Esto kielletyihin WWW sivuihin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainakin nortonilla oli joku softa, oisko virustorjunnan mukana tullut millä pystyi estämään aikuisviihdesivuille pääsy. Vähän aiheesta ohi, mutta miksi 18-vuotias haluaa moisen eston toteuttaa? :D

Ainakin nortonilla oli joku softa, oisko virustorjunnan mukana tullut millä pystyi estämään aikuisviihdesivuille pääsy. Vähän aiheesta ohi, mutta miksi 18-vuotias haluaa moisen eston toteuttaa? :D
Pikkuveljeäni varten se olisi,kun se on vielä niin nuori 10v.

F-secure internet securityssä tulee mukana lapsilukko, jolla tämä on mahdollista. Muistaaksenii, jossakin mikrobitissä tai tietokone lehdessä kehuttiin kyseistä ominaisuutta hyvin toimivaksi.

Tuommoinen valmis lapsilukko on varmaan toimiva ratkaisu. Someonewhocares.org/hosts tarjoaa lisäksi hosts-filen, jossa on tunnettuja spyware- ym. nettiliikenteen seurantaan liittyviä linkkejä valmiiksi ohjattuna omalle koneelle, eli IP-osoitteeksi kullekin osoitteelle 127.0.0.1 ja selaimen pitäisi sitten ohjautua kyseisen osoitteen kirjoittamalla osoitteen, eikä ei-halutulle sivulle. Korvaa oma hosts-tiedosto tuolla ja lisää sinne tuntemasi aikuisviihdesivut ohjautumaan osoitteeseen 127.0.0.1. Ei pitäisi aueta sitten aikuisviihdesivut muulla kuin niiden IP-osoitteilla. XP:ssä löytyy hosts-tiedosto polusta C:\winnt\system32\drivers\etc\hosts.

Mulla on koneella Kaspersky Internet security, jossa on palomuurin ja virustorjunnan lisäksi myös lapsilukon käyttömahdollisuus.

Itse en ole sitä lapsilukkotoimintoa sen enempää testaillut, mutta kun se oli mulla jäänyt vahingossa alkuun päälle niin blokkasi jopa pakkikselta muutaman ketjun :D

Terve!
Miten estää pääsyn kielletyihin WWW sivuihin.
Tarkoitan lähinnä aikuisviihde sivuja.
Meillä on käytössä sellainen softa kuin CyberPatrol. Maksullinen toki, mutta helvetin hyvä. Kiellettyjen sivujen ja sanojen lisäksi saat määriteltyä ajat, jolloin tietty/tietyt käyttäjät saavat nettiä käyttää ja paljonko päivässä ja/tai viikossa käyttää nettiä sekä mihin kellonaikaan nettiin ylipäätään pääsee.

Kyseisestä softasta saapi 14 päivän kokeiluversion, jotta pääset testailemaan.. Softa ja lisätietoa linkistä: http://www.cyberpatrol.com/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom