Etelään.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kohtis
  • Aloitettu Aloitettu
Hotellilta rannalle oli joku 2km, ja ostoskeskukseen ( isompaan ) joku 3-4km, ja siihen pienempään tais olla peräti 500 metriä :).

Salihintoja en muista enään, mutta ostin jonkun 10 kerran kortin ja ei ollut kallis.

Inglesiin, Las Palmasiin pääsee helposti busseilla, eikä ole todellakaan kallista, kysy aurinkomatkojen oppailta tarkemmat tiedot.. Baarit ovat aivan loistavia tässä paikassa, ja aika paljon suomalaisiakin turisteja on iltasin liikenteessä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Herätetään vanha tredi henkiin. Meikä on lähössä jouluks tonne puerto ricoon ja ois kiva tietää tarkemmin missä niitä gymejä siellä on tänä päivänä?
Jos jollain on viimehetken tietoo nii ois kiva!:thumbs:

Oon ollu siel ennenki mut sillon panostettiin vaan dokailuun mut ei se enää nii kiinnosta, jos reenais vaan ja ottas arskaa :rolleyes:

Bizz sanoi:
Argh, itse oon jouluks menossa Kuubaan ja mietin just tota samaa protskujauheonkelmaa...ei paljon huvittas joutua kuubalaiseen vankilaan :eek:

Epsanjantaito on aika alkeissa ja olen aika vakuuttunut, että turvallisinta ois jättää kaikki vaaleet jauhot pois laukuista...vai??? Mitä sä Oguman siellä tullissa selitit, että sait jauhos takaisin?
Vastaisen varalle:
"Esta es polvo de proteína, para construir muchos musculos. Yo soy un bodibilder, saben... muy musculoso! [most muscular tähän väliin] Sin mi proteína yo estoy solo un cuello de lapíz [esitä kynäniskaa, miten niitä ikinä esitetäänkään]. Quiren probar? [tuplat edestä tähän, se tarttuu hauberista ja tunnustelee] Comprende?"

Nostellaas tätä.. Tietäisikö joku noista kalareissuista? Tarkoitus olisi lähteä kaverin kanssa tammikuun alussa viikoksi/pariksi kanarialle ja kiinnostaisi niin pirusti päästä narraamaan miekkakaloja ja marliineja. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom