F.E.A.R. Combat

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Itse latasin koska oli ilmainen. Pakkohan kaikki ilmainen on kokeilla. Täytyy sanoa, että erittäin addiktiivinen peli. Sinällään ei räiskintöihin tuo mitään uutta, mutta peli on kuitenkin hyvää, addiktiivista, perusräiskintää hyvillä graffoilla.

Plussaa myös siitä, että pelimuotoja löytyy monta: DM,TDM,SlowMoTDM,CTF,SlowMoCTF, conquerhold, conquer all, teamelimination. Nuo nyt ainakin löytyy. Muita en ole vielä päässyt kokeilemaan. Itse pidän parhaina tavallista kontrollipointtien valtausta tyyliin BF tai sitten lipunryöstöä. DM on vähä kaaosmaista täydellä servulla. Mutta Team DM toimii ihan kivasti. Teamelimination ihan mielenkiintoista myös.

Tuo kannattaa kyllä minusta ladata torrenttina melkein. Itse latasin sen silloin melkein heti kun julkaistiin ja sain torrenttina melko nopeaan imettyä. Tuo taitaa olla jaossa myös peliplaneetassakin tai niin kuulin huhua. Sieltä voi saada melko nopeaa jos ei torrentti toimi.

Onko mitään cooperactivea tuossa?

Siis tarkoitatko, että voiko yksinpeliä mennä läpi kaverin kanssa? Ei ole, tämä on pelkkä moninpeliräiskintä.

Ja toimiikos tuo varmuuskopiolla?

Siis sen asennuspaketin voi ladata ilmaiseksi. Se on noin 1.8gb, joten kokoa kyllä on jonkin verran. Siitä voit ottaa ihan niin monta varmuuskopiota kuin haluat. Et tarvitse mitään cd:tä tai muuta vastaavaa pelataaksesi. Asennat vain paketin koneellesi niinkuin minkä tahansa ohjelman.

Tuossa pelissä kyllä on ihan parasta tuo unarmed combat :D Voi tehdä kiertopotkua, hyppypotkua ja liukutaklia toisen päälle. Olen tappanut niillä ties kuinka monta tyyppiä, koska ne on instantkillereitä, kunhan vain osuu. Kun törmää viholliseen nurkan takaa, niin vetää vaan liukutaklia niin sen sarjatuli menee yli, jos se ampuu refleksinä pään korkeudelle, niinkuin useimmat tekee. Olen yllättänyt monta tuolla ja myös minut yllätetty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom