Etelä-Suomen maanjäristys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja topi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
WE ARE ALL GONNA DIE!!!
---
Mukavaa kun asuu itse junaradan vieressä, niin vaikka täällä maa järisisi, niin eipä tunnu missään.

21.12.2012

FUUUU.jpg

john cusack was right

Kai ydinvoimalamme kestävät tämmöiset luonnonmullistukset?

Hei voi vittu oikeesti! Panikoikaa tästäkin nyt sitten. Nämä meidän järistykset on niin pieniä, ettei niitä tarvi ees noteerata.

Hei voi vittu oikeesti! Panikoikaa tästäkin nyt sitten. Nämä meidän järistykset on niin pieniä, ettei niitä tarvi ees noteerata.

Joo täällä on kaikki ihan paniikissa !!

Vittu, Suomen maaperä ei oo läheskään niin seisminen ku mitä tuolla muualla, varsinkin meressä laattojen törmäys/hankaus kohdissa. Nämä järjistykset Suomessa on olemattomia. :D

Odotellen jotain uutista vihreiltä, jossa kerrotaan että katsokaa nyt, Suomessakin maa järisee, joten ei lisää ydinvoimaa.

Wikipediasta:

2.0–2.9 Minor Generally not felt, but recorded. About 1,000 per day
3.0–3.9 Often felt, but rarely causes damage. 49,000 per year (est.)

Se siitä uutiskynnyksestä. Nyt se on olematon.

Vakavaksi vetää. Nyt järisee maa jo täälläkin, miten selvitään mahdollisista jälkijäristyksistä, entä jos tulee tsunami? Sammuuko ydinvoimaloiden jäähdytysjärjestelmät? Riittääkö Joditabletit kaikille? Pysyykö Mauri Pekkarisen tupee päässä? tässä pohdittavaa, pahalta näyttää maapallon tilanne.

Ennen olin ydinvoiman kannalla, mutta nyt kyllä pitää sanoa jyrkkä EI ydinvoimalle.

sais tulla jälkijäristys sit et mäkin pääsisin tuntemaan.->olin salilla tollon ku se tapahtu ja siellä tärisee maa muutenkin ku painonnostajii käy samaan aikaan :D:D

No niin, tätä on peljätty!

Itse aion ainakin tästä eteen päin pysyä sisätiloissa, ihan siltä varalta että ydinvoimaloidemme reaktorit menevät tilttiin.

Naisen emätin värähtelee 2.2 magnitudin voimalla orgasmin tullessa. Siitä voitte kaikki päätellä millaisista luonnonvoimista tässä on oikein kyse. Sanonpahan vaan, mut tää on lopun alkua...

Ai se oli maanjäristys! Ajattelin että helvetti kun pesukone linkoaa rajusti kun tuntui että sohvakin tärisee. Ei ollut kuulemma vaimon mukaan pesukone päällä tänään ollenkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom