Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Pain
Siis soijarouhehan on aivan loistava! Opiskelijan jauheliha/muro/suklaa...
Aamulla pistän sitä viralliseen pakkotoistorahkasnäckiin ja kiiressä käytän jauhelihan sijasta....ja on halpaa ku helvetti!!
Originally posted by tormave
Kannattaa tsekata soijan phytoestrogeeniominaisuuksia ja sitten miettia, oisko taskun pohjalla sittenkin enempi fyrkkaa. Itte en suosittelisi soijatuotteita kuin naisille vaihdevuosivaivoihin.
eiiiiih, jätkät tarjoaa mulle taas kunnon naurut näin aamusta :lol1:Originally posted by Fat22
Mitä ootteko te alottelijat unohtanu kokonaan aminohappoampullit? No sen kyllä ymmärtääkin ku ne on VAIN AMMATTILAISILLE. :lol2:
Eli niitä olen käyttäny. Sit rasvaISTA soijajauhoa, se oli aika eksoottinen makuelämys. Proteiinipuristeita oon syöny, ite en tosin niitä onneks ostanu. Avena Sativa uutetta oon käyttäny ja omenaviinietikkaa. Ja CLA, HMB, Glutamiini, glutamiinipeptidi, hera, hyper hera, turbo super extra maxi hera, hydrolysoitu hera, kreatiinimonohydraatti, kreatiinipyruvaatti, rasvasieppari(kitosaani), kalsiumpyruaatti, ternimaitokapselit, tribulus, MSM, Joint repair(ei auta sätkän hajotessa), Gaba, l-tryptofaani, HCA, kofeiini, vihreä tee, ZMA, mahuang rasvanpolttimet... Joku unohtui takuulla mutta kuitenki.
Tostakin asiasta löytyy tutkimustuloksia ja tietoa vähän jos jonkinlaista. Tulee itsekin soijaa vedettyä aika runsaasti ruuassa ja jauhoissa, parta kasvaa yhä eikä vielä ainakaan ole menkat alkanu. :pOriginally posted by tormave
Kannattaa tsekata soijan phytoestrogeeniominaisuuksia ja sitten miettia, oisko taskun pohjalla sittenkin enempi fyrkkaa. Itte en suosittelisi soijatuotteita kuin naisille vaihdevuosivaivoihin.