Extreme run

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Krabba
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä varsinkin ensimmäisellä vitosen kierroksella esteille kertyi aika pahojakin ruuhkia..etenkin just kiipeilyverkolle ja goljatin portaille. Ihmekös tuo silti, kun +1000 humalaista eläintä kirmaa yhteislähdöllä radalle.. :rolleyes:

Humalaisia ei kyllä olisi pitänyt olla mukana, humalassa radalle lähteminen oli kiellettyä. Lähinnä ruuhka johtui esteiden kapeudesta ja järjestäjät ovat nyt lupailleet, että tänä vuonna ruuhkia ei synny. Lisäksi rataan tulee muutoksia; reitti muuttuu kolmesta kierroksesta kahteen.

Olimme mieheni kanssa viime vuonna yhdessä Extreme Runilla ja tietysti menemme myös tänä vuonna. Ainut vain, että tällä kertaa menemme omaan tahtiin. Miehen mielestä hidastin häntä viime vuonna, mutta olen aika varma, että tänä vuonna minulla on parempi juoksukunto. Nähdään kuka olisi hidastanut ja ketä. :DAinut mikä vähän häiritsee on se, että goljatin portailla minua vähän pelottaa se korkeus, mutta ehkäpä siellä joku mies on, joka auttaa tarvittaessa. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse vielä puntaroin, että lähdenkö vai en. Kiinnostus olisi kyllä kova!

Suosittelen! Vaikka vaan paikan päälle ihmettelemään katsojana, koska ainakin viime vuonna yleinen tunnelma oli aivan sairaan hyvä. Siellähän siis Jaajo juontaa rennon letkeästi, livemusiikkia ja muuta häppeningiä.

Ilmoittauduttu pari viikoa sitten. Vielä pitäisi reenit aloittaa...

Vitsi tuolla oli mahtavaa viime vuonna! Suosittelen lämpimästi kaikille vähän pöpeille :D Keli oli mitä parhain, niin mikäs siellä kirmatessa. Tänä vuonna ehdottomasti mukana, tästä tuli perinne :hyvä:

Jotenkin oli semmonen mukavan lepponen tunnelma, kohderyhmänä sporttiset, mut kuitenkin semmoset huumori-ihmiset, niin se toi jotenkin kivan hengen sinne. Suurinosa oli ihan löysin rantein liikkeellä.

Minkähänlaista varustusta tuonne pitäisi ottaa? Tuosta videosta saa vähän väärän vaikutelman mielestäni. Ei näytä ihan toukokuulta.

Kelistähän se tosiaan riippuu. Viimeks oli aivan sairaan kuuma päivä, arska paisto täydeltä taivaalta. Aika jees. Sillo pärjäs shortseilla ja t-paidalla.

Hitto että oli mukavaa :D Meinasi toisella kasilla vähän jo reidet painaa, mutta jostain sai vielä puhtia ja sijoituskin oli ihan hyvä. Hauskoja asusteita ja mukava tunnelma! Ihan ehdottomasti kannattaa osallistua ensi vuonna!

Hitto että oli mukavaa :D Meinasi toisella kasilla vähän jo reidet painaa, mutta jostain sai vielä puhtia ja sijoituskin oli ihan hyvä. Hauskoja asusteita ja mukava tunnelma! Ihan ehdottomasti kannattaa osallistua ensi vuonna!

Katsoin Urheiluruudusta, että onpa mukavan näköistä toimintaa! Harmittaa kun olin ihan täysin missannut koko asian..

Ensi vuonna on pakko osallistua!!!

Löysin tällaisen tapahtuman kuin Hardrun. Satutko tietämään mitään tästä?
http://www.hardrun.net/

Oli aivan sairaan mahtavaa!!!! Ehdottomasti kaikki mukaan ens vuonna. Ja taas kelitkin suosi. Aika parantui viime vuodesta hurjasti, koska reittiä oli parannettu, vaikka se olikin nyt 16 km eli 1 km pidempi. Jaksoi aika hyvin kun veti tasaisella rytmillä, tavoite oli jaksaa juosta koko matka (ripeällä kävelyllä jyrkimmät mäet) ja siihen päästiin. Kyllä ne voittajat oli aika säbäkässä kunnossa :rock:

Tosi hyvähenkinen tapahtuma, rentoja sportti-ihmisiä jne. Ens vuonna piknik-eväät matkaan ja kokopäiväks nurtsille hengaileen.

Muuten oli tosi kivaa, mutta välinevalinta meni pahasti pieleen, nätisti sanottuna. En pistänyt shortseja, vaan pitkät tuulen pitävät housut (kevyet kuivana ja muutenkin hyvät) ja tossut, joissa on fylliä sen verran, että talvella lämpimät. Noi siksi, että jotenkin vain luotin noihin varusteisiin. Mutta jumankauta, kun 4km jälkeen tulin vesiesteelle, enkä älynnyt sitä kiertää, niin noi imivät itteensä pirusti vettä ja painoivat niin, ettei ihan hirveesti jaksanut juosta pitkiin aikoihin. Tossut ja sukat toki pysyivät koko loppumatkan ihan märkinä, mutta housut olivat sentäs loppumatkasta kohtalaisen kuivat, joten viimemisillä kilometreillä pystyi sentäs juoksemaankin.

Itse juoksuratahan on älyttömän hyvä. On paksusti purua, joten alusta on oikein luksusjoustava ja miellyttävä juosta. Voi lämpimästi suositella kaikille vantaalaisille, maisematkin piristivät mieltä. Jos ensi vuonna lähden tuonne, niin shortsit ehdottomasti jalkaan, sekä tossut, jotka ovat mallia kevyt, etteivät ime vettä itteensä. Sukat toimivat, ei tullut hiertymiä.

Vantaan ExtremeRuniin toukokuulle ilmottauduttu, hotellit ja lennot varattu! Syksyllä käytiin Oulun vastaavassa ja oli sen verta siisti juttu että nyt myös vantaalle.

Mä oon kanssa ilmottautunut tuonne Vantaalle 19.5.
Valmistautuminen ollut lähinnä kävelyä muutaman kuukauden ja nyt pienellä intervallitreenillä hapenottokykyä (mäkitreenit).
Minimitavoite on yksi kierros hengissä eli vaatimattomasti liikkeellä :)

Vaatetusta itekin miettinyt. Tuulipuku on varmaan liikaa. Ehkä shortsit, t-paita ja arskat.
Toivotaan aurinkoista keliä.

Ilta menee sit palautuessa :kippis1:

Jotain kymppiä oon ite maksimissaan juossu, kun tässä vähän dieetannu. Koko kisa tietenki mennään juoksua, hidasta mutta juoksua kuitenki. Toivotaan että tulee hyvät ilmat, eiköhän se jo t-paita ja shortsit osastolle tuossa vaiheessa vuotta mene. Ja tietenki sitte palauttelut päälle pitkän kaavan mukaan.

Hyvät ilmat näyttäisi olevan tulossa taas, vähän viileemmät kun viime vuonna mutta kuitenkin.. :)

Sinne siis! Uusia esteitäkin luvassa: vaahto+romuautot!

Extreme run ideana ja ratana houkuttas perkeleesti mut ei sit tippaakaan kun näkee milasta matelua se on ryysiksessä ja suurin osa porukasta luulee olevansa vappunaamiaisissa...:face:

No eihän sitä itse tarvii mennä naamiaisiin jos muut menee. Tosin hatun nostot yhdelle porukalle jotka juoksi radan kumppareissa ja happinaamareissa. Videot on selvästi kuvattu sellaisista kohdista että materiaali näyttää hyvältä=paljon porukkaa ja radan alusta(?). Ekat 10 min oli esteillä ruuhkaista loput kaksi tuntia sai juosta "yksin". Monet vetää tuon radan tunnissa joten ehkä ne ei matele, riippuu varmaan onko itse siinä kunnossa että menee mateluksi. Maratonille sitten ihan kisamielessä jos ei nappaa. ;) Huomista iloa ja kokemusta odotellessa! Mukaan vaan ensivuonna!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom