Etelään.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kohtis
  • Aloitettu Aloitettu
Morsester!
Eli tarkotuksena ois lähtee lomalle aurinkoon viimestää jouluna ja ottasin mielellää vastaan ehdotuksia matkakohteesta. Auringon paiste ja edullinen hinta ( :kippis1: ) on ne mitä haetaan, eli joku tyyliin Kanariansaaret.
Ja sit oon miettiny viel semmost et voiks siit tulla ongelmaa jos vien pussillisen protskuu/vitamiinei/kreaa ulkomaille? Sitä ku lähtee matkalle ni ei jaksais jäädä tullis selittelee jolleki gringolle joka ei puhu englantii et nää jauhot vaa kasvattaa pattii tai jotai.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
aurinkomatkat

tuolta vaan kattelemaan..
ja tekstiTV:tä näkee aina jotain tarjouksia kanssa..äkkilähdöthän on aina edullisia mutta sitte et tiiä ollenkaan että minkälaiseen hotelliin joudut..
itellä ois tarkokus emännän kans lähteä ehkä just kanarialle tuossa ennen joulua vielä..:kippis1:

Njooh. Oommä kyl noit sivustoi jo katellu ja kaikkee, ku alunperin ois pitäny jo nyt syyslomal päästä, mut tuli mutkii matkaa. Kiinnostas enemmänki semmoset henkilökohtaset kokemukset, et mitä hývii puolii jne. Ja kyl mun mielest äkkilähtöön voi saa.a määritellyn hotellin.

Kanarian saarilta löytyy varmaan sopiva kohde jokaiselle perusturistille.

Kaukomatkoista Goa on ok jos haluaa halvan ja aurinkoisen kohteen. Viikoksikin kanattaa harkita, onhan siinä pitkä lento mutta..

+hintataso, tosi edukasta
+aurinkoa
+enfieldit, pröm pröm
+löytyy rauhallisia mestojakin jos haluaa vaan ottaa lepoa

-vatsatauti iskee helposti vaikka vetelee piimää ja maitohappoja kuinka paljon tahansa
-perus turistihelvetti
-suomalaisille liian päällekäyvät paikalliset
-50 EUR pakollinen viisumi

Kannattaa varmaan jättää jauheet kotia, ihan varmuuden vuoksi, kanarialle ehkä voisi vielä mennä mutta kaukokohteisiin en veisi mitään epämääräistä jauhetta..

Originally posted by screwdriver
-vatsatauti iskee helposti vaikka vetelee piimää ja maitohappoja kuinka paljon tahansa

Ah, aina niin ihana vatsatauti. Aina oon sen saanut ulkomailla, paitsi kerran. Silloin söin pelkästään munakkaita kokonaisen viikon... :kuola:
Toinen hyvä niksi on ottaa aamuin illoin loraus konjakkia.

Minulle meinasi tulla ongelmia protskuista sun muista lisäravinteista pariisin lentokentällä. Olin menossa jenkkeihin ja olin jo menossa koneeseen sisään. Musta mies pysäyttää ja tarkistaa, että kengissä ei ole pommia. Sitten se puristelee pitkään minun protskusäkkejä ja tivaa huonolla englannilla, että mitä se on. Kattelee myös kummissaa oljypulloa. Ei meinaa millään mennä jakeluun, kun selitän, että ne on lisäravinteita kehonrakennukseen. Ihan vaan protskua ja rasvaa. Luulin jo, että pitää varmaan antaa ne pois. No lopulta se antoi sitten kuitenkin ottaa ne mukaan :lol2: Tuskimpa niistä nyt isompaa ongelmaa voi tulla. Pahimmassa tapauksessa joutuu jättämään ne lentokenttäviranomaisille tai tulliin.

Argh, itse oon jouluks menossa Kuubaan ja mietin just tota samaa protskujauheonkelmaa...ei paljon huvittas joutua kuubalaiseen vankilaan :eek:

Epsanjantaito on aika alkeissa ja olen aika vakuuttunut, että turvallisinta ois jättää kaikki vaaleet jauhot pois laukuista...vai??? Mitä sä Oguman siellä tullissa selitit, että sait jauhos takaisin?

Vanhemmat muuttaa ens lauantaina Inglesiin Gran Ganarialle, joten taidanpa lähteä jouluna kolmeksi viikoksi sinne. Köyhälle opiskelijalle sentäs jotain hyötyä siitä, että vanhemmat jää eläkkeelle.

:D

Meillä iski kans miekkoselle matkakuume, joten samanlaiseen edulliseen turistirysään olis tarkoitus päästä tässä talven, kevään aikana.. Mikäli meikäläisen oma opiskelijabudjetti antaa periksi. Kaikesta pitää vaan alkaa nipistämään... Ja äkkilähdöllähän sitä varman tulis lähdettyä mikäli matka nyt toteutuu. Ketkä käyneet Playa de las Americas:sa? Tai inglesissä?

Originally posted by Bizz
Epsanjantaito on aika alkeissa ja olen aika vakuuttunut, että turvallisinta ois jättää kaikki vaaleet jauhot pois laukuista...vai??? Mitä sä Oguman siellä tullissa selitit, että sait jauhos takaisin?

Selitin vaan, että on proteiinia, ruokaa ja että on sitä ollut aiemminkin mukana ja ei ole tarkastuksissa tullut sanomista.

Ukko tivasi, että miksi jauho on avatussa pussissa. Jos ottaa protskua mukaan, kannattaa varmaan ottaa avaamaton purkki, jossa on jonkinlainen sinetti tai muovi korkin päällä. Ei näytä niin epäilyttävältä.

kohtis:

Kannattaa nyt nopeesti varata äkkilähtö jos meinaat halvalla päästä. Tietääkseni noi hinnat nousee nyt lähiviikkoina aika paljon.

Mun piti iteki lähtee just kanarialle mut enpä sit viittiny pistää 300€ + kulut siihen.

Suosittelen kanarian saarilta paikkaa nimeltä Puerto Rico, hyvä paikka ja auringon paiste on taattu.
Rakennettu sellaseen laaksoon kahen vuoren väliin, 2 ostoskeskusta ja todella hyvät rannat ja harrastusmahdollisuudet. Olen käynyt täällä 8 kertaa.

:worship:

Puerto Rico on kyllä käyny mielessä, siellä kuulemma aika taattu aurinko ja kohtalaisen edullinen. Millä matkayhtiöllä oot käyny ja onks mitää suosituksii hotelleist jne...?

Aurinkomatkat on kyllä ollut paras.
Viime tammikuussa olin hotellissa nimeltä Riosol, pirun hyvä hotelli ja ostoskeskukseen lyhyt matka sekä sijaisee hyvällä paikalla.

Aamuaurinko aina herätti, eli tämä hotelli sijaitsee sillä puolella rinnettä minne aamuaurinko paistaa.
Alempaan ja parempaan ostoskeskukseen on matkaa jokunen kilsa muttei todellakaan liikaa.
Merenrantakin on aikas lähellä. Ihan hyvä sali oli tuolla alemmassa ostoskeskuksessa, mikäli kiinnostaa lomalla käydä välillä treenaamassa. Lämmitetty uima-allas on tässä hotellissa, sekä melkeen joka ilta jotain tapahtumaa, jota veti pirun söpö eukko kun ite olin tuolla... :kuola: , kysy lisää jos kiinnostaa... Ainiin joo aurinko on todellakin taattu tässä paikassa..

Tattis. Pitää itekki tutkii tota Puertoo vähä tarkemmi. Oliks salihinnat mitä luokkaa? Entä paljo siit hotellilt matkaa rannalle about? Ja tiiätkö yhtää yhteyksistä esim. Inglesiin...pääseeks bussil helpostikki?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom