Fable 2 (Xbox 360)

Uhraan porukkaa ja mukana saattaa olla se maksimimäärä seuraajia, eli 10-13, silloin kone junnaa.
Sitten kun lähtee niitten kaikkien kanssa reissaamaan ja sattuu törmäämään vihollisjoukkoon, puolet seuraajista saattaa olla kuolleita ennenkuin kone ehtii reagoida komentoihin.
Co-oppina junnaa viel pahemmin.
Tiedä sitten mikä mun boxia vaivaa, mutta muuten on toiminut moitteetta.

Pelissä näköjää ilmenny aika paljon jäätymistä, mitä usealta foorumilta luin, onko kenelläkään jumittunu? Mulla jumittu ku vedin Cruciblen toisen kerran 8/8 perfect round, kameraa pystyy liikuttaa ja matkustaa paikasta toiseen, mutta yhtään ei ukko liiku eikä pysty taikoa tai muuta.
Hitto, just kun sai 1,5millii kasaa ja piti se prkleen linna käydä ostaa :(

Itellä ei oo tiltannu kertaakaan, mitä oonkin ihmetelly koska varmaan kaikki muut mun pelit on tilttaillu. Valikot kyllä toimii välillä pirun hitaasti.

Mielestäni tämän vuoden paras peli... parempi jopa loistavaa Gears Of War 2:sta.
Pelannut nyt yksin ja Co Op:na.

Helmikuun 15. olisi huhujen mukaan PC-version julkaisu, toivottavasti pitää kutinsa.

Just olin tulossa tähän ketjuun huutelee et on kellään tietoa millon tulossa puuceelle... Toivottavasti pitää paikkaansa, ihan houkuttelevalta peliltä kuullostaa. En viiti boxille hommata kun jotenkin tuntus, että puuceellä käyttis on parempi.

Back
Ylös Bottom