Itel olin kans kesäl lähinnä keskieuroopassa 3vko. Ihan helvetin avartava reissu. Pisimpään tuli viivyttyä meno ja tulomatkalla pari päivää hampurissa(mahtava kaupunki), munchenissä, puolassa meni torunissa ja krakovassa pari päivää, todella mielenkiintosia mestoja mm. krakovan getot. Päivän reissun tein myös aushwitsiin, joka oli todellakin käymisen arvoinen. Ja jos englantia vähänkään puhuttuna ymmärrät niin kannattaa helvetissä ottaa se opastettu kierto jossa oli omat kuulokkeet päässä joista kuuli oppaan selostukset, ainakin oma opas tuntui olevan todella hyvin perillä asioista joka teki reissusta paremman potenssiin 10! se on sen pienen maksun väärti. Sitten Praha oli kans todella kova paikka, varsinkin ne yökerhot, tai ainakin se yksi ;). Tuli myös oltua pari päivää inssbruckissa ja olihan ne alpit komeet! inssbruck kortti tuli ostettua ja sekin kannatti. Voin kertoa kyllä että vaikka junalla matkustamisella yöllä säästää, niin kyllä itse vihasin junassa nukkumista, siis jos et ollut makuuvaunussa! itse vietin yhteensä varmaan 8yötä junassa normi vaunuosastolla,, en suosittele. Ja hinnastosta, kaikkialla muualla about suomen tasoa, mutta puola ja tsekki.. joskus otan enemmän massia ja pyörin vaan siellä suunnalla, jo pelkästään ruoka maksaa hävyttömän vähän juomasta puhumattakkaan.. Ja no koko reissun saldo tais itellä olla sellainen puoltoistatuhatta, ja joka päivä tuli syötyä ulkona, sekä joitain kledjujakin ostin sekä mm. puhelimen.