Fairtexin hanskoista

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yks valmentaja sano että fairtex tekisi erikokosia sparritumppuja niinkun pienempi kätisille ja sit isompi kätisille. Itse en ole huomannut kuin noissa säkkihanskoissa koko eroja? Onko kellään hajua että onko niitä tosiaan erikokosia vai onko kaikki samalla standardilla?

Maailmallahan myydää kaikenlaista. Onko Suomen valikoimassa on toinen juttu. Joku sanoi aikoinaan että Twinssin ja Fairtexin kamat teki yksi ja sama firma. Totta vai tarua? Who knows.

Pystytkö AndyS kertomaan että onko tuo totta tai oletko itse törmännyt fairtexilla hanskoihin joissa olis esim 10oz hanskoja erikokosia? ainakin kuulemma heleniukselle semmoset ois löytyny.. En sit tosiaan tiedä että mistä ovat mahtaneet ne löytää kun ei ainakaan nettisivuilla ilmoita erikseen mitään kokoaja.. Liekkö sit standarit ja hanska suurenee unssien myötä vai ko kö häh ? :D

ainakin Twinsin hanskoilla koko suurenee unssikoon mukana. Itse olen kokeillut 8 unssin hanskoja ja käsi mahtuu vain runnomalla sisään, mutta 16 unssisilla jää reilusti löysääkin tilaa. Jos koko-ongelmia on, niin kannattaa ehkä hankkia narulla sidottavat nyrkkeilyhanskat. On ainakin helpompi säätää käteen istumaan.

Joo narulla sidottavat olisikin hyvät mutta ei hirveän käytänölliset esim jos yksin pitäisi jotain tehdä niin ei oikeen onnistu se nauhojen sitominen :D tarrankin kiinnitys tiukalle vaatii jo vähän akrobatiaa :) Itsellä on yleensä muutenkin ongelma tuo ranteen kiinnitys uskoakseni nauhoilla ranne jää löysemmälle kuin tarralla koska tarrakiinnityksellähän pystyy sen toisen puolen ikäänkuin laittamaan toisen päälle, kun taas nauhoilla tämä ei kaiketi ole mahollista :)

Ranteen tukemiseen käytetään enemmän käsisiteitä, hanskoissa se rannetuki on minimaalinen. Varsinkin ahkerassa käytössä ne hanskat pehmenee väkisinkin, niin hanskat ei pysty tukemaan rannetta hyvin. Toisaalta voit laittaa naruhanskoissa sidonnan sopivani kireälle ja solmuun, niin ei tarvitse joka kerta nauhanpäitä solmia.

Sain tänään vastauksen Twinsin joltain yhteyshenkilöltä ja se sanoi että ranneosa kasvaa sitä mukaan kun unssi koko nousee eli esim 10oz on ranteesta paljon pienempi kuin 16oz.. En ymmärrä tätä logiikkaa täysin koska kaikenikäisethän käyttää 16oz esim sparratessa eli ois varmasti viisainta että se ranneosa ois yhtä pieni kaikissa hanskoissa kuin noissa 10oz

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom