etsin miestä (alaston)malliksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mauno30
  • Aloitettu Aloitettu
Hei

Aloitteleva omaksi ilokseen kuvaava amatöörivalokuvaaja haluaisi kuvata treentatun miehen vartalon yksityiskohtia. Mielellään saisit olla kuvauksen aikana alasti (koska lihaksikas vartalo pääsee niin paremmin oikeuksiinsa) mutta se ei ole välttämätöntä. Voidan myös kuvata niin ettei sinua kuvista tunnista.

Mielellään saisit olla Joensuun lähistöltä.

Huom: kyseessä asiallinen kuvaus, mitään seisokkikuvia en ole kiinnostunut ottamaan!

mauno30@yahoo.com

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haittaako jos ei ookkaan hirveesti lihaksia... Entä kuinka tarkkoja yksityiskohtia.

-fedit- Enhän mä oo lähelläkään Joensuuta, by gones...

Pysykää asialinjalla, on aika hälyyttävän lapsellisia viestejä esiintynyt. Voisi kuvitella että Pakkotoisto olisi viimeinen forum, missä tuommoista suomi24.fi tasoa tulisi. Luulis jengin olevan keskivertoa paremmin sinut kroppansa kanssa.

Jos mä kysyn täällä, että tarvitaan alastonkuviin mies/naismallia, niin tuskin te alatte samaa juttua vetämään.

Mike sanoi:
Pysykää asialinjalla, on aika hälyyttävän lapsellisia viestejä esiintynyt. Voisi kuvitella että Pakkotoisto olisi viimeinen forum, missä tuommoista suomi24.fi tasoa tulisi. Luulis jengin olevan keskivertoa paremmin sinut kroppansa kanssa.

Jos mä kysyn täällä, että tarvitaan alastonkuviin mies/naismallia, niin tuskin te alatte samaa juttua vetämään.

Joo sori... Mut onhan siinä ero kun juuri rekisteröitynyt käyttäjä kysyy eikä kerro minne kuvat on menossa se haiskahtaa minusta jotenkin oudolta mutta jos sinä kysyisit niin oletettavasti porukalla on se luottamus ettei ne mene minne sattuu koska et ole ensinäkään anonyymi ja muutenkin porukka "tuntee" sinut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom