Fakiiri Verneri Viillos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pevelius sanoi:
heh, joo ei mun pituudella väliä ole, vaan hänen pituudellaan. mutta onko tiedossasi, että alle 170 cm miekkoset nostelisi maasta yli 400 kiloa?[/QUOTE

Mä oon 175cm pitkä. Paljonko mun on mahdollista kyykätä? :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Werneri on saatava pakkikselle kirjoittelemaan. Saataisiin varmasti "hiukan" uusia tuulia treenaamiseen :) Voisi olla värikäs kaveri.

Joskus olen miehestä lukenut varsin värikkäitä juttuja, muistaakos kukaan mikä oli se paino määrä mitä hän oli hampaillaan siirrellyt mukaanaan kävellessään KÄSILLÄÄN 10 porrasta ylöspäin...

Piirikunnalliset painonnostokilpailut
7.4.1957 toimeenpani Vihtavuoren
Pamaus. Sarja 67,5 sijoitus 2. V. Viilos punnerrus 82,5 + tempaus
82,5 + työntö 112,5 yht. 277,5.
Ikä 16 v

Aika hyvin.

Off-topic: Luin joskus Suomen painonnostajista kirjaa ja siellä oli kaveri joka ryki 14-vuotiaana 400 kilon yhteistuloksen noissa vanhoissa kolmen lajin kisoissa. Lopetti uransa aika nuorena. Oli aika jymäkän näköiset ojentajat ainakin ja finniä vaikka muille jakaa.

bb23 sanoi:
Mä oon 175cm pitkä. Paljonko mun on mahdollista kyykätä? :)

hmm. mä olen aina kuvitellut, että isommat ihmiset pystyvät tekemään isompia tuloksia. olis kiva kuulla jos asia ei ole niin. ihan nyt siis vilpittömästi kyselen, en yritä väkisin väittää että asia olisi noin kuten sen sanoin.
perustan vaan oman kantani siihen tosiseikkaan, että jossain kulkee raja lihasmassan kasvulla. isomman kaverin on mahdollista saada isommat lihakset, joskin nostettava matka myös pitenee. kaiketi joku koko on esim. maastanostoon optimaalinen? kyykyssä varmaan vaikuttaa aika paljon reisiluun ja selän pituus? maastanostossa varmaan myös käsien pituus on melko oleellinen. olenko nyt ihan hakoteillä?
mitä nyt noita painonnostajien tuloksia olen katsellut, niin kevyiden painoluokkien kaverit ovat lyhyitä ja isojen painoluokkien kaverit pitkiä. ja kevyissä luokissa on myös pienemmät tulokset :P

ettei ihan offtopiciksi menisi, niin werneri jutteli salilla tuosta käsillä kävelystä. sanoi, että satku suussa oli hyvä treenata. ja niskaa heilutteli aikas isoilla painoilla päivittäin. autoja nosteli aina joko perästä tai nokasta eri asentoon. hampailla vedossa oli huomioitavaa, että suussa ei ollut mitään palloa vaan hampailla otettiin yksinkertaisesti helvetin lujaa köydestä kiinni. hevosenkenkiä väänteli sivusuunnassa, ei alhaalta ylös (kuulemma kuka vaan pystyi vääntämään alhaalta ylös kun sai selällä ja niskalla silloin tehdä).
oli se kuulemma kerran yrittänyt kävellä kilpisjärveltä hesaan, kun joku muukin oli niin tehnyt. lopetti 500 kilometrin kohdalla, kun reidet hiertyi. 50 kilsaa meni päivittäin. ja ilman treeniä, lähti vaan käveleen.

boardille werneri ei taida ihan heti tulla. kysyin, että onko susta internetissä paljon juttua. kaveri esitti vastakysymyksen: "jaa missä?"

No vittuilevathan noi sällit sulle, ja ehkä ettii yhden alle 180-senttisen 400 vetäjän, vaikka totuus on että pitkät vetää enempi. Täällä tartutaan aina epäolennaisuuksiin.

Mutta tosta verneristä olisi hienoa nähdä klippejä ja kuvia, aika etevältä äijältä vaikuttaa. Eri fakiiri.

Itte tapasin Vernerin Iittalan siinä toisessa kaupassa tossa viikko sitten kun olin kaverin luona käymässä. Ei kyllä voimamieheksi heti uskonut. Osoitti mua ja mun kaveria ja tokas kaverilleen että tossa on mun uudet valmennettavat. Hetken olin vähän että juu... No luikin paikalta kauemmas kunnes paikallinen kaveri kertoi kuka tuo pieni mies oli. No nyt on ainakin kyseinen legenda tullu bongattua.

ps. just huomasin että aika turha posti..

RRKalle sanoi:
No vittuilevathan noi sällit sulle, ja ehkä ettii yhden alle 180-senttisen 400 vetäjän, vaikka totuus on että pitkät vetää enempi. Täällä tartutaan aina epäolennaisuuksiin.

Mutta tosta verneristä olisi hienoa nähdä klippejä ja kuvia, aika etevältä äijältä vaikuttaa. Eri fakiiri.

Mutta miksi pitkät vetävät enemmän? Pitkät kädet salaisuutena?

Juttelin Wernerin kanssa toissapäivänä salilla. Aika jännä tyyppi. Tein siinä reenin lopuksi mavee suorinjaloin ja lisäksi hieman sumoa. Se katteli siinä vieressä ja näytti sille, että sillä vois olla jotain kommenttia. Menin sitten juttelemaan ja kyllä sillä juttua piisas. Neuvoi kaikkia aika erikoisia liikkeitä, esimerkiksi hauiskäännössä pitäisi kuulemma olla rautaa noin 60...80kg. Liikkeessä pitäisi olla mukana koko kropan. Takahartianostoa sadalla kilolla, toistomäärästä ei tosin ollut puhetta. Wernerin teoria oli se, että lihasta saa rasittaa kerrallaan noin 8...12 sekuntia, jotta kehitys olisi optimaalista.
Eikä se muuten missään vaiheessa väittänyt tehneensä maastanostosta 500kg. On eri asia nostaa 500kg voimanostokisoissa kuin nostaa 500kg maasta jotenkin.
Kaiken kaikkiaan hauska kaveri, kova puhumaan! Vaikeaa oli saada suunvuoroa. Mutta jos noita sen tempauksia miettii, niin ainakin pää on aina ollut kovassa kunnossa. Melko varmasti kehokin!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moro peni :) Hei kukas saakeli se on sitten se Werneri... sumpit on vienyt nyt muistin kun ei tule mieleen... Koska meet ottaa treeniä muuten seuraavan kerran?

esa67 sanoi:
tama on vanha sanonta: jos on lyhyt ei voi olla vahva !!

taa on niin yksinkertaista
Ed Coan voisi olla eri mieltä.
Ed Coan: I was born on July 24, 1963. I am five foot six inches tall...

ei mulla muuta.

Zone-sarja -42%
Joskus ala-asteiässä luin jutun eräästä Vernerin fakiiritempusta. Tais olla muuten joku Ratto tms. se lehti. :D Verneri laitettiin kiinalaiseen vesikidutukseen, eli sidottiin makuuasennossa penkkiin, ja otsaan laitettiin tippumaan vesipisara. Oli myös alasti sidottuna siinä, ulkona sääskien syötävänä. Anyway, tarkoitus oli olla pinteessä 24 tuntia. Mutta mutta, pienen pieni vesipisara oli voimakkaampi timantinkovaa fakiiria! Hitto kyllä ne ikivanhat kiinalaiset on hommansa osanneet, oisko se ollu vain jotain 7 tuntia tms jonka Verneri kesti.

Tuo kidutustapa ois aika mielenkiintoista kokea, oisko siinä jutussa tai jossain muualla sanottu että pisaran putoamiset muuttuu lekan iskun tuntuisiksi, ja aika tuntuu äärettömän pitkältä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom