Etelä ja jauhot....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samo
  • Aloitettu Aloitettu

Samo

swahilipäällikkö
VIP
Sysyllä lähdössä emännän kanssa etelään(Turkkiin), aatelin kysästä et onko porukka vieny mukanaan protskuu etelään ja jos on niin minkälaisilla kokemuksilla(miten pakattu jne...) . Ei nimittäin huvittas jäädä Turkissa tullissa ratsatuks proteiinin takia, pitäsvät varmaan viikon siellä kuritushuoneessa ja ruoskisvat.......:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä ressaa. Turkin viranomaiset eivät ole huolestuneita suomalaisen seuramatkailijoiden "huumekuljetuksista". Siellä päin maailmaa suunta on lähes poikkeuksetta toisinpäin. Piri ja herska sitäpaitsi haisee niin pahalle, että (jos et nyt ihan puhdasta Fastin Heraa ole viemässä,) tullimies erottaa aineen pelkällä nuuskaisulla. Näytät vielä hauista ja sanot "protskua".

Itse lensin kerran Damista Lähi-Itään OMOt pakattuna kaksinkertaiseen muovipussiin ja vielä Minigripin sisään. Tullin takahuoneeseen lähdettiin niin, että hyvä, jos jalat koskivat maahan.

Vierestä menee mutta menkööt.

Meillä oli intissä jonkinlainen "huume ja viina ratsia", eli tarkastettiin kaikkien kaapit ja taskut ja ihan kaikki lukuunottamatta peräsuolta, mikä varmaankaan ei ollut kaukana. No kuitenkin, olin pakannut protskut leiriä varten "pieniin" minigrip pusseihin. Huumeista sen enempää tietämättä, mut ne pussit näytti ihan huumepussukoilta, (sellaisia kuin amerikkalaisissa elokuvissa näkee). Kyllä oli hauskaa ku Spollekouluttaja löysi sellaisen pussin ja voittaja ilme päällä kovaan ääneen huudahtaa, että mitä tämä on. Ilmeestä ja olemuksesta ei voinut kyllä erehtyä, että äijä luuli löytäneensä jotain "pahaa":evil: No siinä tupakavereiden kanssa vähän naureskelten sanottiin, että proteiiniahan se on haista vaikka. Äijä haistoi ja mansikkahan se haisi. Kohta sama äijä löysi loput 10 litraa samaa "pahaa" ämpärissä. Eikä varmaan ollut kaukana, että äijä ois pikkurillillä vähän maistanut, että mitähän se on. :D

Eli kannattaa laitta vähän masikkaflavoria sekaan, jos vaikka pääsis tullista paremmin läpi, toimiikohan muuten noiden OMOjenkin kans.

protskut voi ostaa paikanpäältä salilta, sitten ei tarvi jännittää. kaipa turkissakin potareita on ;)

Re: Vierestä menee mutta menkööt.

Originally posted by WTA
...toimiikohan muuten noiden OMOjenkin kans.

OMOille tehtiin kemialliset testit huuhteluainekiteiden läsnäolosta huolimatta. Kyllä nauratti.

Sitä kaveria siinä vieressä ei naurattanu, jolla oli oikeesti pussillinen maria. Kuka **ttu on niin tyhmä, että tuo huumeita suoralla lennolla Amsterdamista Tel-Aviviin? Sehän on sama, kuin salakuljettaisi kokaiinia Kolumbiaan.

Oma neuvo on,että älä lomalla stressaa mistään jauhoista ja kellon mukaan syömisistä,ei ne lihat/voimat minnekkään katoa viikon tai parin aikana vaikka siltä tuntuukin.
Itse en mieti lomareissulla mitään reeni- tai syömishommia,syön mitä huvittaa ja milloin huvittaa.Jaksaa taas vuoden ahertaa salilla ja jauhojen kanssa kun saa nuppikin levätä koko touhusta vähän aikaa.
Tullissa voi käydä miten vain niiden jauhojen kanssa,on meinaan sen verran vittumaisia tullimiehiä.Olen käynyt ko.maassa monta kertaa ja aina on ollut jotain turhaa säätämistä,jos ei muusta keksitä juttua niin passin valokuvasta sitten.No,en anna niiden tullimulkkujen masentaa vaan vietän taas loistavan loman Turkissa ja hyvää lomaa sinullekkin.

Originally posted by Taha

Itse lensin kerran Damista Lähi-Itään OMOt pakattuna kaksinkertaiseen muovipussiin ja vielä Minigripin sisään. Tullin takahuoneeseen lähdettiin niin, että hyvä, jos jalat koskivat maahan.
´

On mahtanu olla näky..:lol2:

Vois joskus ihan piruuttaan jollekin lennolle tehdä just noin.. sais vähän hupia.:D

Olen lähdössä lomailemaan etelään ja kisadietillä kun ollaan, otan protskut ja muut hösselit mukaan.( en siis mitään kiellettyä ,kun en käytä:) )
Itseäkin hieman tosin mietityttää kun on vitamiinipilleriä jos jonkin moista ja proskut pakattava pussiin, että laukkuun mahtuvat.
Ei sen puoleen, mukaan lähtee myös puurot ja makaronit.Se on tarkkaa, kun viikon hiilaritankkaukseen ei ole varaa...:D

Originally posted by camu
Olen lähdössä lomailemaan etelään ja kisadietillä kun ollaan, otan protskut ja muut hösselit mukaan.( en siis mitään kiellettyä ,kun en käytä:) )

Vai ei tyttö ota mitään kiellettyä mukaan kun ei käytä? -Mitäs tuossa sitten hösseleistä puhut? ;)

Juuri Turkissa olleena voisin kertoa omia kokemuksia. Helsinki-Vantaalla tarkastettiin luonnollisesti matkatavarat, mulla oli käsimatkatavaroissa Spiritiä kilon pussi ja kaikenlaisissa purkeissa kalium, mg, c-vitamiinia, ALAa sun muuta. Ei ongelmia. Turkissa tullimiehet tarkastivat vain passin, ei muuta, eikä taaskaan ongelmia. Takas tullessa oli vielä vähän protsku-hiilari -yhdistelmää jäljellä sekä em. muita lisäravinteita. Ei ongelmia kummassakaan päässä. Hommat hoituivat ihan mukavasti ja asiallisesti :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom