Etsinnässä graafisesti lahjakas..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

Anne P

APhysiques International
Mode
Koska palsta pursuaa kaikkien mahdollisten eri alojen osaajia, on täällä myös takuulla ammattilaisia webbisivujen/logojen jne. suunnittelun parista. Mikäli omaat silmää ja särmää kyseiseen hommaan, niin otapas pikaisesti yhteyttä privalla taikka maililla.:thumbs:

Voi perhanan aktiivit! Vielä lisäykseksi, että muutenkin webbi asiantuntemus ja osaaminen ei ole pahitteeksi:thumbs:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälaista kuviota sulla on? Mulla olisi yksi hyvä ystävä, jolla on mainostoimisto joka tekee nettisivuja, graafista suunnittelua yms. Eihän se tietysti ilmainen ole, mutta jos haluat tsekata, niin voin heittää vähän yhteystietoja.

Annie Stark sanoi:
Äh mä miltään firmalta, ku maksan pimeenä ja luonnossa, tai pimeässä luonnossa tai ... :D :hyper: ;)

:kuola: Hitsi kun mulla ei ole ammattitaitoa tuollaiseen hommaan. Taas jäi luonto saamatta. :( :kuola:

Annie Stark sanoi:
Koska palsta pursuaa kaikkien mahdollisten eri alojen osaajia, on täällä myös takuulla ammattilaisia webbisivujen/logojen jne. suunnittelun parista. Mikäli omaat silmää ja särmää kyseiseen hommaan, niin otapas pikaisesti yhteyttä privalla taikka maililla.:thumbs:

Voi perhanan aktiivit! Vielä lisäykseksi, että muutenkin webbi asiantuntemus ja osaaminen ei ole pahitteeksi:thumbs:

pistin mailia

Siloposki sanoi:
Perhana, mun pitää alkaa nörtiksi.

En koskaan uskonut, että nörtti pääsee Annien kanssa hässimispuuhiin.

Nyt sit mullakin olis ollut jotain mahdollisuuksia. *ahistus*

Minkäkainen aikataulu on sun projektilla Annie? Täältä löytyis osaamista, mutta olen (hyväksi)käytettävissä vasta juhannuksen jälkeen..

Juu nyt olisi tarvetta periaattessa samoille asioille kun Anniella. Eli alustavasti portaalityyppisen etusivun väsääminen kokonaisuudessaan sekä verkokaupan (ilmeisesti oscommerce) layoutin yms suunnittelu ja muokkaus mahdollisuuksien mukaan.

Olen varsin ruma joten maksu tuskin onnistuu luonnossa. Pitänee siis neuvotella jotain muuta.

Eli halukkaat laittakoon privatusta. Siitos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom