Eurocruising ja muu viikonloppukurvailu..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kaiken näköstä pikku virhettä suht mukavasti muuten tossa volkkarissa, ku lähempää tarkastelee. Esim. keskikonsoli halki. Hatun nostot toki erilaisuudesta

Zone-sarja -42%
Oikeat Cruisingit Helsingissä kuoli suunnilleen samaan aikaan kun Radio City lopetti "Cruising Show" - ohjelmat. Cruisingeissa tuli käytyä suunnilleen 88-05 ja sen jälkeen varsinaiset cruisingit mun mielestä on loppunut. Oli niitä cruisingeja vielä senkin jälkeen jäähallilla, mutta se muuttui enemmän teinien dokausjuhlaksi missä hajotettttiin pulloja ympäri kenttää, missä olisi pitänyt autollakin päästä ajamaan.

T: 20 autoa omistanut ja niistä 4 jenkkiä

wtf u talkin bout mane??
Cruisingit mihinkää oo kuollu vaik ei radiosta tuukkaan ränttätänttää ko iltana.
Jäähalli paikkana on vaan hylätty, ihmettelen miten ne ukot seisoo vieläkin siellä rahastamassa vaik sinne ei ilmesty ku muutama bemari tms.
Eli roudaa itsesi kauppatorille elokuun ekana perjantaina, joskus vaikka kello 20 pitäs olla aivan tukossa.
Siellä ei paljon kumia poltella kyllä.

edit: Ite kävin jäähallilla jostain -98 eteenpäin, kyllä se pullotouhu oli siellä mun mielestä jo niistä ajoista lähtien. Tavallaan kaipais jotain kuminpolttojuttujakin, siin on vaan se et niinkun jäähallillakin kävi homma lähtee aina käsistä ja syntyy vaarallisia tilanteita kun kaikenmaailman urpojen pitää päästä leikkimään.
Olin tuolla power meetissä niin siel pääs pitkästä aikaa haistelee useempaa eri rengasmerkkiä, tosin sielläkin poliisi kyllä valvoo ja moiset burna-pirskeet yleensä ei kauaa kestä.

Löyty vielä yks kuva... Tossa Ladassa on aina kyllä meno päällä.. :thumbs:

Liitteet

• lada.webp
    lada.webp
    166,9 KB · Katsottu: 418

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom