Extreme run

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Krabba
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen vähän kahden vaiheilla kun olen nyt kolmena vuonna juossut Oulun Terwamaratonin (1/2) ja se sattuu samaan aikaan. Vähän kyllä vaakakuppi kallistuisi tämän Extremerunin puolelle kun juoksukunto ei noihin aikoihin vielä parhaimmillaan ole. Treenejä kun ei täälläkään ole vielä aloitettu :)

Jees, messissä ollaan. Vaikuttaa aivan loistavalta tapahtumalta, innolla odotan:D Täältäkin vaan paljon porukkaa mukaan kokeilemaan!

Mielenkiintonen kisa, mutta huono ajankohta. Menee päällekkäi Lpr:n puolimaratonin kanssa.. saa nähä kumman valitsen.

Itse en ole osallistumassa, mutta suosittelen ehdottomasti kaikille! Itse olin pari vuotta sitten Saksassa kisailemassa Suomen jengissä Strong Man Runissa, ja siellä rata ainakin oli todella mielenkiintoinen, tunnelma hemmetin hieno! Jos ensi vuonna tämä sama tapahtuma järjestetään, niin sillon oon itekin ehdottomasti mukana, harmi että tällä kertaa ei pääse.

Mahtava kisa varmasti, mutta harmi ettei kukaan kavereista innostunu hommasta, niin ei sitä viitti sinne yksin raahautua.

Olinpa mäkin tuolla prinsessatiimissä. Koko homma läpi ja vielä alle kolmeen tuntiin! Ens vuonna uusiksi joo! Ehkä jopa pakkisjoukkue? :P

Ilmoittautuminen on taas avattu!

Voiskos messissä olleet viime vuonna kertoa, mitä toi tarkalleen ottaen piti sisällään? Yritän saada frendiä mukaan ja sit menoks. Vesiesteet arveluttaa, osaan kyllä uida mutta muuten en tykkää sukeltaa jne. Oliko siis sellasia?

Viime vuonna tuli kyseinen lenkki vedettyä..3 x 5km ja 2h 12 min.

Vesiesteinä ei ollut mitään sukellusta vaativaa...uimalla / räpiköiden piti ylittää n. 10-15m leveä "puro"...sen verran oli vedellä syvyyttä, että ihan koko aikaa ei jalat pohjaan yltänyt, mutta siellä oli sammakkomiehet ym. järkätty paikalle, jos joku ei-niin-uimataidollinen sattuisi paikalle.

extremerun8.jpg

Tuolla kuvia, jotka selittänee aika hyvin minkälaisia esteitä oli matkan varrella -> http://picasaweb.google.com/108411040756082819032/ExtremeRun?feat=directlink#

Itseäkin kiinnostaisi ens vuonna tuo 15 kilsan lenkki. Miten on, muodostuuko noille esteille ym. erikoisosuuksille ruuhkaa? Ainakin jostain kuvasta päätellen jengi seisoskeli sankoin joukoin odottamassa kiipeilyverkolle pääsyä. Ei kiinnostaisi ihan seisoskelemaankaan lähteä..

Kyllä varsinkin ensimmäisellä vitosen kierroksella esteille kertyi aika pahojakin ruuhkia..etenkin just kiipeilyverkolle ja goljatin portaille. Ihmekös tuo silti, kun +1000 humalaista eläintä kirmaa yhteislähdöllä radalle.. :rolleyes:

Vois kyl itekki harkita lähtevänsä. Osallistumismaksu aika suolainen 50e, mutta..

Vois kyl itekki harkita lähtevänsä. Osallistumismaksu aika suolainen 50e, mutta..

Mutta eikös siihen kuulunut vaikka mitä sälääkin? Ettei ole pelkkä osallistuminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom