Evil lyrics

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jonku aikaa käyttänyt, mutta suomalaisia ei nyt hirveästi löydä, mutta jos sitä olisi aktiivinen ja itte lähettelisi niitä lyrikoita. Esim. kotiteollisuuden - helvetistä itään tulee jonku forumin tekstejä :lol2: Mutta ideana helvetin hyvä ja toteutus näyttää myös toimivan. :thumbs:

Aivan mahtava joo. Miksikähän minulla tulee aina lyriikoiksi joku "Give me the reason" oli kuunneltava biisi sitten joku muinainen wetwetwet-biisi taikka siiri nordinin "sydämeni osuman sai"? Hmmmm....:(

Onpa kätevä softa. Ja nopeesti hakee lyriikat kyllä. Mutta kaikki ei tietenkään kuuntele ns. tunnettuja bändejä. Mulla löyti palttiarallaa 50% mitä kokeili, mut hyvin sekin on, varmaan jos jossain ne sanat on niin se varmaan ne kanssa löytää. Ketterä mokoma.

kaikki varmaan tiesivätkin www.darklyrics.com , mutta laitetaan nyt jos joku etsii sanoja biiseilleen. Sanoituksissa on kirjoitusvirheitä ja muutenkin olen joissain kotimaisissa (oisko ollut Horna) huomannut ihan kunnon virheitä.

Siisti ohjelma! Hakeekin tablatuurit, jos sattuu olemaan pelkkä instumentaalikappale :D Monesti näyttää myös puutaheinää...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom