.EXE tiedostot vahingoittuu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

Kipi I

Banned
Ikä
43
Kaikki .exe tiedostot mitä netistä imuroin niin vahingoittuu eikä aukea! Viruksia ei pitäisi olla koska levy on formatoitu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko sulla mikä virustorjuja? jotkut dumppaa suunnilleen kaikki omituiset exet. imun ajaksi kannataa laittaa torjuja huilimaan.
Ainakin mulla tämä toimii.

vois _ehkä_ olla mahdollista, että sun motukassa on jostain syystä virheenkorjaus pois päältä, eli motu ei korjaa crc-erroreita joita tulee siirrossa.. aika kaukaa haettua mutta maybe.

Originally posted by Kipi I
Joo tais olla muistaakseni jotain crc:tä :) Mitäs teen et saan toimiin?

Tarkoittaako "kaikki" ihan joka ikistä .exe tiedostoa jotka imuroit koosta ja imuroidusta paikasta riippumatta? Jos imuroit vaikka .zip -tiedoston joka sisältää .exe -tiedoston, niin onko se korruptoitunut? Kuulostaa aika kummalliselta, jos tosiaan joka ikinen .exe tiedosto olisi korruptoitunut mutta muut tiedostot ei...

Mikä yhteys sulla on? Ja millä ohjelmalla nuo .exe :t olet ottanut, ei varmaankaan liitetiedostona sähköpostista?
Yleensä virustorjunta ei vahingoita tiedostoja, se voi jumittaa sen ettet voi käyttää, mutta ei sekoita niitä...käytätkö mitään cryptausta asemillasi? Sillä on paha tapa paljon muuttuvissa tiedostoissa joskus mennä vähän rikkomaan paikkoja, oman kokemuksen pohjalta ainakin.

Ja iiihan varmasti on ajettu viimeisin virustietokanta koneelle ja tarkistettu manuaalisella tarkastuksella kaikki tiedostot koneelta läpi, right? :) nojoo, uskotaan..mies ei vain usko ennenkuin itse näkee heh

No siis koneellani ei ole mitään virustorjunta ohjelmaa asennettuna! Ja koska pitäisi saada zip tiedostoja purettua niin sitä varten olen yrittänyt miljoonasta saitista imuttaa purkausohjelmaa jotka ovat tietenkin .EXE tiedostoja. Ja täten sitten kaikki .EXE tiedostot jotka olen imuttanut ovat viallisia jotain fuckin erroria jokaisessa?!?!?!:curs:

Kannattaisi imuroida virustutka jonkun muun koneella ja asentaa se sitten omaan. Nykyään on aika riskialtista jos koneessa ei ole minkaanlaista virustentorjujaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom