aina välillä hyvääkin settiä, kun nuo toiset taas tuntuvat aivan liikaa kopioilta. oma suosikkini herbert the pervert:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
American dad ja Family guy on loistavia sarjoja, tullu kaikki katottua.. Cleveland Show on iha ok viihdettä mut harvemmin tulee kumminkaan vahdattua.

Toimii. Moni, jolle olen sarjoja suositellut ei kuitenkaan tykkää ja valittavat etteivät ymmärrä vitsejä. Ne kyllä edellyttyvät jonkin verran tietämystä Jenkkien pop-kulttuurista, mutta eivät sen enempää kuin Suomessa näytettävät talk showtkaan.

American dadin ongelma on vähän siinä, ettei sarjassa ole yhtään rakastettavaa hahmoa (vrt. esim Brian family guyssa).
Parasta antiahan noissa sarjoissa on juuri nuo innuendot jotka saavat 80-luvulla eläneet hykertelemään nostalgisissa naurutunnelmissa.

Family Guyta ja American Dadia tulee kyllä vahdattua kun kohdalle sattuu (ensin mainittua oon saattanu vähä waretellakkin),Cleveland Showta en oo nähny

Family Guy on parhautta. American Dadia seurailin aikoinaan paljonkin, mutta nykyään ei jaksa enää naurattaa. Cleveland Show on jäänyt kokonaan pois omasta ohjelmistosta, ei vaan iske. Family Guy ei menetä suosiotaan, vaan välillä tulee maratonina niitä katseltua. Sopivan kipeää huumoria.

Kyllä nämä on kultaa. Cleveland on varmaan heikoin noista, mutta on siinäki omat hyvä jaksonsa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Cleveland show on hitusen kakkaa. Mistä lie Seth saanut päähänsä tehdä Peterin kavereista kaikkein yksiulotteisimman ja tylsimmän elämästä spinoffin... Noh, ehkä tuohon päätökseen ollut jotain katsojakuntaankin liittyviä tekijöitä.

Mutta jos tykkää tuosta McFarlanen hjuumorista, niin kannattaa katsoa elokuva nimeltään Ted, jonka kaveri on ohjannut ja mukana runsaasti tuttuja ääniä.

Family Guy ja American Dad ovat loistavia. Cleveland Show ei kyllä ole napannut yhtään. Mulle paras hetki ko. sarjassa oli se, kun Rollo veti pätkän Danzigin Motheria. Yleisesti ottaen Sethin huumori putoaa kyllä täysillä. Peter Griffin on hieno mies. :rock::)

Back
Ylös Bottom