Exoottsimmat lisäravinne kokeilusi??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Pain
Siis soijarouhehan on aivan loistava! Opiskelijan jauheliha/muro/suklaa...

Aamulla pistän sitä viralliseen pakkotoistorahkasnäckiin ja kiiressä käytän jauhelihan sijasta....ja on halpaa ku helvetti!!

Kannattaa tsekata soijan phytoestrogeeniominaisuuksia ja sitten miettia, oisko taskun pohjalla sittenkin enempi fyrkkaa. Itte en suosittelisi soijatuotteita kuin naisille vaihdevuosivaivoihin.

Koitin kuurin noita esihormoneita (5-androstenediol ja tribulus). Ei vaikutusta, mutta ei noi onneks kalliitakaan olleet.

Nuorena jannuna soin noita Wrangen proteeinitabuja kans.

cla:ta ja soija protskua oon kokeillut..

Ja mun ensimmäinen proteiinipirtelö (painoin n.70kg):
-2dl maxbulkkia(40gproteiinia/100g?)
-4dl maltoa
-1litra punasta maitoa
:kippis1: :urjo:

Amino Aktiv Liquid - VAIN AMMATTILAISILLE! Näkyvimmät vaikutukset : vekki käteen kun availin ampulleja paljain käsin :D

Originally posted by tormave
Kannattaa tsekata soijan phytoestrogeeniominaisuuksia ja sitten miettia, oisko taskun pohjalla sittenkin enempi fyrkkaa. Itte en suosittelisi soijatuotteita kuin naisille vaihdevuosivaivoihin.

Olen tietoinen noista ominaisuuksista, ja uset tutkimukset ja artikkelit joita olen lukenut sanoo soijan olevan terveellistä miehenkin ruokavaliossa pieniniä määrinä. ..ite otan päivän proteiinitarpeista n. 15-30g soijasta, eli soijarouhetta menee se 30-60g/päivä.

Originally posted by Fat22
Mitä ootteko te alottelijat unohtanu kokonaan aminohappoampullit? No sen kyllä ymmärtääkin ku ne on VAIN AMMATTILAISILLE. :lol2:
Eli niitä olen käyttäny. Sit rasvaISTA soijajauhoa, se oli aika eksoottinen makuelämys. Proteiinipuristeita oon syöny, ite en tosin niitä onneks ostanu. Avena Sativa uutetta oon käyttäny ja omenaviinietikkaa. Ja CLA, HMB, Glutamiini, glutamiinipeptidi, hera, hyper hera, turbo super extra maxi hera, hydrolysoitu hera, kreatiinimonohydraatti, kreatiinipyruvaatti, rasvasieppari(kitosaani), kalsiumpyruaatti, ternimaitokapselit, tribulus, MSM, Joint repair(ei auta sätkän hajotessa), Gaba, l-tryptofaani, HCA, kofeiini, vihreä tee, ZMA, mahuang rasvanpolttimet... Joku unohtui takuulla mutta kuitenki.
eiiiiih, jätkät tarjoaa mulle taas kunnon naurut näin aamusta :lol1:
Ei ihmekkään et kyykkäät niin vähän.. Johan sun treeniaika on kulunu noita purkkeja aukoessa ja mättäessä mömmöä suuhun :evil:

Oliko aminohappoampulleista hyötyä ? hehee...

Originally posted by tormave
Tostakin asiasta löytyy tutkimustuloksia ja tietoa vähän jos jonkinlaista. Tulee itsekin soijaa vedettyä aika runsaasti ruuassa ja jauhoissa, parta kasvaa yhä eikä vielä ainakaan ole menkat alkanu. :p

Tossa ihan nopea clip jostain, kirjoittajalla tuntuu oma lehmä ammuvan ojassa (SUPRO® SOY PROTEIN FOR FITNESS AND HEALTH), mutta en jaksa nyt pidempäänkään kaivella.

In his book, The Testosterone Syndrome, Eugene Shippen reported that when high levels of phytoestrogen's fit into a male's estrogen receptor sites, they stimulate the liver to process and excrete excess estrogen. There are initial indications that soy proteins block aromatase - the conversion of testosterone into estrogen - a concern for bodybuilders. Soy protein does not have estrogenic activity in males, so even consuming 300 grams of soy protein daily shouldn't have any anti-anabolic effects. The increases in muscle mass and decreases in body fat seen in soy protein supplementation studies with athletes further support the case that soy protein won't counteract anabolic processes in exercising individuals. No evidence exists that soy protein has estrogenic effects in athletes, and it may even have anabolic effects greater than milk proteins (the usual control-group supplement in these studies).

http://www.enerex.bc.ca/articles/supro.htm

Suositut

Back
Ylös Bottom