Europa Super Show 2008

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No näit varmaan minun ja Rosa-Maria Romeron sananvaihdon tuolla Siouxilla?

Iseasiassa tuo mun poiminta oli yhdestä toisesta keskustelusta joka koski kehopuolta, mutta kävin nyt katsastamassa tuon Rosa-Marian ketjun. Tottakai, hyvä sääntöuudistus niille joilla ei sitä muskulaa löydy (!!!), hirvittää lukea keskusteluja siitä miten saa sviippiä pois reisistä ym ym, ei sen niin pitäisi mennä.

Toivottavasti rauha palaa taas maailmaan Olympiassa.

Toivottavasti, jos ei niin spekuloidaan sitten taas lisää....

Niin, pitää vielä tarkentaa, niin mistään virallisesta sääntömuutoksesta/uudistuksesta ei ole kysymys. Lähinnä siitä linjauksesta, mitä tytöt ovat tehneet tuomaripalautteen perusteella. Eli lähinnä size down ja softer. Ja se on johtanut siihen, että ennen aivan uskomattoman hyvät kilpailijat keikuloivat nyt lavalla ilman lihaksia ja löysinä. Mutta katsellaan.

Heitetään esimerkiksi nyt yksi aikaisemmista suosikeistani, Paola Almerico ENNEN JÄLKEEN

Mä en taaskaan toivu tästä :lol2:

Anorektiset jalat & löysät perseet ry. esittäytyy presented by IFBB Figure PROS. Vieressä pari amatöörijalkaa....

Liitteet

• anorektisetjalatry.webp
    anorektisetjalatry.webp
    80,4 KB · Katsottu: 340
  • anorektisetjalatlöysätperseetry.webp
    anorektisetjalatlöysätperseetry.webp
    72,8 KB · Katsottu: 307
  • lindaf01.webp
    lindaf01.webp
    17,8 KB · Katsottu: 288
  • quads01.webp
    quads01.webp
    28,3 KB · Katsottu: 249
Todella hyvässä kuosissa tuo 202-paunaisten luokan voittaja Flex Lewis. Toivottavasti ei pilaa loistavaa mallia liialla massan hakemisella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom