F-Secure virustentorjuntaohjelman poisto ongelma

F-Secure virustentorjuntaohjelman poisto

Sammutin valvonnat ja poistin ohjauspaneelin ohjelman avulla sovelluksen. Vaihdoin Avastin tilalle ja käynnistettäessä konetta Avast ilmoittaa, että F-Secure virustentorjuntaohjelma on edeleen käytössä ja kahta ohjelmaa ei voi pyörittää päällekkäin.

F-Secure virustentorjuntaohjelman tiedostokansioitakaan ei voi poistaa, kun sen jotkut osat ovat suojattuja.

Miten pääsen siis lopullisesti eroon ohjelmasta!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ohjauspaneelista Lisää tai poista sovellus. Sieltä etit F-securen ja poistat sen koneeltasi.

Toi tietenkin poistaa koko F-securen koneeltasi. Eli mukaan lähtee myös se palomuuri. Mun tietääkseni mistään internet-security pakettiohjelmasta ei pysty poistamaan vain toista puoliskoa. Se on joko kaikki tai ei mitään.

Itelläni Norton internet security ohjelma, ja on toiminut niin moitteettomasti, ettei ole tarvinnut miettiä pitkään aikaan mitään rinnakkaisia anti-virus tai palomuuri softia.

Ohjauspaneelista Lisää tai poista sovellus. Sieltä etit F-securen ja poistat sen koneeltasi.

Toi tietenkin poistaa koko F-securen koneeltasi. Eli mukaan lähtee myös se palomuuri. Mun tietääkseni mistään internet-security pakettiohjelmasta ei pysty poistamaan vain toista puoliskoa. Se on joko kaikki tai ei mitään.

Itelläni Norton internet security ohjelma, ja on toiminut niin moitteettomasti, ettei ole tarvinnut miettiä pitkään aikaan mitään rinnakkaisia anti-virus tai palomuuri softia.

Olen jo tehnyt mainitsemasi toimenpiteet, mutta ohjelma ei ole poistunut, vaikka sitä ei ohjauspaneelin ohjelmien listassa enää näy.

Kokeile poistaa ohjelma manuaalisesti windowsin vikasieto tilassa. Eli käynnistä tietokone uudestaan ja käynnistyksen yhteydessä painele F8 näppäintä ja valitse "vikasietotila" ... tolla tapaa pystyt EHKÄ poistamaan F-securen kansion ilman, että windows valittaa.

Kun olet vikasietotilassa kokeile myös painaa windowsnappi + R ja kirjoita regedit ja paina OK.
Etsi "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE" kohdasta F-secure kansio ja poista koko kansio, jos sellainen löytyy.

Norton oli ainakin vittumainen poistaa, siis aina se vanha versio, kun uusi piti saada tilalle. Itse sitä en edes tehnyt vaan yks toinen tyyppi. Jollain cc-cleanerillä vissiin poisti kaikki roskat, joita vanhasta jäi (uutta ei pystynyt asentamaan, kun se herjasi keskeyttämällä uuden asennuksen). Nyt on avast, mutta oon harkinnu, että tulevaan uuteen kannettavaan joko F-virus tai Norton.

mulla oli ongelmia f-securen kanssa kun uutta virusohjelmaa asensin, loppujen lopuksi soitto f-securelle josta ne lähetti mulle sähköpostiin poistotyökalun jolla homma hoitu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom