Event threadit nykyään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AG+
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

AG+

Minusta nämä keskustellaan threadissa 2 sanan posteilla streamin aikana threadit on menneet vähän tylsiksi ja tarpeettomiksi. Saisi harkita vastaavien kieltämistä / siirtämistä vaikka pakkiksen ircciin.

Threadeissä ei ole ns analyysejä tai ottelukomentteja enää paskan vertaa vaan 50 sivua 3 sanan posteja joita ei edes jaksa selata läpi.

En tiedä mitä muut ovat mieltä mutta itseäni ei ainakaan kiinnosta paljon lukea tuollaisia. Jos mikään ei muutu niin varmaan loppuu tämän foorumin käyttö ja pitäydyn jenkkisiteillä.

Kommentteja?

Kyllä sieltä ne analyysitkin varmasti löytää eventin jälkeen.
Toki itse eventin aikana sitä paskanjauhantaa esiintyy aika paljon, mutta ei se minua häiritse ja itsekkin sitä harrastan.

PS. Aika rankka uhkaus tossa lopussa:
Jos te ette lopeta, niin mä lähen pois täältä! :lol2:

Olen kyllä samaa mieltä aloittajan kanssa. Itse en enää viitsi kirjotella noihin spoiler ketjuihin mitään pidempää, koska siellä ei saa keneltäkään niihin mitään vastausta vaan viestit hukkuu juuri näihin kolmen sanan tyhjiin kommentteihin.

Kompataan täältäkin. Ehkä voisi avata "MMA-liveseuranta" tms. threadin, jonne sitten voi kommentoida eventin aikana tapahtumia? Tai sitten vaan potkia jengi irciin. Perinteiseen spoileriketjuun vain tuloksia ja ei-reaaliaikaista keskustelua.

Kompataan täältäkin. Ehkä voisi avata "MMA-liveseuranta" tms. threadin, jonne sitten voi kommentoida eventin aikana tapahtumia? Tai sitten vaan potkia jengi irciin. Perinteiseen spoileriketjuun vain tuloksia ja ei-reaaliaikaista keskustelua.

Samat fiilikset täälläkin. Ircissä voisi chattailla sitten eventin aikana...

Toi Sandersonin ehdottama liveseuranta ketju vois olla hyvä. Myönnetään että itekkin tulee kirjoitettua välillä kun valvoo. Kun viime ufc katsoin vasta aamulla niin spoileriin oli kertynyt 50 sivua, mikä oli oikeastaan aika tuskaa lukea jo.

Täällä ollaan samaa mieltä.
Asiantuntevat kommentit/analyysit pakkaa hukkumaan kännissä kirjoitettuun skeidaan jota ei lue kuin... no kännissä.
Kyllä tuo matsien aikainen fiilistely on ihan paikallaan, mutta joku liveseurantathreadi tai ihan sätti on mun mielestä parempi paikka entä spoilerketju.

Komppaan täysin. Seurantachatti ja spoilerketju erikseen niin saadaan taas keskustelun tasoa palautettua ja jengin mielenkiintoa pidettyä yllä.

yks olis jos pakkotoistolle perustettaisiin "public" irc kanava, ei pelkästään vipeille tarkoitettu, jossa pidettäisiin nämä yön valvojaiset :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos joku sillasen MMA live ketjun tekee niin se varmaan pitäisi heittää tärkeiden joukkoon koska viikonpäästä se on sitten jo unohdettu ja spoilerit on täynnä taas

Itsehän olen jo lopettanut eventtithreadien lukemisen juuri näiden oneliner-jauhantojen takia.

Sama.

Viitsisittekö vaikka avata oman threadin aina noille eventtiseuranta posteille jonka mode voi sit lukottaa ku peli on pelattu

Ei jaksa selata sivuittain näitä 'OHO/OMFG/YEAHHH' posteja lukeakseen otteluanalyysejä

Tack så praa

Sama täällä :)
Tahatonta huumoria ketjussa missä motiskellaan kahden sanan postauksia.

Eventin aikana aamuyöstä nuo onlinerit ovat tosi hauskoja, varsinkin niihin osallistuminen. Täytyy myöntää, että jälkikäteen ne "hieman" ärsyttävät haeskeltaessa sieltä niitä matsianalyysejä.

Saisko tähän foorumisoftaan chatin? Tapahtumanaikainen läpän heitto olis siellä aika hauskaa, ei jaksa alan IRCejä muualta alata etsimään..

hiukan off topiccina:

BigBrother-ketju esim on parhaimmillaan juuri online paskanjauhannan takia ;)

edit,

tuo chattiketju vois aina aueta esim juuri kun event on käynnissä. Sama homma tv-sarjoille, kuten juuri BB.

Kannatan. Eli olisi tällainen chattithreadi ja asiakeskustelutreadi erikseen.

En nyt ymmärrä ihan mitä haette. Koska ei se ole enää liveseurantaa kun matsit ovat päättyneet. Voidaanhan me tehdä niin, että aluksi spoiler ketju on liveseurantaa ja kun ottelut ovat päättyneet, niin laitetaan ekaan viestiin tulokset ja samaan viestiin linkki samaisen ketjun viimeiseen postiin, jolloin siihen merkataan selkeästi, että liveseuranta on päättynyt. Jokainen voi sitten napsakasti klikata ekasta spoiler ketjun viestistä postiin, josta eteenpäin on vain analyysejä käydyistä otteluista. Kolme ketjua samasta turnauksesta on vähän liikaa.

Meinaan tällä hetkellä se liveseuranta on varsin hauskaa porukalla kommentoidessa. Se livelänkytys loppuu jo muutenkin kuin seinään kun ottelut loppuvat. Jos ekassa viestissä olisi linkki sitten viimeiseen postiin, josta eteenpäin ei ole enää liveseurantaa, niin homma on ratkaistu. Kukaan ei pakota lukemaan sen ketjun aiempia viestejä.

AG+ tykkäät kuitenkin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom