Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Hulkki
Mua ei saisi tänä viikonloppuna kirveelläkään lähtemään mihinkään. 2 viikkoa ketodieettiä takana ja lauantaista sunnuntaihin tankataan ISOLLA vaihteella hiilihydraattia. Alkoi jo euforia iskeä, kun tänään kävin kaupasta noutamassa noin 8000 kalorin edestä sokeripitoista "ruokaa": suklaakeksejä ja maitoa, vaaleaa paahtoleipää jonka päälle hilloa, uunissa paistettavia korvapuusteja, leivonnaisia, vauvanjälkiruokia, hedelmiä, vehnäpatonkia, suklaapatukoita... Nyt vain odotetaan että kello lyö lauantaina 14, jolloin 36 tunnin sykliseen ketogeeniseen kuuluva glykogeenivarastojen täyttäminen helvetinmoisella mässäilyllä pääsee alkamaan.
Mua ei saisi tänä viikonloppuna kirveelläkään lähtemään mihinkään. 2 viikkoa ketodieettiä takana ja lauantaista sunnuntaihin tankataan ISOLLA vaihteella hiilihydraattia. Alkoi jo euforia iskeä, kun tänään kävin kaupasta noutamassa noin 8000 kalorin edestä sokeripitoista "ruokaa": suklaakeksejä ja maitoa, vaaleaa paahtoleipää jonka päälle hilloa, uunissa paistettavia korvapuusteja, leivonnaisia, vauvanjälkiruokia, hedelmiä, vehnäpatonkia, suklaapatukoita... Nyt vain odotetaan että kello lyö lauantaina 14, jolloin 36 tunnin sykliseen ketogeeniseen kuuluva glykogeenivarastojen täyttäminen helvetinmoisella mässäilyllä pääsee alkamaan.
Noni,olisit mulle soittanu...jäi expot väliin.:itku:Originally posted by vauhti
Äsken tulin exposta ja ihan mukava oli käydä. Halme,Karita Tuomola "ihana" ja Jouko Ahola tuli nähtyä. Halme ei mikään järkyttävän kokoinen ollut mutta iso kuitenkin "ainakin maha".
Originally posted by pexxi
Joo, Galaxy "haki" hieman.... pikkasen huonosti organisoitua toimintaa...
Ja olihan siellä Harri Haatainen......:urjo:
lauantaista sunnuntaihin tankataan ISOLLA vaihteella hiilihydraattia.
Originally posted by pexxi
olihan siellä Harri Haatainen......:urjo:
Originally posted by fitnesspimu
Samat sanat:urjo: On tainnu poitsulla vähän pisu nousta päähän (ainakin siltä näytti). Markus Pöyhönen sentään hymyili takaisin, kun flirttailin sille...